Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość poter

Omega Speedmaster Day-Date czy Omega Planet ocean

Rekomendowane odpowiedzi

Gość poter

Witam wszystkich pasjonatów zegarków jako nowy członek klubu :D Ogólnie w temacie jestem dość zielony , skąd moja prośba do was o pomoc. Zastanawiam się nad zakupem Omegi Day-Date albo Planet Ocean. Byłem kilka dni temu w sklepie na mierzeniu i oba przedmioty bardzo przypadły mi do gustu. Cena mniej więcej ta sama między 11-12 tys. Chciałbym się dowiedzieć , który jest lepszy oraz coś o mechanizimie, sprzedawca radził ,że ważny jest jakiś certyfikat dokładność. Z góry dziekuje i Pozdrawiam ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość MichaelD

Speedmaster i Seamaster Planet Ocean to zupełnie dwie rożne linie , to jak porównywać jabłka do gruszek . Musisz sie zdecydowac do czego ci tak naprawde zegarek potrzebny.

 

 

Tutaj masz o Speedmasterze.

http://history.nasa.gov/alsj/omega.html

 

http://www.speedmaster-mission.net/

 

 

Tutaj o Planet Ocean

 

http://www.chronomaddox.com/omega/articles...SeMP/review.htm

 

http://www.watchlife.com/DesktopDefault.aspx?tabid=268

 

 

Osobiście nie wybrał bym żaden z tych dwóch zegarków , są one b.dobre ale zbyt popularne jak na mój gust , wydawać się może ze prawie każdy ma PO ( wliczając podróbki). Za 11 -12 tys złotych można coś ciekawszego moim zdaniem wybrać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak - poczytaj sobie na forum osobno o jednym, osobno o drugim (watkow duzo) to samo nt. certyfikatu C.O.S.C (np. tu: http://pl.wikipedia.org/wiki/Chronometr) a potem zadaj konkretne pytanie czego nie rozumiesz badz jakie masz obawy lub czego jeszcze nie wiesz.

 

ps