Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość Marcin99

Motocykle

Rekomendowane odpowiedzi

http://www.scigacz.pl/Jak,rozsadnie,kupic,pierwszy,motocykl,248.html

 

Jak się nie podoba to nie kupować! Jest wiele innych motocykli na których będzie się tobie dobrze jeździć!

CBF fajny i dobry ale dla mnie np. - 178  cm - za niski. Jeśli uniwersalny to ma być wygodny. Może trafi się dłuższa trasa? Tankowanie co 200 km jest wnerwiające. Turystyki mają oczywiście większe baki! Ja tdm-kę tankuję co 320-350 km.

Ale na pierwsze moto za duża. 

Dlatego polecam np. Suzuki DL 650. Duuużo ludzi tym jeździ! Sprawdzony silnik z SV-ki.

Jeśli jesteś niższy to cbf i fazer będzie ok! 

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Szymon.

http://www.scigacz.pl/Jak,rozsadnie,kupic,pierwszy,motocykl,248.html

 

Jak się nie podoba to nie kupować! Jest wiele innych motocykli na których będzie się tobie dobrze jeździć!

CBF fajny i dobry ale dla mnie np. - 178  cm - za niski. Jeśli uniwersalny to ma być wygodny. Może trafi się dłuższa trasa? Tankowanie co 200 km jest wnerwiające. Turystyki mają oczywiście większe baki! Ja tdm-kę tankuję co 320-350 km.

Ale na pierwsze moto za duża. 

Dlatego polecam np. Suzuki DL 650. Duuużo ludzi tym jeździ! Sprawdzony silnik z SV-ki.

Jeśli jesteś niższy to cbf i fazer będzie ok! 

Pozdrawiam!

 

Serio nie dramatyzowałbym z tą wysokością CBFki. Podniesie siodło na najwyższe ustawienie i da radę. Ja przy 176cm nie widzę jakichś braków komfortu. Możliwe, że to Twoje preferencje są po prostu w kwestii wysokości moto. 

 

Wniosek jest jeden - przed zakupem przymierzyc się i sprawdzić czy jest ok ;)

Edytowane przez Szymon.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę głównie turystycznie i dlatego taki mam pogląd, z resztą napisałem "dla mnie". 

Samo przymierzenie to za mało. Trzeba się przejechać. Jeśli podniesiesz siedzenia to pochylasz się do przodu. Wtedy szyję masz bardziej wygiętą do tyłu a po dłuższych dystansach bardziej bolą mięśnie które utrzymują głowę z kaskiem oczywiście. Jeśli kask jest cięższy np. turystyczny szczękowy - to ważne. Można na kierownicę założyć risery ale po co kombinować. Lepiej kupic od razu coś co będzie uniwersalne.

Większy silnik będzie trwalszy. Mniej obrotów, większy moment obrotowy i wbrew pozorom bardziej ekonomiczny niż wysilone szlifierki. Mniejsze prawdopodobieństwo trafienia na zajechanego sprzęta! Moja 900 pali mniej niż 600 kolegi z którym jeżdżę. Na wyjazdach muszę tankować razem z nim. Powoli ma już dosyć i chce kupić turystyka. Dochodzi ochrona przed zimnem, deszczem, wiatrem. W naked-ach marna. Fajny jest też transalp. Też sprawdzony od dawna silnik V taki jak w deauvillkach.,Miałem devi 1999 i zero problemu. 

Jeśli mówimy o krótkich dystansach  i jeżdżeniu w ładną pogodę to można kupić obojętnie co byle się podobało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie w kwestii uniwersalności mały v-strom :)


ALAMO napisał - każdy ma prywatne, wrodzone prawo do bycia idiotą...może o to prawo walczyć, do swej idiociej śmierci...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

myslalem ze 700 lub 1100

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja taki bym chciala :)

4a57bdc9ecce1c579aae04855d461350.jpg

Edytowane przez irekm

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie podchodzi mi tylne zawieszenie, nie lubie hardtail


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:);)

To jakaś oferta była, rozsmieszyla mnie to pokazałem ;)


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy ktoś z Was ma jakiekolwiek doświadczenie z Vulcanem VN750? Mam okazję kupić takiego w miarę dobrej cenie. Poczytałem trochę na necie i opinie są skrajne: z jednej strony zachwyt, z drugiej  kaszana...

Sam nie wiem co zrobić... Proszę o podzielenie się swoimi doświadczeniami z tym moto, bo podejrzewam, że dużo tego co jest na necie to opinie ludzi, którzy coś gdzieś usłyszeli, sami tej maszyny nie mieli, ale puszczają informacje w eter.

 

Pozdrawiam

Marcin

Edytowane przez MagMa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja juz dawno wypadłem z zainteresowania chopperami ale z tego co pamietam (a to juz pewnie ze 20 lat temu) to 750 była fajną opcją bo mogła służyć do jeżdżenia na rozsądne dystanse (Potem VN800 już raczej słuzyły do jazdy wokół komina).. Była chłodzona cieczą i miała wał kardana. Pod względem komfortu biła mojego Dragstara 650 a chłodzenie cieczą sprawdzało się dużo lepiej niż chłodzenie powietrzem w suzuki. Potem miałem Shadow 750 i to byłby najlepszy z tej trójki ale VN to fajny motocykl IMHO

 

Jeszcze mi sie przypomniało - generalnie to mały motocykl. Jak masz 100kg i więcej jak 180 cm to będziesz wyglądał śmiesznie ;-) ale to problem wszystkich 650-750 z tego okresu. Dopiero modele 1100-1400 mają z tego okresu rozsądny rozmiar. Sam czasami podglądam czy w okolicy nie ma VN1400 ale jak sie pojawi to ma cenę +4kEur

Edytowane przez switch107

nie spiesz się ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Szymon.

Fabryczne ducati na akrapovicu - koniec świata....

 

Ale dlaczego niby?

Wiele marek ma jako opcję założenie układów wydechowych Akrapovica.

Edytowane przez Szymon.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś wolne 130k??? :rolleyes:

Jakbym miał wolną taką kasę to wolałbym tego, ale to oczywiście osobiste preferencje ;)

 

KTM-450-Rally-Replica-2014-2.jpg

Zdjęcie z neta.

Edytowane przez ICE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Szymon.

A hamulce brembo

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

No Brembo akurat jest Włoskie, więc słaby konrtargument ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A Ducati czasem nie niemieckie?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

I to nie był kontrargument tylko kolejny przykład!

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Szymon.

A Ducati czasem nie niemieckie?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

I to nie był kontrargument tylko kolejny przykład!

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Historycznie nie i jednak jest kojarzone z włoską motoryzacją mimo bycia własnością Audi (czyli de facto Volkswagena).

 

Na takiej zasadzie Jaguar i Land Rover są indyjskie (i to dłużej niz Ducati niemieckie)

Edytowane przez Szymon.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale dlaczego niby?

Wiele marek ma jako opcję założenie układów wydechowych Akrapovica.

Ano dlatego że prawie od zawsze wyścigowe i akcesoryjne wydechy mieli Termignoni...i trzeba przyznać że nawet ich cywilne wesje świetnie na nich brzmiały...a tu flagowy model, limitacja, jubileusz i zamiast włoskich kominów - też dobre ale słoweńskie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W związku z potrzebą ustatkowania oraz kierując się wygodą zmieniłem esfałkę na sztormiaka :)

dl4.jpg

Jest lepiej i wygodniej :) aczkolwiek wolniej ;)


ALAMO napisał - każdy ma prywatne, wrodzone prawo do bycia idiotą...może o to prawo walczyć, do swej idiociej śmierci...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Historycznie nie i jednak jest kojarzone z włoską motoryzacją mimo bycia własnością Audi (czyli de facto Volkswagena).

 

Na takiej zasadzie Jaguar i Land Rover są indyjskie (i to dłużej niz Ducati niemieckie)

Jak kupisz kamienicę to będzie Szymona czy Żyda który miał ją przez 150 lat. No chyba że Żyd był sławny więc ukryjesz swoje nazwisko a będziesz lansował poprzedniego właściciela by pobierać większy czynsz

Tak to widzę. A ducati chyba należy do Lamborghini by wizerunkowo wyglądało bardziej Włosko.

 

 

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.