Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest Marcin99

Motocykle

Recommended Posts

Dlaczego?

 

255 kg nie nadaje sie do jezdzenia w miescie. 57 koni raczej ogranicza ten motocykl do podrozowania solo. Nie jest to demon predkosci, predkosc z ktora mozna przejechac wiecej niz 30km to powiedzmy okolo 110 km/h. Na tego typu motocyklach jezdzi sie komfortowo powiedzmy okolo 90km/h.

No i kiedys przejechalem na nim z Warszawy do Ketrzyna i moje 4 litery + kregoslup nie wspominaja tego najlepiej.

Aczkolwiek prawie go kupilem, bo jak siedzisz na kawie w knajpie i zobaczysz przez okno jaki on ladny .... :lol:


nie spiesz się ....

Share this post


Link to post
Share on other sites
255 kg nie nadaje sie do jezdzenia w miescie. 57 koni raczej ogranicza ten motocykl do podrozowania solo. Nie jest to demon predkosci, predkosc z ktora mozna przejechac wiecej niz 30km to powiedzmy okolo 110 km/h. Na tego typu motocyklach jezdzi sie komfortowo powiedzmy okolo 90km/h.

No i kiedys przejechalem na nim z Warszawy do Ketrzyna i moje 4 litery + kregoslup nie wspominaja tego najlepiej.

Aczkolwiek prawie go kupilem, bo jak siedzisz na kawie w knajpie i zobaczysz przez okno jaki on ladny .... :lol:

 

 

eee to juz lepiej v-maxa ;)


A gdyby tu było nagle przedszkole w przyszłości?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Albo...

harley-davidson_vrod_1.jpg


Demokracja - ustrój w którym dwóch meneli spod budki z piwem ma 2 głosy, a profesor uniwersytetu ma 1 głos...

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
255 kg nie nadaje sie do jezdzenia w miescie.

 

Dziwne - jezdze juz na drugim motocyklu o zblizonej masie, glownie po miescie i nie odczuwam dyskomfortu z tego powodu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Michu,

tym to daleko nie pojedziesz :lol: on ma zbiornik 7litrow (strzelam z pamieci) a pali 8,5 l/100 km ;)

to typowy coffee racer - wypad na stare miasto w weekend i do garazu na nastepne 3 miesiace :)


nie spiesz się ....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dziwne - jezdze juz na drugim motocyklu o zblizonej masie, glownie po miescie i nie odczuwam dyskomfortu z tego powodu...

 

Tez jezdzilem (mialem Drag Stara, potem Shadowa) i bylem szczesliwy. Przesiadlem sie na cos z wyzej polozym srodkiem ciezkosci. Zupelnie inaczej sie manewruje (TDM). MT01 ma moze podobna mase, ale zupelnie inaczej sie prowadzi niz ciezki czoper z nisko polozym srodkiem ciezkosci i nogami do przodu


nie spiesz się ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak to śpiewał Joe Cocker "you are soooo beautifl to me..." ok BMW niech spada.

speedmaster.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jak kolega lubi bawarskie sprzety:

 

Kojiro, oj lubie ten sprzet. Widzialem, nie jezdzilem, ale juz sie umowilem na jazde probna :lol:

 

Lubilem bardzo poprzedni. Na zdjeciu ten ktorym jezdzila Milla Jovovich (stoi w Monachium w muzeum BMW).

Sorry za jakosc, ale musialem wykadrowac moja facjate ;)

 

post-4829-0-79462800-1331129919.jpg


nie spiesz się ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mr.X - Sorry, ale ten Triumph to sie nadaje tylko do zdjecia, rzedowy silnik w takim moto to jakis niesmaczny dowcip :lol:

switch107 - koniecznie podziel sie wrazeniami z jazdy, ja na razie moge go najwyzej powachac, nie mam jeszcze skilla na takiego sprzeta ;)


Krzysiek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mr.X - Sorry, ale ten Triumph to sie nadaje tylko do zdjecia, rzedowy silnik w takim moto to jakis niesmaczny dowcip :lol:

 

Dowcipem to by był widlasty silnik w ramie takiego Triumpha

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ten Triumph to sie nadaje tylko do zdjecia, rzedowy silnik w takim moto to jakis niesmaczny dowcip :lol:

 

Wychodzi tu na jaw Twój brak wiedzy motocyklowej, a w szczególności całkowity brak wiedzy na temat klasycznych, angielskich (nie mylic z udającymi klasyczne japońskimi) motocykli. Ten rzędowy twin u Triumph'a, to taka klasyka, jak boxer u BMW. A gdybys mu sie przyjrzał z bliska- zobaczyłbys jak bardzo sie rózni od rzedowych twinów japońskich.


Jedyna różnica między mną, a wariatem jest taka, że ja wariatem nie jestem. Salvadore Dali

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kwintesencja motocykla. Marzenie, nawet w zasięgu portfela. Jak dla mnie ponadczasowe dzieło sztuki. Aha, no i ten dźwięk, poszukajcie na YT i posłuchajcie. Royal Enfield to jednak legenda.

 

post-25253-0-79509400-1331129964.jpg

 

post-25253-0-64629100-1331129966.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wychodzi tu na jaw Twój brak wiedzy motocyklowej, a w szczególności całkowity brak wiedzy na temat klasycznych, angielskich (nie mylic z udającymi klasyczne japońskimi) motocykli. Ten rzędowy twin u Triumph'a, to taka klasyka, jak boxer u BMW. A gdybys mu sie przyjrzał z bliska- zobaczyłbys jak bardzo sie rózni od rzedowych twinów japońskich.

 

Jesli ten speedmaster reprezentuje dla Ciebie linie klasycznych motocykli Triumpha, to ja nie mam wiecej pytan :lol:


Krzysiek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Spartan masz dziwne (specyficzne najpierw atom teraz to) poczucie estetyki;)

 

haha moze i mam, ale uwielbiam cafe racery i ta reaktywacja w wykonaniu dukata to moje skromne marzenie :lol:

 

jeszcze jeden foton zeby nudno nie bylo ;)

 

DucatiSportClassic38_edited.jpg


A gdyby tu było nagle przedszkole w przyszłości?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jak kolega lubi bawarskie sprzety:

 

post-4189-0-23055000-1331130014.jpg

Kurde, chyba zachorowałem na to BMW.


Demokracja - ustrój w którym dwóch meneli spod budki z piwem ma 2 głosy, a profesor uniwersytetu ma 1 głos...

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jesli ten speedmaster reprezentuje dla Ciebie linie klasycznych motocykli Triumpha, to ja nie mam wiecej pytan :lol:

Nadal jest klasykiem, lekko przebranym za cruisera, pewnie pod kątem lepszej sprzedaży na rynku amerykańskim. Gdyby Triumph az tak bardzo zapragnął 100% cruisera i nagle wsadził jakąś V-kę, to byłby to kolejny cruiser wśród innych, które na pierwszy rzut oka trudno od siebie odróznic.

Za to Triumph Rocket, (3 cyl, poj. 2300 ccm) to juz dla mnie przerost formy nad treścią, i całkowite porzucenie klasyki. I zwyczajnie mi się nie podoba.


Jedyna różnica między mną, a wariatem jest taka, że ja wariatem nie jestem. Salvadore Dali

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gdyby Triumph az tak bardzo zapragnął 100% cruisera i nagle wsadził jakąś V-kę, to byłby to kolejny cruiser wśród innych, które na pierwszy rzut oka trudno od siebie odróznic.

 

Ale to wlasnie jest kolejny cruiser wsrod innych, tylko "gorszy", ze wzgledu na brak charakteru. Rocket jest lepszym posunieciem ze strony Triumpha, bo jest czyms nowatorskim, co, zwazywszy na brak tradycji firmy w segmencie cruiserow, ma racje bytu, podobnie jak ich swietne trzycylindrowe sporty i nakedy. Triumphowi chwali sie to, ze kontynuuja klasyczna linie "anglikow", ale speedmaster i america to zwykla proba podebrania kawalka tortu z talerza konkurencji, moim zdaniem nieudana. A to, ze cos ma budzetowa, archaiczna konstrukcje, to jeszcze nie znaczy, ze zasluguje na miano klasyka. No ale nie bede tak po nim jezdzil do reszty, ma swoje plusy, podobno prowadzi sie calkiem przyjemnie, jest przewidywalny i posluszny, szwagier sobie chwali. Jakby zalozyc do niego jakies tuningowe wydechy, zeby brzmial lepiej, to mozna nawet posmigac, ale jak dla mnie to powinien kosztowac gora 23k.


Krzysiek

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW to nałóg. Jak raz zaczniesz, to juz nie będziesz chciał nic innego. Z tym że dla mnie BMW to tylko boxer, ale ten K1300 wyglądem miażdży. Mam drugiego z kolei boxera BMW (wczesniej klasyczne R80, teraz R1100GS) i jeśli bym miał zmieniac, to na taki sam, tylko młodszy, lub tez na jego nastepcę- R1150GS, lub R1200GS. Inne motocykle podobaja mi sie, owszem, ale na takiej zasadzie jak np: podoba mi sie czyjaś żona :lol: Popatrzec miło, ale i tak nie dla mnie ;)

 

I dlatego pod avatarem mam napisane ''motocyklista'' w jezyku niemieckim :)


Jedyna różnica między mną, a wariatem jest taka, że ja wariatem nie jestem. Salvadore Dali

Share this post


Link to post
Share on other sites

bmw? owszem wspaniale technicznie. zimne i precyzyjne niczym skalpel chirurgiczny. brak im pasji w moim odczuciu.

 

chcecie kata??

 

MV_Agusta_Brutale_910_R_2006_05_1024x768.jpg

 

 

""arrrr.. look at me... i'm bad.. bad to the bone!!" - to gdyby umial gadac :lol:


A gdyby tu było nagle przedszkole w przyszłości?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. właściciele Harleya nie machają, bo:

- gwarancja wygasa wówczas, gdy pozdrowią użytkownika nie amerykańskiego produktu,

- ciężkie skóry z tłustymi bolcami i frędzle uniemożliwiają podniesienie dłoni,

- z zasady nie odmachują motocyklistom, którzy spłacili już dawno kredyty na swoje 2oo,

- boją się wibracji kierownicy po choćby chwilowym jej puszczeniu,

- podmuch powietrza może zdmuchnąć ich tatuaże,

- z powodu wibracji ponowne złapanie kiery może zająć wieczność,

- właśnie odkryli, że Honda ma ponad 60% udziałów w H-D,

- od czasu przegranej aukcji komorniczej na H-D nienawidzą wszystkich, którzy w ogóle podnoszą rękę,

- Rolex może zamoknąć,

- ktoś może ukraść odpadającą klamkę,

- używa ciągle 10 palców przeliczając stale rosnące wydatki na naprawę H-D,

- właśnie polerują pokrywę filtra powietrza.

 

2. właściciele Goldwingów nie machają, bo:

- zgodnie z instrukcją mogą puścić kierownicę wówczas, gdy motocykl nie porusza się, kluczyk jest wyjęty ze stacyjki, centralna nóżka opuszczona i wyłączone radio,

- mają przycisk na desce rozdzielczej - automatyczne pozdrawianie,

- właśnie zasnęli jadąc,

- są za starzy i nie mają siły,

- właśnie mają telekonferencję z brokerem z City,

- mama zabroniła machać do obcych,

- są zbyt zajęci przeliczaniem lampek na choince,

- właśnie układają płyty CD w schowku,

- podniesiona ręka zakłóca fale odbiór fal TV,

- odkładają kubek po kawie do zmywarki,

- z powodu Alzheimera nie pamiętają, co robić gdy ktoś macha,

- po machaniu nie mogą znaleźć kierownicy pośród przycisków, przełączników i dźwigni,

- ciągle machają, ale nikt nie widzi zza owiewek

 

3. kierowcy superbików nie machają, bo:

- są tak pochyleni za owiewkę, że nie widzą nic poza zegarami,

- podniesienie choćby palca zmieni aerodynamikę i obniży prędkość o 3 km/h,

- właśnie zmodyfikowane super światła oślepiają ich samych,

- właśnie robią wheelie i nie widzą drogi,

- właśnie robią stoppie i nie widza drogi,

- właśnie znów wyprzedzają,

- właśnie osiągają prędkość światła i masa własna wzrasta tak, że nie mogą ruszyć choćby palcem,


Pozdrawiam

TomeK (Teston)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.