Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
michalop

Jaki zegarek masz dziś na ręku?

Recommended Posts

Lechu fajna fotka Ci wyszła...ostatnio popracowałeś nad fotami :rolleyes: . Szkło ma AR ?? Zaszaleliście.

Podoba mi się...teraz żałuję, że nie zamówiłem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawsze można spróbować skorumpować któregoś z posiadaczy... :rolleyes:

Ktoś mówił, że na wośp ma być sztuka. Coś czuje, że przelicytuje i bedzie kupa kasy dla dzieciaków :)


Użytkownik Sylwek, pewnego dnia, zupełnie niechcąco, trafnie ocenił współczesny trend w zegarmistrzostwie:

"Ważne by wytrzymał przynajmniej 6 lat zanim rozdyndają się w nim wskazówki."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od pewnego czasu ze mną

post-36859-0-08338200-1308080981_thumb.jpg


Moje zegarki: CYMA na ETA2783, SEIKO SNKE63K1, LORUS RXN55BX9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lechu fajna fotka Ci wyszła...ostatnio popracowałeś nad fotami :) . Szkło ma AR ?? Zaszaleliście.

Podoba mi się...teraz żałuję, że nie zamówiłem.

 

Kurczę, foty robię jak zawsze, nie zmieniłem aparatu, ani techniki :rolleyes: Może ładniejsze zegarki czasami wpadają :)

Nie wiem czy to AR czy kwestia grubego, lekko wypukłego szkła, trudno to wyczuć. Zapytam chłopaków i dam Ci znać jak będziemy się widzieć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lechu fajna fotka Ci wyszła...ostatnio popracowałeś nad fotami :rolleyes: . Szkło ma AR ?? Zaszaleliście.

Podoba mi się...teraz żałuję, że nie zamówiłem.

 

Moim zdaniem Lechu robił lepsze zdjęcia :Pale to nie ważne, ważne że sikor przekojot!


*** DOXA Sub 300 Professional ***

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo ciekawy zegareczek. Gratuluję. Jakie ma wymiary?

 

Dzięki. Muszę przyznać, że wygląda na to, że za szybko mi się nie znudzi - również dlatego, że go spersonalizowałem odpowiednim grawerem na mechanizmie:) wymiary to 42mm na 12 mm, w uszach 24 mm

Share this post


Link to post
Share on other sites
IMGP8100b.jpg

  • Zegarkowe zainteresowania: precyzyjne kwarce z termokompensacją (HEQ), kwarce dokładne typu "Radio Controlled", kwarce ładne, lekkie (tytanowe), niegrube i niebrzydkie, niekoniecznie japońskie, ale z mocnym, technologicznym, kwarcowym duchem ;)
  • Ulubione marki zegarkowe: Casio Oceanus, Seiko Brightz&Spirit&Prospex, Citizen Attesa&Exceed&Promaster
  • Aktualnie na bazarku (sprzedaż/zamiana):
  • Najbliższe cele zegarkowe: Citizen Exceed EBS74-5101

Share this post


Link to post
Share on other sites

chłopaki piękny ten czasomierz :rolleyes:

gdzie i jak można wejść w jego posiadanie?


kupię doxę sub...zawsze i każdą :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sergserg, czy ja Ci już mówiłem, że świetne to Seiko?


Użytkownik Sylwek, pewnego dnia, zupełnie niechcąco, trafnie ocenił współczesny trend w zegarmistrzostwie:

"Ważne by wytrzymał przynajmniej 6 lat zanim rozdyndają się w nim wskazówki."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sergserg, czy ja Ci już mówiłem, że świetne to Seiko?

 

Tak, dzięki. Mi też się ogromnie podoba, najbardziej z Seiko'wych SAGZów. Na alle jest aktualnie podobny model, tej samej wielkości, bez cyfr i z bezelem w kolorze koperty.


  • Zegarkowe zainteresowania: precyzyjne kwarce z termokompensacją (HEQ), kwarce dokładne typu "Radio Controlled", kwarce ładne, lekkie (tytanowe), niegrube i niebrzydkie, niekoniecznie japońskie, ale z mocnym, technologicznym, kwarcowym duchem ;)
  • Ulubione marki zegarkowe: Casio Oceanus, Seiko Brightz&Spirit&Prospex, Citizen Attesa&Exceed&Promaster
  • Aktualnie na bazarku (sprzedaż/zamiana):
  • Najbliższe cele zegarkowe: Citizen Exceed EBS74-5101

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Czy mogę wiedzieć, "ile masz w łapce"? :rolleyes: Bardzo podoba mi się ta glajsinka ze zdjęć (jaki to dokładnie model?), ale na mój niespełna 17 cm nadgarstek może być zbyt wielka...

 

Pozdrawiam,

dorian g.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, skoro się już zamoczył, to go biedaka na rękę już założyłem, niech sobie schnie :P

 

post-27913-0-30710800-1331848941.jpg


Użytkownik Sylwek, pewnego dnia, zupełnie niechcąco, trafnie ocenił współczesny trend w zegarmistrzostwie:

"Ważne by wytrzymał przynajmniej 6 lat zanim rozdyndają się w nim wskazówki."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kapitalna fota :P

 

Ja dzisiaj:

post-29235-0-17482800-1331848943.jpg

Edited by Mirosuaw

Pozdrawiam, Mirek

Share this post


Link to post
Share on other sites

No przecież teraz moda na bąbelki jest :P

Tak, tak, to z wątku Karola, pełna inspiracja Jego pomysłem na spa :)


Użytkownik Sylwek, pewnego dnia, zupełnie niechcąco, trafnie ocenił współczesny trend w zegarmistrzostwie:

"Ważne by wytrzymał przynajmniej 6 lat zanim rozdyndają się w nim wskazówki."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.