Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Adrian Stankiewicz

Nowy zegarek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie!

Na początku chciałbym zaznaczyć że to pierwszy mój post na tym forum więc proszę z góry o wybaczenie za wszelkie moje pomyłki. :)

 

Niedawno zostałem szczęśliwym posiadaczem zegarka poprzez aukcje, po prostu urzekł mnie od pierwszego wejżenia:)

Dlatego też mam do was pytanie czy możecie mi cokolwiek więcej powiedzieć o tym zegareczku?

Troszkę poszperałem w internecie i dokopałem się że został wyprodukowany w Illinois w 1904 roku.

Niestety jestem laikiem w sprawach zegarków i liczę na Waszą pomoc.

 

Oczywiście zdjęcia zegarka, wybaczcie że jeszcze z aukcji:

post-29055-0-28210300-1331258317.jpg/

post-29055-0-05545900-1331258319.jpg/

post-29055-0-84479500-1331258320.jpg/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W oparciu o numer seryjny werku:

model 13

rozmiar 16, rezerwa 60h, centralny mostek, motor barrel, koperta open face, ustawianie - dzwignia, - zaczynaly sie od 4166801 a koncza na 4492501. wg. tabeli jest z 1923r

 

tyle na szybko, koledzy napisza napewno wiecej

 

najcenniejsze wesje modelu 13 tzw Sangamo dochodza do cen powyzej 10tys usd ale nie wiem jak umiesic twoj bo zakres cen jest ogromny od 400- 16 tys usd a mam zdjecia tylko niektorych

 

pozdrawiam

 

Rafal


Od wielu już lat liczne wypowiedzi uczonych i fantastów obracają się wokoło pytania: ,,Czy poza Ziemią istnieje życie rozumne?''. Słysząc je mam ochotę spytać, skąd bezwzględna pewność, że na samej Ziemi istnieje to rozumne życie

 

Adam Wisniewski - Snerg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kaido2