Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Mirasco

Tissot 1950 zapytanie o mechanizm

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Pytanie które zamierzam zadać, może wydać się banalne, ale jestem kompletnym laikiem w sprawach mechanizmów.

Bardzo podoba mi się oferowny na allegro Tissot Antimagnetique.

Na ostatnim zdjęciu widoczny jest werk. Porwnałem go sobie ze zdjęciami z Galerii ("Tissot z 1949" , michalop).

Wyraźnie widoczne są różnice (brak niektórych elementów, w tym oferowanym na allegro).

Prośba o poradę, czy on jakiś wybrakowany jest, czy ten typ może tak mieć ?

 

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=6...82+wys%C5%82any.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No, sprzedajacy pisze sam, ze zegarek jest po renowacji - radosna tworczosc, znaczy sie. I tak musze pochwalic renowatora, ze udalo mu sie zmiescic napis "swiss made" mniej wiecej tam, gdzie powinien byc - to nieczesto sie zdarza. Zwroc uwage na zdjecia - sa ladne, ale specjalnie male (duzo tla dokola zegarka) - pewnie w zblizeniu wszystkie wady renowacji widac duzo bardziej wyraznie. Tak, ze sprzedajacy podszedl "profesjonalnie" do fotografii.

 

Odpusc go sobie, szukaj oryginalnego w niezlym stanie, znajdziesz, te modele (Tissot, Doxa) byly naprawde masowo produkowane.


Zadna praca nie hanbi, ale kazda meczy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdolnych mamy w Polsce renowatorów aż strach cos po renowacji kupić.


Road-Racing.pl 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie