Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość Marcin99

Motocykle

Rekomendowane odpowiedzi

Triumph Tiger 900?

 

echappement%20moto%20TRIUMPH%20TIGER%20900%20bos2.jpg

 

 

albo skromniej Bonneville...

 

Triumph_Bonneville_T_100_2005_01_1024x768.jpg

 

 

ślicznotki... ale nie ta połka cenowa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mysle ze trzeba iść w strone nakeda i kwota mniejsza, do 10tys zł....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiec masz do dyspozycji cala klase rzedowych dwucylindrowek o poj. 500ccm, czyli" CB500, ER-5 i GS500. Wzglednie jezeli jestes rozsadnym i dojrzalym kierowca, ktory nie ma zapedow sciganta to moze byc Hornet 600, CBR 600 (model F3 lub F4), Thundercat 600. To sa moje typy, ale raczej ze wskazaniem na te o poj. 500ccm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na GS-e lub ER bede chyba wyglada jak na nocniku!?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie. Zreszta wyglad nie jest najwazniejszy. Przejdz sie do jakiegos komisu, przymierz sie do roznych motocykli i zobacz czy Ci bedzie wygodnie. Ja mam 188cm, przejechalem sie na ER-5 kolezanki i bylo mi calkiem wygodnie.

Edytowane przez damiano

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to zapewne jest najlepsze rozwiązanie...

dzieki za pomoc :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pochwalę się, ,dziś ..pierwsze kilka kilometrów po chyba pięcioletniej przerwie....na takim klasyku...,

 

post-23173-0-44610300-1331580294.jpg

 

jeszcze jestem obs..any..nic nie pamiętam,ale...fajnie było..:):

 

edit post-23173-0-24982200-1331580296.jpg

Edytowane przez y60

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na GS-e lub ER bede chyba wyglada jak na nocniku!?

witam!ja zaczynalem od GS500.jestem z niego bardzo zadowolony:wygodny, poreczny, prosty w obsludze, sprawdzony silnik.ma tylko jedna wade:moze sie okazac,po np roku, ze ma dla Ciebie zbyt malo mocy.ja proponowalbym Yamahe Fazer, Honde hornet lub VFR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tydzień temu przymierzałem się do fazera? niestety za małe moto!

Ale znalazłem fajne suzuki spore, poręczne, moc wystarczająca? a jest to suzuki SV

Na hornecie jeszcze nie siedziałem, trudno cos powiedzieć,, trzeba bedzie sprawdzić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ksylo1, miałem podobny problem (192 cm. wzrostu) i ostatecznie zdecydowałem się na Yamahę TDM.

gallery_31425_204_132619.jpg

850 cm3, 85 KM, jest trochę narowista, ale jak masz olej w głowie to dasz sobie radę. Bardzo wygodna, wyprostowana pozycja za kierownicą. Problemem jest wysoko położony środek ciężkości (jak zaczyna się przewracać to nie utrzymasz - przetestowane na parkingu :) Mój egzemplarz pochodzi z 1997 r., w zaplanowanym przez Ciebie budżecie zmieściłoby się półtora tdm'y :)

Co do Transalpa to też chciałem kupić i się nawet przymierzałem, ale jest za mały - miałem kolana poza owiewkami. Varadero z kolei to już pokaźne bydlę jak na początek.

Ewentualnie jakiś v-strom, ale to już większa kasa.

Tu masz porównanie tdm'y z fazerem, tdm'ka jest wyższa i węższa, co się przydaje w korkach :)

gallery_31425_204_347881.jpg

Polecam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

y60 pomykasz gdzieś w okolicach Tarchomina? Zaniedługo będę miał kat.A i właśnie w stronę R100/K100 bardzo mnie ciągnie, bardzo przydatne byłyby rady od doświadczonego kolegi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

y60 pomykasz gdzieś w okolicach Tarchomina? Zaniedługo będę miał kat.A i właśnie w stronę R100/K100 bardzo mnie ciągnie, bardzo przydatne byłyby rady od doświadczonego kolegi :)

 

 

jestem po drugiej stronie Wisły ,na Żoli,

 

Z doświadczeniem to niestety nie ten adres :) ,jeździłem w życiu dwa sezony na Hondzie NTV 650 (wyłącznie po mieście ,w zasadzie) potem 5 lat przerwy i teraz ,od razu grubo R100 )..:),

 

ale jakby co, to chętnie się sprzętem pochwalę,zawsze co pomacane to pomacane,

 

z doświadczonych posiadaczy BMW ,to (chyba się nie obrazi) mogę polecić Korbę,sam do niego pisałem przed zakupem....

 

pozdrawiam ,jak coś to wal na PW

 

post-23173-0-72183600-1331582348.jpg

 

:)

Edytowane przez y60

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

28 godzin poza domem, 847 km wkręcone na koła. Zakręty w okolicach Kłodzka i Kudowy nadal przyczepne ;)

MT-01 sprawdziła się bardzo dobrze w roli motocykla turystycznego.

 

34685_137257146298910_100000438761111_281999_2764324_n.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tydzień temu przymierzałem się do fazera? niestety za małe moto!

Ale znalazłem fajne suzuki spore, poręczne, moc wystarczająca? a jest to suzuki SV

Na hornecie jeszcze nie siedziałem, trudno cos powiedzieć,, trzeba bedzie sprawdzić

witaj!jesli moge cos Ci poradzic, to zastanow sie przed zakupem. jesli to suzuki widziales w salonie w Poslce to musialo to byc SV 650 (1000 jjest niedostepne, cos ze specyfikacja i emisja co?).jesli bedziesz uzywal tego motocykla na krotkich trasach to ok. jesli myslisz o turystyce motocyklowej to zapomnij o tym motorze lub o turystyce. wbrew temu co pisze producent to niejest motocykl sportowo turystyczny tylko sportowy. wiem co mowie, poniewaz zrobilem na nim wycieczke na Balkany i po powrocie do domu chccialo mi sie plakac(wcale nie zartuje) a ostatnio moj Kumpel przyciagnal mi go d z Polski. i mimo, ze to twardziel i entuzjasta motocyklizmu tez to odchorowal. podsumowujac, jesli ma to byc jednoslad do miasta lub na krotkie trasy to polecam (fajny wyglad, satysfakcjonujaca moc, dobre przyspoeszenie bez pilowania silnika (po prostu V.ka) plus dzwiek traktora. ale jesli ma to byc motocykl na dluzsze trasy, to moze VFR, Fazer 1000, a mozwe BMW jesli finanse pozwola. przepraszam za brak polskie czcionki i literowki ale nie mam podgladu wiadomosci.pzdr

Edytowane przez dr Judym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witaj!jesli moge cos Ci poradzic, to zastanow sie przed zakupem. jesli to suzuki widziales w salonie w Poslce to musialo to byc SV 650 (1000 jjest niedostepne, cos ze specyfikacja i emisja co?).jesli bedziesz uzywal tego motocykla na krotkich trasach to ok. jesli myslisz o turystyce motocyklowej to zapomnij o tym motorze lub o turystyce. wbrew temu co pisze producent to niejest motocykl sportowo turystyczny tylko sportowy. wiem co mowie, poniewaz zrobilem na nim wycieczke na Balkany i po powrocie do domu chccialo mi sie plakac(wcale nie zartuje) a ostatnio moj Kumpel przyciagnal mi go d z Polski. i mimo, ze to twardziel i entuzjasta motocyklizmu tez to odchorowal. podsumowujac, jesli ma to byc jednoslad do miasta lub na krotkie trasy to polecam (fajny wyglad, satysfakcjonujaca moc, dobre przyspoeszenie bez pilowania silnika (po prostu V.ka) plus dzwiek traktora. ale jesli ma to byc motocykl na dluzsze trasy, to moze VFR, Fazer 1000, a mozwe BMW jesli finanse pozwola. przepraszam za brak polskie czcionki i literowki ale nie mam podgladu wiadomosci.pzdr

 

Bardzo rzeczowe argumenty ;) ale może jakiś konkret ?


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo rzeczowe argumenty ;) ale może jakiś konkret ?

konkret ale w jakiej kwestii? odradzenia?prosze bardzo: pochylona sylwetka, podgiete kolana, sportowa kierownica. wszszystko to skutkuje bolem nadgarstkow, podudzi i karku po ok 500 km. czyli srednim dziennym dystansie ( po Polsce lub "dzikich krajach"). a w kwesti doradzenia. proponowalbym mimo wszystko Fazera (bardzo wygodny motocykl ( moze w wersji 1000ccm?), honde VFR super turystyczny motocykl z "dusza" i super wygladem lub BMW ( to sa juz wieksze pieniadze) np GS lub moze Suzuki Varadero ale to juz wielki motocykl ( i ciezki) i wieksze pieniadze. pzdr

Edytowane przez dr Judym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Na SV650 da sie spokojnie robic 500 km dziennie. Koledzy, ktorzy ze mna jechali zrobili moja trase + 500 km czyli 1350 km w dwa dni, jeden jechal na SVce, drugi na Bandicie. Trzeba tylko kupic wersje z szyba lub dokupic jakas akcesoryjna.

 

2. SV650 jest bardzo fajnym sprzetem na poczatek - pierwszy rok, dwa lata, potem odczujesz niedobor mocy - zwlaszcza jak bedziesz jezdzil z motocyklistami, na mocniejszych sprzetach. Znam 3 motocyklistow, ktorzy zaczynali swoja przygode z 2 kolkami od SV650 i wszyscy chwala ten wybor.

 

3. Dobor motocykla jest kwestia bardzo idywidualna - dla mnie Buell jest za maly, dla mojego kumpla MT-01 za duza. Trudno uniwersalnie wybrac sprzet dla czlowieka o wzroscie 165 cm i 192 cm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ksylo1 - przy Twoim wzroscie nie bedzie latwo znalezc cos o malej pojemnosci - poprzymierzaj sie do sprzetow w salonach. Niczego o mocy powyzej 60-70 KM nie polecam na poczatek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ksylo1, miałem podobny problem (192 cm. wzrostu) i ostatecznie zdecydowałem się na Yamahę TDM.

gallery_31425_204_132619.jpg

850 cm3, 85 KM, jest trochę narowista, ale jak masz olej w głowie to dasz sobie radę. Bardzo wygodna, wyprostowana pozycja za kierownicą. Problemem jest wysoko położony środek ciężkości (jak zaczyna się przewracać to nie utrzymasz - przetestowane na parkingu B) Mój egzemplarz pochodzi z 1997 r., w zaplanowanym przez Ciebie budżecie zmieściłoby się półtora tdm'y :D

Co do Transalpa to też chciałem kupić i się nawet przymierzałem, ale jest za mały - miałem kolana poza owiewkami. Varadero z kolei to już pokaźne bydlę jak na początek.

Ewentualnie jakiś v-strom, ale to już większa kasa.

Tu masz porównanie tdm'y z fazerem, tdm'ka jest wyższa i węższa, co się przydaje w korkach :)

gallery_31425_204_347881.jpg

Polecam!

 

nad TDMką myslałem.... wyglada na fajne moto choć nie miałem z nim jeszcze bliższej styczności. faktycznie taka cięzka?

problem troche z pojemnościa.. spora, myslalem max na 650ccm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

konkret ale w jakiej kwestii? odradzenia?prosze bardzo: pochylona sylwetka, podgiete kolana, sportowa kierownica. wszszystko to skutkuje bolem nadgarstkow, podudzi i karku po ok 500 km. czyli srednim dziennym dystansie ( po Polsce lub "dzikich krajach"). a w kwesti doradzenia. proponowalbym mimo wszystko Fazera (bardzo wygodny motocykl ( moze w wersji 1000ccm?), honde VFR super turystyczny motocykl z "dusza" i super wygladem lub BMW ( to sa juz wieksze pieniadze) np GS lub moze Suzuki Varadero ale to juz wielki motocykl ( i ciezki) i wieksze pieniadze. pzdr

 

cholera a juz prawie byłem zdecydowany na SV-ke! fazer i GS zdecydowanie za małe

VFR trzeba pooglądaćB) BMW! jakie np?

Edytowane przez ksylo1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ksylo1, tdmka waży mniej więcej tyle co inne motocykle, tyle, że ma wysoko położony środek ciężkości, o którym trzeba pamiętać przy manewrach z małymi prędkościami. Fazer jest mniejszy, poręczniejszy, mając 4 cylindry rozpędza się spokojnie, miarowo a nie nerwowo (tdm'ka trochę jak turbodiesel - nic, nic, nic, 3 tyś obrotów - ŁUBUDU i ciągnie jak lokomotywa). Generalnie Fazer ze swoimi 100KM jest szybszy a tdm lepiej przyspiesza :) No i tdm ma z przodu koło 18" i większe skoki miększego zawieszenia, co znacząco zwiększa komfort na naszych drogach.

Tdm'a to mój pierwszy motocykl, leżałem tylko raz (nagła śnieżyca w marcu :), wywaliłbym się na każdym innym sprzęcie). Zwykle śmigam z prędkościami rzędu 120 km/h i tak jest najprzyjemniej - wygodna, wyprostowana pozycja za kierownicą, niezła ochrona przed wiatrem, pozostaje tylko podziwiać krajobraz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj nakulałem 500 km w siodle :)

Rano pod Grunwald ,tam pół dnia i z powrotem do domu. Upał straszny , korki jak cholera ale warto było. Dzień pełen wrażen. Za rok chyba powtórka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ma ktos z kolegow doswiadczenie z Michelin Pilot Power ?


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem w trakcie wyboru pierwszego, wlasnego motocykla. Mam wobec tych maszyn duzo pokory, ale musze kupic bo dluzej nie wytrzymam B) Na placu boju pozostaly Fazer600, i Suzuki SV650 lub GSR600. Co poradzicie ? Prosze o nie rozszerzanie ewentualnego wyboru o inne sprzety, bo i tak juz glupi jestem.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc

 

Moja rada bedzie troche o kant d*py rozbic bo nie jezdzilem na zadnym z tych motorow . Natomiast nie zamienilbym V2 na zaden inny 4 cyl silnik, i oczywiscie nie chodzi tutaj o max moc lub max predkosc . Ale jezeli lubisz uczucie HEMI w samochodzie to bedziesz lubia V2 w motorach . Ja wzialbym sv650 . Napewno znajda sie koledzy ktorzy maja doswiadczenie z tej klasy motorami zeby Ci doradzic . Sam jestem bardzo ciekawy

Edytowane przez irekm

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.