Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Wilku

Jaki zegarek za 1200zł

Rekomendowane odpowiedzi

nie znam się za bardzo na zegarkach cena tak jak w tytule 1200zł podoba mi się np tissot prc 200 ale słyszałem że za tą cene można kupić coś lepszego za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuje i do modelu zegarka prosiłbym dodawanie linku ze zdjęciem,chciałbym dodać że wole zegarki w sportowym stylu ale i z nutą elegancji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Poza tym wypadało by się przywitać :rolleyes:

 

Tylko nie zacznij szlochać i ronić krokodylich łez.

------------------------------------------------------

 

Który z modeli Prc 200 masz na myśli, taki z chronografem czy wersję bez dodatkowych przycisków i wskaźników?

 

3dd1a4dda9209944med.jpg

 

0829e21819831af2.jpg

 

Obydwa modele są godne uwagi, jednak łatwiej było by coś podpowiedzieć, jeśli podał byś więcej szczegółów na temat twoich wymagań.

 

Pozdrawiam :D


**** *Tik* **** **** *Tak* **** **** *Tik* **** **** *Tak* ****

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie zacznij szlochać i ronić krokodylich łez.

------------------------------------------------------

 

Który z modeli Prc 200 masz na myśli, taki z chronografem czy wersję bez dodatkowych przycisków i wskaźników?

 

3dd1a4dda9209944med.jpg

 

0829e21819831af2.jpg

 

Obydwa modele są godne uwagi, jednak łatwiej było by coś podpowiedzieć, jeśli podał byś więcej szczegółów na temat twoich wymagań.

 

Pozdrawiam :rolleyes:

mam na myśli ten z hronografem ,a co do wymagań to za bardzo nie wiem ale z takich podstawowych rzeczy to szafirowe szkło wodoszczelność 100 lub 200metrów chronograf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi