Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość Marcin99

Motocykle

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Szymon.

Jak kupisz kamienicę to będzie Szymona czy Żyda który miał ją przez 150 lat. No chyba że Żyd był sławny więc ukryjesz swoje nazwisko a będziesz lansował poprzedniego właściciela by pobierać większy czynsz

Tak to widzę. A ducati chyba należy do Lamborghini by wizerunkowo wyglądało bardziej Włosko.

 

 

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

 

 

W opisanej sytuacji podejrzewam, że przez historię i tak dalej nazywana byłaby pożydowską kamienicą nawet jak przejmie ją potem kolejnych 3 właścicieli. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W opisanej sytuacji podejrzewam, że przez historię i tak dalej nazywana byłaby pożydowską kamienicą nawet jak przejmie ją potem kolejnych 3 właścicieli. ;)

Chyba że projektantem był Gaudi

Ale masz rację!

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ano dlatego że prawie od zawsze wyścigowe i akcesoryjne wydechy mieli Termignoni...i trzeba przyznać że nawet ich cywilne wesje świetnie na nich brzmiały...a tu flagowy model, limitacja, jubileusz i zamiast włoskich kominów - też dobre ale słoweńskie

 

Od 2014 Akrapovic sponsoruje Ducati w MotoGP dlatego Panigale ma akcesoryjnie Akrapa, a pozostale motocykle ogarnia Termignoni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba przyznać, że chyba nie ma nikogo kto jest w stanie zaprojektować brzydszy przód motocykla niż KTM


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, ten z fotki powyżej, ale boje sie zacytowac zdjecie bo dostalem od moda ( tago waznego) kilka juz upomnien I boje sie ze mnue wyrzuca z Forum :)


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ducati zawsze mi się podobały, nawet 999 które z tego co wiem jakiejś super opinii nie miały ale włosi wiedzą jak zbudować ładny motor sportowy. Paginale dla mnie (i chyba nie tylko) przywodzi na myśl legendę 916, pamiętam jak jako dziecko oglądałem zdjęcia tego motocykla, cudo. Paginale też takie jest. A Akrap teraz chyba przoduje jeżeli chodzi o performance - czytałem artykuł o tym jak firma rozwinęła się na przestrzeni lat. Własna hamownia dla samochodów, 2 hamownie motocyklowe w tym jedna zarezerwowana dla maszyn MotoGP czy Superbike, własna hartownia i chyba odlewnia, nowa hala wg najnowszych standardów i ogromne już know-how odnoście budowy dobrze działającego wydechu i obróbki w tytanie - do akrapa zgłaszają się firmy np z branży medycznej robiącej protezy z tytanu - właśnie z powodu zaplecza i doświadczenia Akrapovica. Czapki z głów. 

 

A KTM - jest tak brzydki że aż piękny  :lol:  Paginale z chęcią miałbym w garażu, 916 postawiłbym w pokoju zamiast telewizora a KTM Rally tuż obok. Performance tego motocykla poraża, długodystansowa doskonałość. Mi się bardzo podoba, charakterny motocykl który nie pozostawia złudzeń do czego służy i co potrafi. A mi podoba się też inna paskuda KTM 

KTM%20LC4%20690%20Supermoto%2007.jpg

 

obok tego motocykla nie można przejść obojętnie. Np Bandzior - jednemu się podoba, inny powie, że bez owiewki lipa, ktoś tam ruszy ramionami i powie "nawet ok". Ale 690 SM? Jednym się podoba a inni przechodzą na drugą stronę ulicy gdy go widzą :lol:  a pionowe kominy - świetne :rolleyes:

Edytowane przez trollu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś z Was przyjeżdża na tor do Radomia?

post-70887-0-34784400-1469106658_thumb.jpg

Edytowane przez karloss

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak, jakby mu zmienić przód i tył to wyszedł by całkiem ładny motocykl

 

To się tyczy zdjęcia z postu powyzej

Edytowane przez irekm

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Szymon.

.Ale 690 SM? Jednym się podoba a inni przechodzą na drugą stronę ulicy gdy go widzą :lol:  a pionowe kominy - świetne :rolleyes:

 

W pracy na parkingu dla motocykli widuję czasem ten sprzęt. Ciekawa konstrukcja - mi się podoba całkiem. Miałem też okazję spotkać się z takim na jednych światłach. Nie było ścigania się, ale widziałem jakie to ma odejście jak gości ruszył - zaskakujące wręcz, bo nie spodziewasz się czegoś takiego jak patrzysz na ten motocykl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak, jakby mu zmienić przód i tył to wyszedł by całkiem ładny motocykl

 

To się tyczy zdjęcia z postu powyzej

To by dało 690SMC

 

Tapaltak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mała masa i w końcu najmocniejsza 1 cylindrówka na rynku, chyba że coś się zmieniło  ;)  mi pyrkotanie 1 garowca też by pasowało, odjeżdża bez jakichś wrzasków i wycia :P

Edytowane przez trollu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z motocyklami jest jak z zegarkami - jednemu się podoba a innemu nie, ale w tej "brzydkiej" 450 Rally Replika nie o urok chodzi ;).

Edytowane przez ICE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ten eksponat jest z lat 90-ych, ale akurat taki się ostatnio przyplątał. Z tą kompletną obudową mam dodatkową motywacje, żeby go nie położyć.

 

6d0b685f937652e072e1e8b9230e307d.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

......niestety 15X drozszy. Ja zamiast Multi kupilem sobie dwa: tego 907i.e. Paso i Hypermotarda S z 2008-ego roku. Ten pierwszy jest na dluzsze wycieczki i krete drogi, a Hyper na miasto i chuliganskie wybryki. O ile w ogole wypada rozrabiac po 40-ym roku zycia. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hmm co prawda namieszał sporo w kategorii sportowej turystyki i jego drugie wcielenie jest o niebo lepsze i ładniejsze od pierwszego " strusia pędziwiatra" ale dla mnie ducati to : 916 i pochodne oraz stary monster... czekam aż wzorem zegarków wrócæ do retro design w tych modelach

A z nowości po obejrzeniu na żywo tej wersji scramblera nabrałem ochoty na przejażdżkę testową...

post-55792-0-91736300-1469045424_thumb.jpeg

Edytowane przez desmo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ducati już pokazało, że ma do czego wracać i wie jak.

954bbac9e998165a746ee540a074efcc.jpg

 

owiewka i suche sprzęgło  :rolleyes:

 

a obecnie chyba najlepszą (przynajmniej dla mnie) bazą na cafe racera jest BMW

bmw-rninet-cafe-racer-header-bike-biz-fu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Paul Smart i pochodne były miłe ale ja czekam na monstera...jakoś Truxton czy v7 bardziej rozpaliły moją wyobražnię

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ducati już pokazało, że ma do czego wracać i wie jak.

Ja wiem, że o gustach się nie dyskutuje, ale Tobie na prawdę podoba się ten motocykl?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Szymon.

Ja chętnie dosiadłbym czegoś takiego:

2016-Yamaha-XJR1300-Racer-EU-60th-Annive

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Paul Smart mi sie podoba, moze nie tak by go kupic bo pewnie wydalbym kase na inne moto ale ma charakter. Ja zdecydowanie wolalbym cos w stylu BMW wyzej, moze bez owiewki a na pewno moim nr1 jest Kawa 1200 ZRX w zielonym malowaniu z niebieskimi pasami i kwadratową owiewką, stary sport.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To już niestety ostatnia chwila by kupić XJR-a. Od przyszłego roku kończą produkcję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.