Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
MasterFan

Klub Miłośników Zegarków SEIKO

Rekomendowane odpowiedzi

Dużą część swojego zawodowego życia spędziłem na świadczeniu serwisu i różnego typu usług, więc dokładnie wiem jak łatwo można zdemolować opinię klienta. Przypadek opisywany przez kolegę jest drastycznym tego przykładem. Współczuję, bo brzmi to załamująco.

 

 

 

Ja na razie nie miałem potrzeby korzystania z serwisu, nowe nabytki przyblokowała mi pandemia, więc cieszę oko tymi, które już mam.

 

20200609_105142-02.jpeg

Edytowane przez Gio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie pierwszy przypadek kiedy to serwis ZIBI odwala fuszerkę i nie dotyczy to tylko Seiko.

Zwykle naprawiają nie do końca i przy tym uszkadzają zegarki, czyli jesteś kolejnym pechowcem.

Unikać jak ognia, albo koronawirusa!

Edytowane przez Sol

Myślę, że bez Słońca nie byłoby zegarów...  www.mojekrajobrazy.pl

Galeria zegarkowa: zegarekonline.pl/galeria/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko co w tej sytuacji? Może nie powinienem im odsyłać na ponowną naprawę tyko od razu iść do UOKiK?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś zgadnie, który rok? Tylko dla zabawy, nie chodzi o czytanie numerów :(

Ps. Ja wiem :PIMG_20200609_122258.jpg

Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, MieszkoMieszko napisał:

Tylko co w tej sytuacji? Może nie powinienem im odsyłać na ponowną naprawę tyko od razu iść do UOKiK?

 

Zrób zdjęcia zegarka przed wysyłką. Koperta, szkło, bransoleta wraz z opisem aktualnych uszkodzeń.

Napisz im, że ostatnio Ci porysowali i, że będziesz na to zwracał uwagę.

Załącz im te zdjęcia, oraz opis - niech widzą, że mówisz poważnie i że jesteś upierdliwym klientem ;)

Może to coś pomoże.

A jak nie to wtedy będziesz miał podkładkę do dalszych działań.


Myślę, że bez Słońca nie byłoby zegarów...  www.mojekrajobrazy.pl

Galeria zegarkowa: zegarekonline.pl/galeria/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, MieszkoMieszko napisał:

Tylko co w tej sytuacji? Może nie powinienem im odsyłać na ponowną naprawę tyko od razu iść do UOKiK?

Powinieneś złożyć reklamację z tytułu rękojmi, wtedy mają 14 dni na ustosunkowanie się, to po 1. Po 2. masz większe prawa (ponieważ jest to narzucone z góry) niż gwarancja producenta, producent może sobie napisać w niej prawie wszystko co chce. Po 3. Druga reklamacja skutkuje tym, co sobie zażądasz - obniżenie ceny, zerwanie umowy itp. 

Edytowane przez siwus90

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Tappi

Miałby ktoś ochotę na nowego SPB127J1?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale za pół ceny w PL :)

Jest sporo przeszacowany moim zdaniem.

Limitka, limitką, ale oferuje nie za wiele.


Myślę, że bez Słońca nie byłoby zegarów...  www.mojekrajobrazy.pl

Galeria zegarkowa: zegarekonline.pl/galeria/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powinieneś złożyć reklamację z tytułu rękojmi, wtedy mają 14 dni na ustosunkowanie się, to po 1. Po 2. masz większe prawa (ponieważ jest to narzucone z góry) niż gwarancja producenta, producent może sobie napisać w niej prawie wszystko co chce. Po 3. Druga reklamacja skutkuje tym, co sobie zażądasz - obniżenie ceny, zerwanie umowy itp. 
Czyli zrobiłem źle że im odesłałem... Ech... Tak to jest jak się na emocjach podchodzi do tematu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Tappi
8 minut temu, tomaliusz napisał:

pińcet

Po raz pierwszy! :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, MieszkoMieszko napisał:

Czyli zrobiłem źle że im odesłałem... Ech... Tak to jest jak się na emocjach podchodzi do tematu...

Oj, rozumiem Cię doskonale, przy podobnej sprawie też dowiedziałem się o rękojmi i teraz tylko tak zgłaszam reklamacje. Gdybym wiedział to wcześniej nie miałbym telefonu 4 razy w serwisie tylko zwrot pieniędzy. Naprawdę warto zajrzeć w przepisy mówiące o tym. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczekam co będzie teraz dalej. Czy naprawia to jak należy no i czy naprawia zniszczenia...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Noodles

Zniszczeń w postaci rys Ci nie naprawią bo diashielda nie da się spolerować. No chyba, że do wymiany pójdzie cała koperta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, MieszkoMieszko napisał:

Ta rysa jest od spodniej strony na ostatnim ogniwie...

Trochę offtop ale... whirl.thumb.jpg.5c5221289ba7fb50a89c369d713993bf.jpgMi kiedyś serwis whirlpool porysował mikrofalówkę, (2 raz na gwarancji z tytułu rękojmi, żądałem naprawy bo zwrot pieniędzy mnie nie urządzał). Dobrze, że zauważyłem przed podpisaniem kwitka odbioru w sklepie, wymienili na nową. Przeraża mnie jakość "autoryzowanych serwisów". 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wracając do bransolety to nawet ja nie zrobiłem nigdy takiej rysy choć wielokrotnie zmieniam paski czy bransolety na paski... Więc jak to mógł zrobić serwisant w AS? Ktoś kto powinien to umieć zrobić bez śladu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

4 godziny temu, Noodles napisał:

Zniszczeń w postaci rys Ci nie naprawią bo diashielda nie da się spolerować. No chyba, że do wymiany pójdzie cała koperta.

Oj tam , nie da...????

 

20200322_161051.jpg

 

Edytowane przez dante100

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę o dokładny opis użytej metody :)


Myślę, że bez Słońca nie byłoby zegarów...  www.mojekrajobrazy.pl

Galeria zegarkowa: zegarekonline.pl/galeria/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, Sol napisał:

Proszę o dokładny opis użytej metody :)

Podstawowe narzędzie - pilniczek na poliuretanie typu - vide fota ( Rosmann), czym mniejsza gradacja tym lepiej. Ruchy - tylko wzdłuż polerowanego elementu. Ot, i wszystko ????

20200609_214813.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś widziałem jak ostrą częścią gąbki do mycia garów ktoś "szlifował". 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, MieszkoMieszko napisał:

Tam powinno być napisane "for watch beauty"

:-)))

Edytowane przez dante100

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Noodles napisał:

... bo diashielda nie da się spolerować. ...

Da się usunąć bez problemu ale nie naprawić ???? 

Możesz sobie wypolerować na glanc, wyszczotkować, co tylko chcesz ale już tej "odpornej" powłoki nie odbudujesz a już na pewno nie w warunkach domowych ☺️ 

Ta naniesiona powłoka to nic innego jak hartowanie powierzchniowe, jak dokopiesz się kilka mikronów niżej to jest masło, zwykła nieutwardzona stal, jak zimą zmarznięta ziemia na powierzchni ????

Edytowane przez tomaliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.