Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość scooby666

Atlantic Worldmaster Special

Rekomendowane odpowiedzi

Gość scooby666

Witam, posiadam taki o to zegarek. Nie znam się dokładnie na tym i chciałbym wiedzieć ile kosztowałaby renowacja i jaką ma wartość.

nie otwierałem go bo boję się uszkodzić, zegarek w 100% sprawny cool.gif
 

 

Edit. 

Odnowa ponownie w akcji. Wartość zegarka już mnie nie interesuje. 

 

Jest pewien problem, trochę ciężko się nakręca, nie wiem czy ze względu na zużytą koronkę czy coś z mechanizmem. 

Poza szkiełkiem jest w świetnym stanie. 

 

Pytanie padło czy pasuje szkiełko z aukcji w ostatnim poście, zdjęcia także na dole.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, posiadam taki o to zegarek. Nie znam się dokładnie na tym i chciałbym wiedzieć ile kosztowałaby renowacja i jaką ma wartość.

 

 

 

w tym stanie ze -150-200pln max.

Renowacja trudno powiedzieć? nie wiem czy to pękniecie szkła czy rysy na tarczy.

Chromowanie koperty to ok 50pln.

Możesz kupic nowa tarcze za 70-80 na allegro.

możesz dac też do renowacji ale to ze 300zł lekko.....

szkiełko ze 20pln.

ładny pasek ze 30pln.

Przegląd u zegarmistrza ok. 80pln

po wszystkim warty bedzie ze 300-350pln.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ladny i wydaje sie byc calkowicie oryginalny.