Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość Marcin99

Motocykle

Rekomendowane odpowiedzi

22 minuty temu, porcelanowy napisał(-a):

Powitoł

Po drogach pod-górkich (Beskid Wyspowy) solo jeżdżę zapakowany na 14KM :)

Koni i niutonów starczy. Mierzyłeś natomiast, czy ci kończyn starczy?

 

p.s. Po sobie patrząc: nie szukaj zamiennika. Jak GS pasuje wizualnie/gabarytowo to bierz GSa.

Do założonych 50tys zostanie jeszcze na zestaw kufrów.

 

p.p.s. Yamaha Tracer 7? ;)


Na wielkość będzie ok. W razie czego są siedziska od 870 do 830 mm. W Skuterze mam 800, kanapa szeroka i nogi na postoju szeroko i jest OK. Yamahy wizualne mi nie siedzą w ogóle. A Tracer ma chyba 17 cali z przodu?.. 
 

 

 

22 minuty temu, pechagto napisał(-a):

Osobiście to ja bym brał Vstroma 1050


Wielki, 20kg cięższy, 20 tysi droższy.

Jakie ma zalety w stosunku do GSa?

 

Edytowane przez Louis Cypher

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten GS będzie w sam raz. Sam nie posiadam ale jeździłem tym trochę bo posiada kolega w którym czasem zdarza mi się jeździć i jak dla mnie przy wzroście 192 cm byl bardzo wygodny. Najlepiej jednak jak z zegarkiem a nawet bardziej niż z zegarkiem sprawdzić samemu przymierzając się do moto chociażby w salonie.

 

Edytowane przez Balansujący Na Osi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje się, że już jesteś zdecydowany na BMW to jak już będziesz w salonie to może przymierz też F900xr. Cenowo droższy niż gs, ale może akurat będzie Ci lepiej pasował, wizualnie/gabarytowo itd. 

 

Kolega Zielony chyba ma właśnie takiego.


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Louis Cypher napisał(-a):


Na wielkość będzie ok. W razie czego są siedziska od 870 do 830 mm. W Skuterze mam 800, kanapa szeroka i nogi na postoju szeroko i jest OK. Yamahy wizualne mi nie siedzą w ogóle. A Tracer ma chyba 17 cali z przodu?.. 
 

 

 


Wielki, 20kg cięższy, 20 tysi droższy.

Jakie ma zalety w stosunku do GSa?

 

Masakra jakaś, jak sprawdzałem wcześniej to strona Suzuki.pl pokazywała model Vstrom 1050A z 2021 w promocji za 50500zł (normalna cena 54500zł) i dlatego o nim napisałem, a teraz pokazuje mi tę stronę jako 404 i ona nie istnieje :(

Co do masy, to rekompensowana jest większą mocą, nie będzie przeszkadzać w lekkim terenie (sam wolę jak najlżejsze moto)

To pewnie sentyment bo jeździłem starszym Vstromem 1000 :)

Jak ma być lekko i jazda samotnie, to Vstrom 650 by też dawał radę, waży 213kg, ma mocy 71KM i kosztuje poniżej 40k pln

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

F750 GS ma tę zaletę, że współdzieli silnik z wersją 850 GS - różnią się tylko oprogramowaniem. Są firmy, które wgrywają soft taki, jaki jest w 850 j podnosi to moc do 95 KM i około 100 Nm - a to już są wartości przyzwoite. Jak dla mnie przesiadającego się z maxiskutera o mocy 15 KM, te 77, to i tak będzie kosmos.

No i nie ukrywam, że estetyka BMW dla mnie jest najbardziej atrakcyjna. Został rok leasingu na skuter, więc jeszcze mam chwilę na wybory i testy.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Balansujący Na Osi napisał(-a):

GS pasuje na początek i jako ostatnie moto :)

 

Pełna zgoda, tylko jako ostatni to  boxerek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Louis Cypher napisał(-a):


77 KM i 83 Nm to chyba nie jest źle? Da chyba radę pojeździć po szosach górskich?

 

Zależy co będzie celem, jak widoczki podczas jazdy to spoko ale jak winkle na szosach to jednak waga robi dużą różnicę ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Louis Cypher napisał(-a):


Chyba mnie to nie kręci. Wystarczy, że w samochodzie mam 5,5 litra i 400 KM… W moto ma być relaksik i luzik.

 

1250 GS to już wielka i droga krowa…

 

 

Dokładnie!  Trzeba czuć się pewnie i bez stresu. 1250GS duży, trzeba mieć wzrostu i siły do tego żeby go dobrze w trudniejszych warunkach opanować. Na nim bym się tak nie czuł. Ale faktem jest że duuużo ich jeździ po świecie.

Jako użytkownik Moto Guzzi zerkałem i przymierzałem się do V85TT ale za wysoki dla mnie. To ważne kiedy zjedzie się z asfaltu.

F750GS- gdybym był fanem BMW bralbym od razu. Zaletą jest koło 19, wybór czy regulacja siedzisk. W TDM 900 miałem nietypowo 18 ale i tak czułem różnicę na +. Nie ma co przesadzać na początek. Po skuterze to i tak będzie skok. No i zupełnie inny sposób jazdy. 

Na mniejszych motocyklach ludzie objeżdżali świat i Europę. 

Jeśli jeździł bym sam może zerknął bym na dl650. V sprawdzony w bojach.

 

 

Edytowane przez markali

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Louis Cypher napisał(-a):

F750 GS ma tę zaletę, że współdzieli silnik z wersją 850 GS - różnią się tylko oprogramowaniem. Są firmy, które wgrywają soft taki, jaki jest w 850 j podnosi to moc do 95 KM i około 100 Nm - a to już są wartości przyzwoite. Jak dla mnie przesiadającego się z maxiskutera o mocy 15 KM, te 77, to i tak będzie kosmos.

No i nie ukrywam, że estetyka BMW dla mnie jest najbardziej atrakcyjna. Został rok leasingu na skuter, więc jeszcze mam chwilę na wybory i testy.

 

 

Jeździłem GS750 i 850, wyraźnej różnicy między silnikami nie czułem, oba dobrze "dają radę", bardzo przyjemne motocykle, 750 rzeczywiście trochę waży, ale w czasie jazdy, czy nawet wolnych manewrów nie odczywałem tej masy.

 

I z wycieczki wzdłóż "ściany wschodniej":

2.thumb.jpg.d3bdc16920e79c7141e4f76ef5e3f44f.jpg

 

 

1.jpg

 

 

3.jpg

Edytowane przez nav

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach


A u mnie cały czas rozważania nad przyszłorocznym zakupem adventure bike’a. GS 850 zbiera bardzo niepochlebne opinie dot. chińskiego silnika, który bardzo się grzeje i ma niską kulturę pracy. Moją uwagę przyciągnęły Triumph Tiger 850 (51zł) i Suzuki V-Strom 650 XT (42zł) Ktoś, coś o tych maszynach?

 

 

F4AFC069-3243-45EF-9095-2446C471A65C.jpeg

56A622AD-42D1-4BAB-854D-3AF9CBCB8D4C.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, egzo18 napisał(-a):

Motor niedługo, to trzeba się ubrać 

 

 

Na zbliżającą się jesień wybrałbym coś bardziej ciepłego ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, artooro napisał(-a):

Na zbliżającą się jesień wybrałbym coś bardziej ciepłego ;)

Do kurtki jest fajna podpinka. 

Spodnie też mają. Może da radę :)

Niech mi mechanik wreszcie przywozie tego KTM, bo jak n szpilkach siedzę.. :D :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

egzo18 dobre ciuchy to podstawa, tak że nie żałuj kasy, kto nie leżał, ten nie wie :) 125cm, ale idź na kurs z podstaw jazdy na moto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, nav napisał(-a):

egzo18 dobre ciuchy to podstawa, tak że nie żałuj kasy, kto nie leżał, ten nie wie :) 125cm, ale idź na kurs z podstaw jazdy na moto.

No ciuchy mam myślę jak najbardziej dobre.

 Buty i spodnie dainese, kurtka tańsza, bo ozone jet II, z dokupionym ochraniaczem pleców, rękawiczki rebelHorn, modelu nie kojarzę, kask hjc f70.

 

Na moto jeździłem już przedtem, ale miałem pożyczony. Na dukeu. Pół roku prawie. Ale to tak.. sam kask. Nie ładnie:)

 

Na kurs się raczej wybiorę 

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, egzo18 napisał(-a):

No ciuchy mam myślę jak najbardziej dobre.

 Buty i spodnie dainese, kurtka tańsza, bo ozone jet II, z dokupionym ochraniaczem pleców, rękawiczki rebelHorn, modelu nie kojarzę, kask hjc f70.

 

Na moto jeździłem już przedtem, ale miałem pożyczony. Na dukeu. Pół roku prawie. Ale to tak.. sam kask. Nie ładnie:)

 

Na kurs się raczej wybiorę 

Wpinana membrana wodoodporna ma ten minus, że podczas deszczu kurtka namaka i ciężko ją wysuszyć a na pewno wymaga to długiego czasu, poza tym warto mieć kurtkę z wyższym zapięciem pod szyją - przy niższych temperaturach nawet "komin" niewiele pomaga 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie optymalny zestaw to przewiewna kurtka + dwuczęściowy zestaw przeciwdeszczowy. Po deszczu (woda, czasami błoto) jadę w samych spodniach przeciwdeszczowych. Cały syf leci na nogi. 

Kurtkę przeciwdeszczowa można wykorzystać jako normalna odzież po dojeździe na miejsce docelowe.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyjdzie i czas na ciuchy ma mokre warunki.

Te celowałem typowo na sezon letni, wczesna jesień.

 

 

A mam mega problem z butami. Rozmiar 39. Ale znalazłem w Tarnowie taki sklep, że  mieli niezły wybór

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 27.08.2022 o 17:20, Louis Cypher napisał(-a):


A u mnie cały czas rozważania nad przyszłorocznym zakupem adventure bike’a. GS 850 zbiera bardzo niepochlebne opinie dot. chińskiego silnika, który bardzo się grzeje i ma niską kulturę pracy. Moją uwagę przyciągnęły Triumph Tiger 850 (51zł) i Suzuki V-Strom 650 XT (42zł) Ktoś, coś o tych maszynach?

 

 

F4AFC069-3243-45EF-9095-2446C471A65C.jpeg

56A622AD-42D1-4BAB-854D-3AF9CBCB8D4C.jpeg

Suzuki SV650 miałem jako pierwsze moto, posiadałem też kilka lat Vstroma DL1000, oba starszej generacji ale jakąś tam opinię mam. Jeżeli do jazdy solo, to 650 da Ci frajdę, sprawi się na szutrach jak i na asfalcie. Na plus dźwięk V2 (oczywiście po zmianie tłomika).

Natomiast nigdy nie miałem Triumpha i jeżeli szukałbym maszyny w Twoim budżecie to pewnie bym wybrał Tigera z czystej ciekawości 3 cylindrowego silnika oraz z powodu większej mocy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 27.08.2022 o 17:20, Louis Cypher napisał(-a):


A u mnie cały czas rozważania nad przyszłorocznym zakupem adventure bike’a. GS 850 zbiera bardzo niepochlebne opinie dot. chińskiego silnika, który bardzo się grzeje i ma niską kulturę pracy. Moją uwagę przyciągnęły Triumph Tiger 850 (51zł) i Suzuki V-Strom 650 XT (42zł) Ktoś, coś o tych maszynach?

 

 

F4AFC069-3243-45EF-9095-2446C471A65C.jpeg

56A622AD-42D1-4BAB-854D-3AF9CBCB8D4C.jpeg

Tu znajdziesz odpowiedź chyba na wszystkie pytania

https://forum.vstromclub.pl/topic4768.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.