Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość Marcin99

Motocykle

Rekomendowane odpowiedzi

Nie musisz mnie brać na wiarę, przejedź się sam tak z 1 bak non-stop, na pewno masz takie możliwości.
 
Co do robienia długich tras - jak motocykl będzie niewygodny to na pewno nie będziesz robił ;-)

KJ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Irek, w pozycji pionowej czujesz się dobrze tylko na początku.

Zauważ, że gdy jesteś wyprostowany, kręgosłup bierze wszystko na siebie. Do tego dochodzi mały skok tylnego zawieszenia i bóle pleców gwarantowane po każdej jeździe.

Ja też kiedyś kupiłem sobie Yamahę Dragstar 1100 żeby mi było wygodnie. I nie było, po każdej jeździe dłuższej niż 200 km tak mnie bolały plecy, że po pół roku sprzedałem moto.

Miałem już z 15 motocykli i z doświadczenia wiem już, że najwygodniejsze są te moto, w których siodło jest wysoko (mały kąt ugięcia kolan), pozycja lekko pochylona do przodu i skok zawieszeń przynajmniej 15 cm z przodu i z tyłu, a najlepiej 20.

Czyli GS :)

 

Pozdrawiam

Tomek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kręgosłup został stworzony do przyjmowania obciæżeń kiedy jest wyprostowany ( większość czasu ) , to samo dotyczy jazdy motocyklem. Nogi , kiedy są lekko ugięte ale mniej więcej w lini kręgosłupa ( a nie daleko w przodzie ) to dodatkowa amortyzacja odciążająjca kręgosłup. Tak że wygodny enduro - turystyk z grubą kanapą, dużym skokiem i tłustymi oponkami jak znalazł na zmęczony kręgosłup.

A stylowe wypady na kawę w weekend jakimś cafe racerem ; )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprowadź sobie junaka ;) tylko nie tą chińszczyznę obecną tylko prawdziwego...


Cytryn i Gumiak naprawiają co kto nie umiał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No fakt 

 

 

 

 

 

 

bikerchick-fat_zps3a0633a9.jpg


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Szymon.

W pubie wczoraj byłem i takie coś było za barem ;)

DSC_1549.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja Buła z bratankiem w siodle :)

 

 

Zejebiste są buelle. Napisz jak sie tym jeździ w porównaniu z japońskimi szlifierkami? Ja nigdy nie miałem okazji się takim przejechać a chciał bym wiedzieć jak to jest. Krótki rozstaw osi pewnie sprawia że się świetnie tym jeździ na kole i stopale też pewnie fajnie wychodzą. 

 

Ja jeżdżę Hondą CBR 929. za***iście mi się nią jeździ. Katuje ją niemiłosiernie na kole już od 3 lat. Troszke oleju tylko wlane ponad stan i wszytko działa jak należy. Malowanie ma troche wieśniackie, ale szukając motocykla używanego trzeba patrzeć na stan techniczny najbardziej a z malowaniem nie wybrzydzać. Wcześniej jeździłem na Yamaha R1 98', Honda cbr600F4,  Honda cb750 seven fifty. a zaczynałem od mz-tek jaw i innych wynalazków.

To moja Cebra

post-53545-0-98076800-1392390148.jpg

 

Następny motocykl jaki planuje kupić to CBR 1000 RR model SC59.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są na forum miłośnicy starych motocykli? Znajomy ma na sprzedaż Junaka w bardzo dobrym stanie więc szukamy dla niego dobrego domu :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj odpaliłem 1 raz w tym roku swoją r1, już zapomniałem jak to cudownie brzmi:) będzie ogień już niedlugo

 

 

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W piątek odebrałem i już zrobiłem 70km, trzy letnia przerwa bez moto właśnie przeszła do historii.

Ps. Tomek skusiłem się na Navigator V i już widzę że było to słuszne posunięcie.

Pozdrawiam.

post-66476-0-09705500-1393154771_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem i ja Panowie kiedys motocykiel.Była to piękna Suzi Gs 550 z 80-tych lat.Nie zostały mi żadne zdjęcia ,którymi mógłbym się posłużyć więc jako przykład podam link http://allegro.pl/suzuki-gs-550-l-i4010640191.html. Sporo się jeżdziło,bo człowiek był młody.No i kiedy w Rzymie wyjechał mi gościu Golfem,to położyłem się z maszyną na boku.A prawa noga została pod rozżarzonym tłumikiem.Zanim ludzie mi pomogli się wydostać spod motoru to wyobrażcie sobie te tortury. Noga goiła się miesiącami i już mi się wtedy odechciało dwóch kółek.Choć ciągnie wilka do lasu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po tych postach, chyba jutro pójdę odśnieżyć swoje zasoby.


"You may delay but time will not" Benjamin Franklin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rozpocząłem sezon - 180 km nawinięte i nawet chwilę nie zmarzłem. Sprzęt odpalił od pierwszego cyknięcia, już zapomniałem jak ładnie gada :)

Nie pamiętam takiego sezonu, żeby 2 marca były takie warunki, nawet manetki nie grzały przez całą drogę, bo nie było takiej potrzeby...

 

Pozdrawiam

Tomek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to napisać ale.... pierwszy raz w życiu usiadłem  na GS, kurcze spodobał mi się ten motocykl

:(

Edytowane przez irekm

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Irek.

Ponieważ nie lubię się chełpić i ponieważ w ogóle jestem dobrze wychowanym chłopcem, to nie powiem: a nie mówiłem !  :D  :D  :D

 

No chyba, że piszesz o Suzuki GS 500... :)

 

Pozdrawiam

Tomek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:D 

 

Tomek , zawsze patrzylem na ten motor jako duze enduro ktorym ludzie jezdza po ulicy ale tak naprawde to jest street bike ktory mozna tez uzywac offroad . Choroba wygodny , troche powyzej mojego zakladanego budzetu .... musze sie zastanowic . Z wygladu taki sobie ale pewnie do tego bm sie przyzwyczail . 

czy da sie zdemontowac  szybe i ten wyzszy przedni " blotnik " ?  :)

Edytowane przez irekm

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Irek,

szybkę masz z regulacją i na moim zdjęciu jest wysunięta ku górze (składa się z dwóch jedna nachodzi na drugą) co do demontażu to muszę sprawdzić, podobnie z błotnikiem, jak Tomek mnie nie uprzedzi to wieczorem bądź jutro napiszę.

Pozdrawiam Bartek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uprzedzi. :)

Szybkę zdejmujesz w minutę, jest na 4 wkręty, ale zdjęcie mocowań szyby to już grubsza robota, bo jest tu dość skomplikowany system regulacji i całość musisz usunąć. Chyba prościej będzie dokupić niską, sportową szybę z Z-Technik, Touratecha, Puiga, Wunderlicha czy co tam jeszcze. Firm produkujących akcesoria do tego modelu jest mnóstwo.

Co do szyby nastaw się jeszcze na to, że szybka lubi sobie trochę drgać i telepać się w czasie jazdy, szczególnie jak założysz deflektor.

 

Natomiast demontaż dziubka może się okazać pozbawiony sensu, bo odsłonisz w ten sposób wszystkie "bebechy" z przodu. To niestety nie jest sam błotnik, ale wręcz obudowa przodu w jednym elemencie. Ja bym nie polecał tu zmian.

 

Mówisz, że jest to street bike? Dla mnie to kawał maszyny i przeciskanie się nim przez korki to nie jest już prosta sprawa.

Może z punktu widzenia większego faceta wygląda to inaczej...

 

Do miasta to R1200R, który przy okazji jest po prostu ładniejszy.

 

Pozdrawiam

Tomek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tomek , dzieki za wyjasnienie

 

 street bike dla mnie i dla Ciebie to  faktycznie moga byc  inne wymiary , ja tez nie zakladal bym zadnych kufrow wiec tylko silnik troche przeszkadzalby bo motor z tego powodu jest dosyc szeroki  . Waga praktycznie taka sama jak Griso wiec jak dla mnie ok . 

Szkoda ze tego " dziubka " nie mozna sie pozbyc , 

 

 

Irek 


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:D 

 

ale tak naprawde to jest street bike ktory mozna tez uzywac offroad .

 

czy da sie zdemontowac  szybe i ten wyzszy przedni " blotnik " ?  :)

średnio się można cisnąć między auta GS-em nie z powodu silnika tylko szerokości moto na wysokości "baku" i wyżej czyli tam gdzie znajda się lusterka mijanych aut. No ale może macie tam szersze pasy i problemu w ogóle nie ma.

 

Na offroad rozumiany jako coś więcej niż szutrowa droga bym nie liczył. Takie mastodonty owszem umieją w piachu ale żeby łoić wydmy ciężkim moto jak Dąbrowski albo Przygoński to najpierw trzeba potrenować na mniejszych.

 

To jest BMW i tam nic nie jest tym na co wygląda ani tak proste jak wygląda więc śrubokręt bym raczej trzymał z daleka i zaakceptował moto jakim jest ;-)

 

KJ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

.

post-50051-0-03742300-1394309347_thumb.jpg

Edytowane przez arre

Grumpy old man...
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.