Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
michalop

Jaki zegarek masz dziś na ręku?

Recommended Posts

1 godzinę temu, Osy123 napisał:

Dalej na nadgarstku emoji854.png

Ładnie świeci 👍

A długo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wg Nomosa to ich najlepsza luma ze wszystkich modeli i po pelnym "naladowaniu" mialaby swiecic do 22 godzin, ale jeszcze tego nie sprawdzalem. Ale barwa bardzo mi sie podoba.

Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka



Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Osy123 napisał:

Wg Nomosa to ich najlepsza luma ze wszystkich modeli i po pelnym "naladowaniu" mialaby swiecic do 22 godzin, ale jeszcze tego nie sprawdzalem.

No byłbym lekko zaskoczony 😆

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tez. Choc to teoretycznie ich "nurek". W kazdym razie swieci ladnie.

Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kurczę ładnie to siadło
To prawda. Super wyglada ten zestaw!

Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Kwiatek
3 godziny temu, zasadas napisał:

Świetny pasek, fajnie pasuje do zegarka i dodaje świeżości.

 

Godzinę temu, Londek napisał:

Kurczę ładnie to siadło 👌🏻

 

48 minut temu, Osy123 napisał:

To prawda. Super wyglada ten zestaw! emoji106.pngemoji41.png
 

Bardzo dziękuję za miłe słowa Panowie!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rads

Wersja alternatywna: "Jaki zegarek masz dziś w nocy na ręku?" 😉

 

IMG_1258.thumb.JPG.0094793671222e9eea2ab32974f7fbb5.JPG

 

IMG_1248.thumb.JPG.fb6b70093d0d8935306786b4671d38b7.JPG

 

IMG_1220.thumb.JPG.88f8d7842f3790120e50f6c5ef59862b.JPG

Edited by rads

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest maritimeeng
23 minuty temu, rads napisał:

Wersja alternatywna: "Jaki zegarek masz dziś w nocy na ręku?" 😉

 


To Twoje foty Łysego???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rads
2 minuty temu, maritimeeng napisał:

To Twoje foty Łysego???

 

Taaa, komórą przez okular, więc już większej amatorszczyzny być nie może hahah.... Ale dziś tylko obserwacja, a foty jedynie jako ilustracja sytuacyjna 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest maritimeeng


U mnie wynglowy Gie-Szok

 

 

A721698C-E413-48C5-B15E-043FD6A30AD5.jpeg

E3F809FC-5D02-475E-8E32-0311C39F191E.jpeg

3 minuty temu, rads napisał:

 

Taaa, komórą przez okular, więc już większej amatorszczyzny być nie może hahah.... Ale dziś tylko obserwacja, a foty jedynie jako ilustracja sytuacyjna 😉


I tak spoko wyszło. Myślałem, że masz jakieś długie szkło do astro...

Muszę się w domu pobawić z Księżycem na początek (bo najłatwiej) ale mam tylko 105 mm f4, więc nie poszaleję. Zobaczymy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rads
3 minuty temu, maritimeeng napisał:

U mnie wynglowy Gie-Szok

 

Hehe, fajny księżyc masz w tle, to się nazywa "zdalna obserwacja astronomiczna" 😉😄

 

Ty to jakbyś z pokładu na spokojnym morzu w ciemną noc dobry okular założył, to byś takie cuda oglądał, o których ja tylko czytałem na Wikipedii 😂

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest maritimeeng
2 minuty temu, rads napisał:

 

Hehe, fajny księżyc masz w tle, to się nazywa "zdalna obserwacja astronomiczna" 😉😄

 

Ty to jakbyś z pokładu na spokojnym morzu w ciemną noc dobry okular założył, to byś takie cuda oglądał, o których ja tylko czytałem na Wikipedii 😂


Zabrałem raz lustro, słoiki i statyw na burtę i... nigdy więcej. Na statku są ciągle wibracje. Przy długim naświetlaniu i tak atyvibrę się wyłącza a statek cały czas i tak się buja na fali... Przydałoby się coś jasnego, długiego i z małą komą, a jak wiadomo, te parametry idą w parze z astronomicznymi (nomen omen) cenami 😄

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rads

 

12 minut temu, maritimeeng napisał:

Muszę się w domu pobawić z Księżycem na początek (bo najłatwiej) ale mam tylko 105 mm f4, więc nie poszaleję. Zobaczymy.

 

Ja mam aktualnie Newtona 8'' z wyciągiem GSO, okulary Morpheus 14 i 6,5mm oraz Plossl TeleVue 8mm do planet, a do łysego ciemnoszary Baader ND 3,0. Do astro to dobry refraktor apo byłby fajny, ale jest jak piszesz, ceny "z odległej galaktyki" 🤣

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.