Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
grzesiek

Dzisiejszy spacer po sklepach w Warszawie

Recommended Posts

Guest McIntosh

będzie monobrandowy butik marki w Warszawie.

 

Z jednej strony, butik to prestiżowa sprawa. Z drugiej jednak, nie wiem czy nie lepsza (z punktu widzenia interesu firmy) byłaby obecność w kilku punktach. Tak jak ma to miejsce w przypadku Vacherona czy AP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

będzie monobrandowy butik marki w Warszawie.

Tam na pl. 3 krzyży?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczoraj w Kruku na pl. Konstytucji zauważyłem, że średnio o tysiąc PLN podnieśli ceny Omeg i Rolexów (nie patrzyłem jak pozostałe marki).

Na razie na metkach są jeszcze stare ceny (jak stwierdził sprzedawca - czekają na nowe od Omegi, nie wolno im ich samodzielnie poprawić).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie tylko w Kruku ceny wzrosną.

Swatch Group podnosi ceny


"Lepiej częściowo mieć rację, niż całkowicie się mylić"

Share this post


Link to post
Share on other sites

A byl ktos w nowym salonie Kruka w Galerii Mokotow?

 

W czwartek było jeszcze zamknięte.

 

 

Nie tylko w Kruku ceny wzrosną.

Swatch Group podnosi ceny

 

A czym to jest spowodowane? VAT?

Share this post


Link to post
Share on other sites

utrzymujące się wysokie ceny walut obcych i vat to przy okazji


"Lepiej częściowo mieć rację, niż całkowicie się mylić"

Share this post


Link to post
Share on other sites

u mnie jak narazie bez zmian, pare lat temu podniesli ceny tlumaczac sie drogim euro, teraz euro duzo tansze a cen nie obizyli......., cale szczescie ze zadnych vat-ow i tym podobnych glupot nie ma

Edited by Robnyc

ROBERT

Share this post


Link to post
Share on other sites

utrzymujące się wysokie ceny walut obcych i vat to przy okazji

 

Wzrost VAT może wpłynąć na wzrost ceny minimalnie. A tak naprawdę przy poziomie marż detalicznych i hurtowych na zegarki próba przerzucenia takiej podwyżki VAT na końcowego klienta byłaby kpiną.

Nie wiem co jest waluta rozliczeniową w przypadku zakupu zegarków - EUR czy CHF ale przez ostatnie 7-8 miesięcy EUR osłabiło się w stosunku do PLN całkiem sporo a CHF utrzymuje się na podobnym poziomie (choć przy dość dużej zmienności).

Te powody nie mogą tłumaczyć wzrostu cen - no chyba, że to tylko pretekst i ceny w PL znowu staną się absurdalne.

Dla mnie to po prostu coroczne podwyżki producenckie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U nas ceny tez ida do gory . Rolex , Patek , Panerai , Swatch Group wiec przypuszczam ze inni pojda ich sladem


Beware the fury of a patient man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A byl ktos w nowym salonie Kruka w Galerii Mokotow?

 

Ja byłem dzisiaj bo mierzyłem po raz kolejny PO 42mm vs. PO 45mm.O ile pamiętam to cena PO była 11 960zł, a wcześniej chyba kosztowało ok. 1000 mniej.Na szybko zerknąłem też na TH Monaco automatic,chyba 8300 sobie życzą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja byłem w niedzielę. Zobaczyłem jeden zegarek o którego istnieniu nie wiedziałem. Monaco z tarczą jak GULF, cały czarny większy od standardowego. Siakaś limitacja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja byłem dzisiaj bo mierzyłem po raz kolejny PO 42mm vs. PO 45mm.O ile pamiętam to cena PO była 11 960zł, a wcześniej chyba kosztowało ok. 1000 mniej.Na szybko zerknąłem też na TH Monaco automatic,chyba 8300 sobie życzą.

11960 to stara cena za wersje na bransolecie :rolleyes:

 

ja byłem w niedzielę. Zobaczyłem jeden zegarek o którego istnieniu nie wiedziałem. Monaco z tarczą jak GULF, cały czarny większy od standardowego. Siakaś limitacja?

 

pewnie chodzi Ci o wersje Monaco 24 na el primero

tagheuer_monaco24.jpg

limitacja 1000szt


"Lepiej częściowo mieć rację, niż całkowicie się mylić"

Share this post


Link to post
Share on other sites

11960 to stara cena za wersje na bransolecie :rolleyes:

 

A to przepraszam,byłem przekonany że to po podwyżce.W takim razie cena w Kruku kosmos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to przepraszam,byłem przekonany że to po podwyżce.W takim razie cena w Kruku kosmos.

wszyscy dystrybutorzy taką mają :)


"Lepiej częściowo mieć rację, niż całkowicie się mylić"

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wczoraj w Kruku na pl. Konstytucji zauważyłem, że średnio o tysiąc PLN podnieśli ceny Omeg i Rolexów (nie patrzyłem jak pozostałe marki).

 

Jak juz pisalem, od 1 lutego Rolex o 7% drozej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bylem w nowym Kruku w Galerii Mokotow. Kurcze - Omega i Tag baaardzo ladnie prezentowane ;)

Pytalem o Rolexa i... tu dobra nowinka - bedzie drugi salon na pietrze i tam bedzie Rolex, gdyz (jak to mila Pani wytlumaczyla) Omega i Rolex "sie nie lubia" i nie moga byc razem prezentowane :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bylem w nowym Kruku w Galerii Mokotow. Kurcze - Omega i Tag baaardzo ladnie prezentowane ;)

Pytalem o Rolexa i... tu dobra nowinka - bedzie drugi salon na pietrze i tam bedzie Rolex, gdyz (jak to mila Pani wytlumaczyla) Omega i Rolex "sie nie lubia" i nie moga byc razem prezentowane :D

 

Podobnie we Wroc zrobili z Breitlingami. Obok jednego apartu jest drugi gdzie głównie są wyeksponowane Breitlingi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rolek regularnie podnosi ceny. Ten typ tak ma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bylem w nowym Kruku w Galerii Mokotow. Kurcze - Omega i Tag baaardzo ladnie prezentowane ;)

Pytalem o Rolexa i... tu dobra nowinka - bedzie drugi salon na pietrze i tam bedzie Rolex, gdyz (jak to mila Pani wytlumaczyla) Omega i Rolex "sie nie lubia" i nie moga byc razem prezentowane :D

To nie jest chyba reguła, na pl.Konstytucji w Kruku jest i Omega i Rolex... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.