Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
artme

Tag Heuer - serwis - opinie

Recommended Posts

Czy chronograf na kalibrze 17. ( ETA 2894-2) z modułem DD da się serwisować poza oficjalnym kanałem? jeśli tak to gdzie np w Warszawie? Spotkałem się ze skrajnymi opiniami, że podobnie jak w Speedmasterze Reduced jest to kłopotliwe ( poza wysokim kosztem samego modułu) można demontując łatwo uszkodzić / pogubić jakieś elementy bazowego kalibru.

I odwrotnie , że dzięki modułowi jest to prostsze ale droższe. Czy dostęp do modułu DD mają tylko autoryzowane serwisy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie rozumiem zdziwienia niektorych forumowiczow a propos kosztow serwisowania w autoryzowanych serwisach...

Ktos kupuje zegarek wartosci samochodu i sie dziwi, ze przeglad kosztuje 10-20% wartosci zegarka. I co z tego, ze niewiele musza zrobic? I co z tego, ze dla znajacych sie na rzeczy, koszt takowy nie powinien przekraczac np. 300-400pln a nie wynosic 2000pln? To samo jest ze wszystkimi produktami luksusowymi (i nie tylko) - trzeba bulic firmowym serwisom i juz. Oczywiscie, ze mozna sobie szukac "pana Kowalskiego", ktory to zrobi za polowe ceny, albo jeszcze lepiej zrobic samemu. Ale serwis, to serwis - zawsze bedzie drozszy.

 

Ja wybierajac samochod, zegarek czy inne drogie rzeczy zawsze dowiaduje sie o koszty uzytkowania, ekspluatacji etc. I jesli mi to nie odpowiada, lub mnie nie stac, to nie kupuje - proste. Ale nigdy nie mam pretensji do serwisow za zbyt zawyzone ceny - albo sie decyduje na cos albo szukam "zamiennikow serwisowych" a jak sie czegos nie dowiedzialem, to mam zal wylacznie do siebie, ze czegos nie sprawdzilem.

 

A pytania typu: "dlaczego lusterko do S klasy kosztuje 2x drozej niz do C klasy?" albo "dlaczego wymiana opon w Octavii jest tansza niz w Passacie?" dawno przestaly mnie interesowac - tak jest na tym swiecie i juz... :(

Edited by artme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super. Pytam w dziale serwis który mam nadzieję przeglądają zegarmistrzowie i użytkownicy mający dobre/ złe doświadczenia z określonym mechnizmem a nie w dziale ocen postaw.

Fakty są takie że autoryzacja serwisu daje dostęp do czėści ale nie gwarantuje wysokiej jakości obsługi i dodatkowo kosztuje , jak sam zauważasz więcej niż mogłaby.

Znamy też wykwalifikowanych , sprawdzonych, życzliwych, kompetnetnych zegarmistrzów którzy od lat serwisują z powodzeniem różne zegarki. Ja mam doświadczenia z obydwu źródeł i właśnie dlatego staram się korzystać z tych drugich tak długo jak uczciwie oceniajæ swoje możliwości i wyceniają usługi. Mógłbym napisać że dziwię się osobom które zakładają że muszą zapłacić wiėcej by być odpowiednio obsłużonym. W dobie wolnego rynku to dosyć anachroniczne podejście. Ale co tam , stać ich niech płacą.

Poza tym dla mnie ważne też jak traktuje się klienta....czy jak intruza który ma płacić za wszystko i siedzieć cicho bo mistrz ma autoryzacje i doświadczenia czy jak partnera. W tym wątku padły nazwiska ilustrujące obydwa podejścia i nie dziwiė się osobom które z tego powodu omijają niektóre autoryzowane punkty.

PS ja właśnie zasięgam opinii przed zakupem zegarka ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesli chodzi o autoryzowane serwisy, to w Polsce najgorsza rzecza jest monopol - jak chocby Canona. Jeden serwis na cala Polske!!! I wtedy olewaja, bo sa jedyni...

 

A co do serwisowania drogich zegarkow poza autoryzowanym serwisem, to oczywiscie, ze mozna. Tylko ja osobiscie nie kazdy zegarek ryzykowalbym oddawac panu Kowalskiemu, bo najzwyczajniej w swiecie nie posiada odpowiedniego sprzetu lub nie dysponuje oryginalnymi czesciami dostarczanymi przez marke tylko autoryzowanym serwisom.

 

Dla przykladu - interesowalem sie Rolexem DeepSea. Mechanizm ten sam co w Subie. Cieszylem sie, bo Rolex ma serwis w Polsce i dla mnie to bylo wazne, gdyz oplaty za przesylki serwisowe innych marek do innych państw a takze czas oczekiwania itp. mnie przerazaly. Wiec jak zaczalem sie dowiadywac ile kosztuje przeglad w serwisie DeepSea, to troche mnie to przerazilo. Ale dostalem kontakt do zaufanych zegarmistrzow, ktorzy BEZ WYJATKU mowili, ze bez problemu zrobia to samo, co serwis za polowe ceny. I zupelnym przypadkiem bedac w salonie, zaszedlem do zegarmistrza, ktory powiedzial mi, ze DeepSea jako jedynego nie serwisuja u nas w kraju, tylko wysylaja :blink: Dlaczego? Ano dlatego, iz nawet nasz autoryzowany serwis nie dysponuje sprzetem sprawdzajacym jego  wodoszczelnosc! Jesli zatem to prawda, to jak ci zegarmistrzowie po przegladzie mieliby to sprawdzic??? :unsure:

 

Osobiscie do tej pory zegarki jakie posiadalem wczesniej czy chocby Omega zony trafialy i trafiac beda do mojego sprawdzonego zegarmistrza, bo to sa i byly Ety. Jednak zegarka z inhousem lub z bardziej zlozonymi technologiami takimi jak chocby duza wodoszczelnosc nie bede ryzykowal i oddalbym tylko do serwisu autoryzowanego - pytanie tylko czy w Polsce :P

Edited by artme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo ciekawy temat... Odgrzejmy pierogi:)

Jestem tu nowy więc przepraszam że odświeżam ale dyskusja byłą na tyle ciekawa,że nie mogłem się powstrzymać.

Opisujcie swoje doświadczenia z serwisami-fajnie się to czyta:)

Pozdrawiam wszystkich-

Norbert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może i fajnie się czyta ale mnie to trochę przeraża, o cenach serwisu nie będę dyskutować, a co do fachowości naszych zegarmistrzów to niestety epoka bateryjkowa mocno ich przetrzebiła i połowa zakładów w Poznaniu  wymarła a druga tylko wymienia te bateryjki :( poszukać fachowca to nie lada sztuka.

I tu moje pytanie: w Poznaniu działa serwis Kruka czy macie jakieś opinie o nim w serwisowaniu TH czy może polecacie kogoś innego  nie wiem co to za werk ale Cal. 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podpinam się pod kolegę DK!

Szukam serwisu dla mojego TH Aqua 500 (Cal. 5) w Poznaniu.

Ktoś może polecić dobrego zegarmistrza? lub autoryzowany serwis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.Ktoś z Kolegów mógłby podpowiedzieć gdzie można w Łodzi lub okolicach oddać bezpiecznie na "leczenie" TAG-a Monaco (chyba przesadziłem przy nakręcaniu i strzeliła sprężyna).

pzdr&thx yarro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przecież to nowy Tag, one jeszcze chyba powinny być na gwarancji więc do autoryzowanego serwisu

Pozdrawiam,


Wasyl
Mam różne zegarki

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie że tak odkopie trupa i zapytam w tym wątku  :ph34r: - czy werk calibre 17 który był w TAGu MONZA jest drogi w serwisowaniu ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

to po części ETA 2892-2 z modułem

czyli eta 2894

 

cena zależy od tego czy znajdzie się zegarmistrza który będzie chciał rozebrać moduł który ma ponad 100 części czy będzie zamawiał gotowy/nowy

 

można poczytać:

https://www.calibre11.com/tag-heuer-calibre-17-review-eta-2894/

Edited by CIESLUT

OMEGA SEAMASTER 300M

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć,

 

Temat wałkowany wielokrotnie, ale może coś się zmieniło...szukam serwisu dla mojego TH Carrera CAL1887. U p. Pieśkiewicza wyceniono serwis na ponad 2800 zł. Cena bym powiedział dość zaporowa.Czy jestem skazany na takie rozwiązanie? Zegarek mam od 2013 r.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A po co serwis? Coś się dzieje?


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

W zasadzie nie dzieje się nic złego, oprócz tego że gubi kilka sekund na dobę ( nie sprawdzałem dokładnie ile, bo nie jest to na tyle uciążliwe ).  W tej kwocie niestety nie zdecyduję się na serwis, czy mogę być tego jakieś niemiłe konsekwencje?

 

Najważniejszy powód w zasadzie przez który myślałem o serwisie to przy okazji wypolerowania koperty, bo ma masę mikrorysek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale to Ci każdy dobry zegarmistrz zrobi... Ja sobie dzisiaj mojego aquaracerka wyczyściłem, bezel uruchomiłem i kopertę wyprowadziłem, bo miała kilka małych skaz...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety mój Tag Carrera cal 1887 zaczął parować, chyba złapał wilgoć jak wyszedłem z nim z ciepłego pomieszczenia na zewnątrz. Najprawdopodobniej trzeba wymienić uszczelki przy przyciskach i koronce. Czy gdzieś w Warszawie mi to zrobią? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autoryzację z tego co pamiętam ma Pieśkiewicz, możesz też się udać do Chronostore.eu na Żelazną, nie powinno być problemu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.