Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

oldboy

Kupić tę Omegę?

Recommended Posts

Jestem pod wrażeniem kompetencji większości gości strony. Nie jestem ekspertem wiedzy inżynierskiej o budowie, poszczególnych elementach, choć lubię poczytać , kiedy o tym z pasją piszecie.

Ja zegarki po prostu lubię, a w związku z upływem lat pojawiają się szczęśliwie dylematy o możliwości kupna czegoś ładnego.

A nie koniecznie jednak baaardzo drogiego.

Chciałem kupić zearek o jakimś trochę nieformalnym charakterze.

I zobaczyłem Omegę Constellation automat / nie Double Eagle - dla mnie za masywna/.

Dokładny numer referencyjnytej Omegi - 1302.30.

Mało złota, dość delkatna.

Podoba mi się po prostu

Uruchomiłem łańcuch ludzi dobrej woli..

No i mogę ją mieć za 2300 franków szwajcarskich prosto z Genewy.

Wiem, że jest to sporo taniej niż u naszych dystrybutorów /Krzyś - Katowice ten model za ok 8700/

Proszę o radę, Waszym zdaniem - czy warto Ten model, za Tę cenę.

A także, czy mógłbym jakoś zaoszczędzić jeszcze na zwrocie podatku MVst, jeżeli zegarek byłby przysłany do Polski.

Pozdrawiam.

Dzięki za podpowiedź co do statusu Polski,

ale zegarek migrował będzie /ewentualnie/ ze Szwajcarii.

Tam właśnie leży miasto o którym pisałem - Genewa.

Szwajcaria - dla wiedzy Kolegi - nie należy do UE.

Stąd moje pytanie o zwrot MVSt

Guest *Adam*

Proponuje telefon do Urzędu Celnego gdyż Szwajcarie z UE mogą łączyć umowy co do swobodnego przepływu w tym wypadku towarów. Gdyby tak było to formalnie nie jest w UE ale jednak jest. :wink:

ps Chętnie poznam odp na to pytanie :lol:

Pozdrawiam

Guest *Adam*
Towary przywożone ze Szwajcarii i Lichtensteinu.