Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
sprocket

Casio Protrek

Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, petruss napisał(-a):

Taki wpadł

IMG_5237.JPG

Niech się nosi... i z ręki nie spada !!! trzeba to 🍻

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, unadarek napisał(-a):

Niech się nosi... i z ręki nie spada !!! trzeba to 🍻

 

Dzięki! Pomysł super, ale w pracy nie wypada.

Edytowane przez petruss

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, petruss napisał(-a):

 

Dzięki! Pomysł super, ale w pracy nie wypada.

..a no nie .... ale po pracy jak najbardziej !!! bo mu cyferki bez opicia powykrzywiają się Jeszce !!! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, przydałaby mi się podpowiedź: jaki model może być wsp0ółczesnym zamiennikiem modelu 5100? Wiem, że 5100 jest królem, niestety nieopatrznie się go kiedyś pozbyłem, a teraz przydałby mi się taki Protrek ze wskazówkami, solarem, i wszystkim.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na moje oko wychodzi, że Seria PRW-50 i PRWE-60 powinna spełnić wymagania (tylko, że trochę drogo), trochę taniej: PRW-6600YB 3. I sensownych ze wskazówkami, to byłoby na tyle...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

kilka słów gorzkich na temat firmy Casio i ich podejściu do klienta :( jakiś czas temu już pisałem na temat mojej przygody z zegarkiem casio protrek wsd-f20, generalnie byłem bardzo zadowolony z tego zegarka do czasu, okazało się, że w chwili wymiany telefonu nie można ponownie sparować zegarka z telefonem, a właściwie przeprowadzić do końca procesu parowania, zegarek z telefonem prawidłowo łączy się po BT, oprogramowanie  (WearOS) zaczyna konfigurację i po jakimś czasie wyskakuje komunikat - nie można zaktualizować zegarka........ , przez to zegarek jest całkowicie bezużyteczny, poszukałem w necie i o dziwo nie jetem osamotniony w tym temacie, kontakt z serwisem w DE co można zrobić z tym tematem ? zostałem odesłany do ZIBI, w międzyczasie okazało się z for internetowych, że partia zegarków tego modelu ma "usterkę" na płycie i tak ta usterka się objawia, teraz wisienka na torcie - wycena naprawy zegarka w ZIBI to prawie 2800 zł, naprawa polega na wymianie zegarka bez paska, dodam, że zakupiłem zegarek na amazon.com za 140 dolarów co w tamtym czasie dawało około 500 zł ( black friday 2019) - chyba kogoś w CASIO mocno głowa boli, ten ból jest powiązany ze sprytem jak skroić klienta ? zatem żegnaj CASIO byliśmy razem od 1995 roku, nie spotkałem się z większym "dziadostwem" w życiu !! post napisany pod rozwagę dla innych którzy w jakiś sposób chcą związać się z firmą CASIO :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, viruuss napisał(-a):

witam

kilka słów gorzkich na temat firmy Casio i ich podejściu do klienta :( jakiś czas temu już pisałem na temat mojej przygody z zegarkiem casio protrek wsd-f20, generalnie byłem bardzo zadowolony z tego zegarka do czasu, okazało się, że w chwili wymiany telefonu nie można ponownie sparować zegarka z telefonem, a właściwie przeprowadzić do końca procesu parowania, zegarek z telefonem prawidłowo łączy się po BT, oprogramowanie  (WearOS) zaczyna konfigurację i po jakimś czasie wyskakuje komunikat - nie można zaktualizować zegarka........ , przez to zegarek jest całkowicie bezużyteczny, poszukałem w necie i o dziwo nie jetem osamotniony w tym temacie, kontakt z serwisem w DE co można zrobić z tym tematem ? zostałem odesłany do ZIBI, w międzyczasie okazało się z for internetowych, że partia zegarków tego modelu ma "usterkę" na płycie i tak ta usterka się objawia, teraz wisienka na torcie - wycena naprawy zegarka w ZIBI to prawie 2800 zł, naprawa polega na wymianie zegarka bez paska, dodam, że zakupiłem zegarek na amazon.com za 140 dolarów co w tamtym czasie dawało około 500 zł ( black friday 2019) - chyba kogoś w CASIO mocno głowa boli, ten ból jest powiązany ze sprytem jak skroić klienta ? zatem żegnaj CASIO byliśmy razem od 1995 roku, nie spotkałem się z większym "dziadostwem" w życiu !! post napisany pod rozwagę dla innych którzy w jakiś sposób chcą związać się z firmą CASIO :(

 

Ale to Casio leci w kulki czy serwisy ? Bo z postu wynika ze nie jesteś jeden z takim problemem.

Tzn ze kazdy użytkownik został sam sobie z wadliwym zegarkiem ?

A Casio.Japan ? Moze jakiś oficjalny list do firmy ?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, -mrovka- napisał(-a):

 

Ale to Casio leci w kulki czy serwisy ? Bo z postu wynika ze nie jesteś jeden z takim problemem.

Tzn ze kazdy użytkownik został sam sobie z wadliwym zegarkiem ?

A Casio.Japan ? Moze jakiś oficjalny list do firmy ?

 

tego się nie dowiesz, info od ZIBI jest takie, że kontaktowali się z CASIO nie wiem czy DE czy JP i taka jest procedura naprawy :( ZIBI twierdzi, że nie ma w obrocie serwisowym płyty głównej jako część do zamówienia u producenta :(

jeżeli ktoś się zastanawia nad zakupem tego modelu zegarka z rynku wtórnego to radzę sobie podarować, zdjęcie ukazujące godzinę na zegarku nie świadczy o prawidłowym działaniu, zegarek przechodzi w taki tryb po kilku minutach bezruchu mimo tego, że nie jest możliwe poprawne sparowanie z telefonem, na taką minę można się wpakować :(

Edytowane przez viruuss

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taką polityke ma Zibi.. jak nie kupujesz w oficjalnej dystrybucji.

Bo gdybyś kupił u nich, to nie wierze że zostawiliby Cie z tym problemem.

Wydaje mi się że te problemy maja wszyscy Ci, którzy kupili je poza swoimi krajami - mam racje ?

 

Swoją droga. Czy on był w oficjalnej naszej krajowej dystrybucji ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piękny.

Gdybyś chciał sprzedać, to jestem pierwszy w kolejce :)


Myślę, że bez Słońca nie byłoby zegarów...  www.mojekrajobrazy.pl

Galeria zegarkowa: zegarekonline.pl/galeria/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Sol napisał(-a):

Piękny.

Gdybyś chciał sprzedać, to jestem pierwszy w kolejce :)

co racja to racja :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Taką polityke ma Zibi.. jak nie kupujesz w oficjalnej dystrybucji.
Bo gdybyś kupił u nich, to nie wierze że zostawiliby Cie z tym problemem.
Wydaje mi się że te problemy maja wszyscy Ci, którzy kupili je poza swoimi krajami - mam racje ?
 
Swoją droga. Czy on był w oficjalnej naszej krajowej dystrybucji ?
wsd-20 był u nas do kupienia za coś w okolicy 2500 - 2700 zł, podobno Casio nie wspiera już tego modelu w Europie i dlatego taka cena naprawy, więc dalej będę twierdził, że CASIO to dziadowska firma, nie mogę odszukać daty premiery tego modelu, ale nie sądzę, że upłynęło 10 lat co by tłumaczyło brak części

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, viruuss napisał(-a):
W dniu 3.01.2022 o 22:53, -mrovka- napisał(-a):
Taką polityke ma Zibi.. jak nie kupujesz w oficjalnej dystrybucji.
Bo gdybyś kupił u nich, to nie wierze że zostawiliby Cie z tym problemem.
Wydaje mi się że te problemy maja wszyscy Ci, którzy kupili je poza swoimi krajami - mam racje ?
 
Swoją droga. Czy on był w oficjalnej naszej krajowej dystrybucji ?

Pokaż więcej  

wsd-20 był u nas do kupienia za coś w okolicy 2500 - 2700 zł, podobno Casio nie wspiera już tego modelu w Europie i dlatego taka cena naprawy, więc dalej będę twierdził, że CASIO to dziadowska firma, nie mogę odszukać daty premiery tego modelu, ale nie sądzę, że upłynęło 10 lat co by tłumaczyło brak części

 

Wiec jak dla mnie to ostatnią deską ratunku, byłby list do samego Casio Japan.

Kiedy kupiłeś ten zegarek i w jakim kraju ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, -mrovka- napisał(-a):

 

Wiec jak dla mnie to ostatnią deską ratunku, byłby list do samego Casio Japan.

Kiedy kupiłeś ten zegarek i w jakim kraju ? 

black friday 2019, USA. tam jest rok GW, niestety telefon zmieniłem w lutym 2021, amazon takie zegarki bez problemu wymieniał na GW :( pisałem "wszędzie", odbijali piłeczkę do Zibi :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, viruuss napisał(-a):

black friday 2019, USA. tam jest rok GW, niestety telefon zmieniłem w lutym 2021, amazon takie zegarki bez problemu wymieniał na GW :( pisałem "wszędzie", odbijali piłeczkę do Zibi :(

 

Jak black friday w USA, to podejrzewam że to z tamtejszego rynku i tam szukałbym pomocy.

Troche to głupie z tą wyceną naprawy w okolicach 2800pln...bo tak popatrzyłem sobie na ebay.uk i tam w tych okolicach cenowych można nabyć nowy zegarek

 

CASIO Smart Outdoor Watch ProTrek Smart with GPS WSD-F20-RG Men's JAPAN | eBay

 

CASIO PROTREK SMART WSD-F20-RG GPS Bluetooth Boxed from JAPAN Used | eBay

 

 

Prawda, wyjdzie drożej z cłem i podatkiem...ale patrząc obiektywnie z przymrużeniem oka, to w cenie naprawy masz nowy zegarek

Edytowane przez -mrovka-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, -mrovka- napisał(-a):

Prawda, wyjdzie drożej z cłem i podatkiem...ale patrząc obiektywnie z przymrużeniem oka, to w cenie naprawy masz nowy zegarek

no i pasek nowy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

naprawa w ZIBI polega na wymianie mechanizmu + koperta. można powiedzieć, że dostaje się nowy zegarek :)

zakup używki lub nowego to loteria, można trafić na egzemplarz z defektem płyty gł. i mieć zegarek jednorazowy lub nie zmieniać telefonu latami :( niestety nie ma możliwości weryfikacji przed zakupem :( ogólnie dla mnie to "rybka" mam wsd-f30, tylko pierwszy raz spotkałem się z takim podejściem CASIO do klienta, czyli totalne dziadostwo !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
39 minut temu, viruuss napisał(-a):

naprawa w ZIBI polega na wymianie mechanizmu + koperta. można powiedzieć, że dostaje się nowy zegarek :)

zakup używki lub nowego to loteria, można trafić na egzemplarz z defektem płyty gł. i mieć zegarek jednorazowy lub nie zmieniać telefonu latami :( niestety nie ma możliwości weryfikacji przed zakupem :( ogólnie dla mnie to "rybka" mam wsd-f30, tylko pierwszy raz spotkałem się z takim podejściem CASIO do klienta, czyli totalne dziadostwo !!

dziadostwem jest wiedzieć że jest defekt płyty i w ramach gwarancji nie zrobić akcji wymiany darmowej w serwisach  - dla nich by to grosze kosztowało - ale tak tracą na reputacji ale tym się nie przejmują, bo niezadowolonych jest garstka w stosunku do ich sprzedaży co dla nich nie ma znaczenia i to jest smutne.

Edytowane przez unadarek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, viruuss napisał(-a):

naprawa w ZIBI polega na wymianie mechanizmu + koperta. można powiedzieć, że dostaje się nowy zegarek :)

zakup używki lub nowego to loteria, można trafić na egzemplarz z defektem płyty gł. i mieć zegarek jednorazowy lub nie zmieniać telefonu latami :( niestety nie ma możliwości weryfikacji przed zakupem :( ogólnie dla mnie to "rybka" mam wsd-f30, tylko pierwszy raz spotkałem się z takim podejściem CASIO do klienta, czyli totalne dziadostwo !!

 

Ja absolutnie ich nie bronie, bo dla mnie samego to jest troche nie zrozumiałe.

I podpisuje się po d Twoim postem oraz postem unadrkie'm

 

Ale czekaj..to znaczy co ? 

Że padła płyta główna całkowicie, czy to wina opragromawania ?

Bo wspominasz coś o telefonie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 
Ja absolutnie ich nie bronie, bo dla mnie samego to jest troche nie zrozumiałe.
I podpisuje się po d Twoim postem oraz postem unadrkie'm
 
Ale czekaj..to znaczy co ? 
Że padła płyta główna całkowicie, czy to wina opragromawania ?
Bo wspominasz coś o telefonie
podobno wina oprogramowania na płycie która jest tak skonstruowana, że poza wymianą na nową nic nie można zrobić ? Zibi twierdzi, że sama płyta już nie jest dostępna, "naprawa" polega na wymianie zegarka bez paska, dlatego taka cena:(
zegarek się włącza, można go połączyć z tel po BT, niestety nie przechodzi konfiguraci/aktualizacji z WearOS, co powoduje, że jest całkowicie bezużyteczny :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wpadł kolejny zegarek. Jak zawsze vintage, limited i z opakowaniami 🙃

large.PRT40UIAGM.jpg.a57b3605fe147a3fc3b14aadca87eb41.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, 

 

Wie ktoś z Was, który z analogowych pro treków jest najmniejszy? Wydaje mi się, że PRW 60, ale 47mm to wciąż dużo. 

 

W dniu 11.11.2021 o 19:39, petruss napisał(-a):

Taki wpadł

IMG_5237.JPG

Czytalem, że w tych modelach łatwo schodzi kolor z pierścienia. Mozesz potwierdzić luz zaprzeczyć? 

Edytowane przez gamemaster

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ubytków nie zauważyłem, ale widziałem zdjęcia mocno porysowanych. Z tym, że mam go od listopada i częściej jest schowany pod mankietem.

 

Edytowane przez petruss

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.