Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość Szymek26

Pomoc w wyborze

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Szymek26

Dzień dobry!

Chce sobie kupić zegarek za kwote ok. 500zł. Najlepiej żeby był wodoszczelny. Myślałem nad mechanicznym Z automatycznym naciągiem ale nie wiem czy to jest dobry mechanizm itd Jestem kompletnym laikiem więc proszę o propozycje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

eee..oo...hmmm.. no nie wiem co doradzić..już wiem! radzę poczytać forum. ostatnio było parę takich tematów..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Duniek

Przede wszystkim zajrzyj do poradników które się znajdują w ZAPYTANIA O WSZYSTKO. SUGESTIE PRZED ZAKUPEM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Szymek26

Własnie jestem po lekturze wiekszości postów i żadna z propozycji mi zbytnio nie odpowiada. może zaczne od początku: mam 16 lat i chciałbym zegarek nie strasznie poważny ale z drugiej strony nie za sportowy taki żeby mozna było założyć i na codzień i do garnituru.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Duniek

Ja osobiście polecam zegarki Adriatica np Adriatica 8134 Calendarium All Steel 5 Atm, ma szafirowe szkło( na twoim miejscu chodzi mi o twój wiek wybrał bym zegarek kwarcowy gdyż jedyny koszt jego użytkowania to kilkanaście złotych które wydasz na wymianę baterii w przypadku automatów koszty użytkowania są znacznie wyższe ) za za jakiś czas np na 18-stke kup sobie jakiś automat. Obejrzyj post ADRIATICA NEWS, PREZENTACJE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach