Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest Marcin99

Motocykle

Recommended Posts

Pierwszy 1000km mam za soba , a jak tam u Was ? Ktos juz zaczal sezon ?

 

Sezon rozpoczety rowniez. Urwalem sie z pracy i wyskoczylem na kawe - 250 km nakrecone dzisiaj ;)


nie spiesz się ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zastanawiam sie nad nowym moto. Ostatnio smigalem na Suzuki GS 550 katana. Moto z wygladu dla mnie super ale ciezko z czesciami no i troche z tych 50 konikow wyzdychalo. Powyzej 120 km/h na 5 biegu to ciezko sie miala dzwignac. Do tego nietypowe oponki, lancuch itp troche utrudniaja obsluge. Moto jest z 82 roku wiec troche juz olej pali a i paliwka nie malo:/

 

W kazdym razie najpierw chcialem jakiegos nakeda (bandit albo seven fifty) ale teraz dochodze do wniosku ze potrzebne mi cos wygodniejszego, jakis soft chopper. Rozgladalem sie troche za inazuma ale sam juz nie wiem. Generalnie jezdze malo, zwykle krotkie traski po kilkanascie km, po miescie prawie wcale. Zalezy mi zeby nie byl za drogi w eksploatacji choc robie tak malo ze koszty utrzymania czy paliwa sa mniej istotne. Musi byc latwy w naprawie, mozliwie prosty technicznie. Silnik r4 albo v2, pojemnosc dowolna, mysle ze okolice 70km mnie zadowola, fajnie jakby mnial mocny dol bo raczej nie krece wysoko. Miekkie siedzisko i wygodna pozycja za kierownica, klasyczna lampa i mozliwosc zalozenia owiewki. Rocznik bez znaczenia byleby to mialo sens, cena do 8-10 tys ale jesli bedzie mniej to tym lepiej.


Obecnie na nadgarstku Orient Star SDK05003W0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sezon rozpoczety rowniez. Urwalem sie z pracy i wyskoczylem na kawe - 250 km nakrecone dzisiaj ;)

Zycze wszystkim bezpiecznego i bezwypadkowego sezonu

 

Irek


Beware the fury of a patient man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ja się zastanawiam czy nie sprzedać maszyny (rodzinka ciśnie...) i nie kupić sobie w zamian jakiegoś czasomierza..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak szybko sprzedasz tak szybko zaczniesz rozglądać się za nowym :unsure:

W sobotę odbyła się akcja Motoserce. Zbiorowe oddawanie krwi przez motocyklistów

post-23779-0-54542000-1331559191.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zastanawiam sie nad nowym moto. Ostatnio smigalem na Suzuki GS 550 katana. Moto z wygladu dla mnie super ale ciezko z czesciami no i troche z tych 50 konikow wyzdychalo. Powyzej 120 km/h na 5 biegu to ciezko sie miala dzwignac. Do tego nietypowe oponki, lancuch itp troche utrudniaja obsluge. Moto jest z 82 roku wiec troche juz olej pali a i paliwka nie malo:/

 

W kazdym razie najpierw chcialem jakiegos nakeda (bandit albo seven fifty) ale teraz dochodze do wniosku ze potrzebne mi cos wygodniejszego, jakis soft chopper. Rozgladalem sie troche za inazuma ale sam juz nie wiem. Generalnie jezdze malo, zwykle krotkie traski po kilkanascie km, po miescie prawie wcale. Zalezy mi zeby nie byl za drogi w eksploatacji choc robie tak malo ze koszty utrzymania czy paliwa sa mniej istotne. Musi byc latwy w naprawie, mozliwie prosty technicznie. Silnik r4 albo v2, pojemnosc dowolna, mysle ze okolice 70km mnie zadowola, fajnie jakby mnial mocny dol bo raczej nie krece wysoko. Miekkie siedzisko i wygodna pozycja za kierownica, klasyczna lampa i mozliwosc zalozenia owiewki. Rocznik bez znaczenia byleby to mialo sens, cena do 8-10 tys ale jesli bedzie mniej to tym lepiej.

 

jak mógłby być naked to polecam Hondę NTV 650,(zwana też Revere)

 

silnik V ,nie za mocny ale z dobrym dołem,wygodna pozycja, klasyczna lampa ,no i wał kardana,

 

dla mnie był to sprzęt kompletnie bezobsługowy..

 

w cenie też się pewnie zmieścisz..

 

honda_ntv_650_revere_1992_9_lgw.jpg

 

o taka..B)

 

 

http://www.prm-poludnie.motocykle.org/motocykle/hntv650rev/index.htm

Edited by y60

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Strasznie daleko musiałem szukać tematu motocykli. Ja rozumiem, że pogoda w tym roku nie rozpieszcza, ale czy nikt nie jeździ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jezdze , i to duzo .


Beware the fury of a patient man.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jak mógłby być naked to polecam Hondę NTV 650,(zwana też Revere)

Propozycja bardzo ciekawa, 57 koni nie za duzo ale liczy sie elastycznosc. Wyglad nie powala, choc pewnego uroku trudno odmowic. Plusem sa niskie ceny egzemplarzy i zawsze to honda... Pewnie stosunkowo latwo znalezc zadbana sztuke, kardan tez duza zaleta. Przy moich przebiegach serwis bedzie tani... Ostatnio napalalem sie na inazume ale na pewno rozwaze honde.


Obecnie na nadgarstku Orient Star SDK05003W0

Share this post


Link to post
Share on other sites

może trochę off-topic ale mam do Was, społeczności motocyklowej, takie pytanie - co powiecie o tych członkach Waszej społeczności którzy jeżdżą na ścigaczach po wąskich drogach wewnątrzwiejskich i miejskich z prędkościami ponaddźwiękowymi osiągając poziomy hałasu odrzutowca ?


życie jest za krótkie żyby mieć tylko jeden zegarek

Share this post


Link to post
Share on other sites

To samo co Ty powiesz o kierowcach prowadzacych pod wplywem alkoholu, albo o dresiarzach scigajacych sie w nocy po osiedlach swoimi beemkami i starymi civicami. Glupie pytanie.


Krzysiek

Share this post


Link to post
Share on other sites

To samo co Ty powiesz o kierowcach prowadzacych pod wplywem alkoholu, albo o dresiarzach scigajacych sie w nocy po osiedlach swoimi beemkami i starymi civicami. Glupie pytanie.

 

O nie kochany, żyje na tym świecie 37 lat i ścigajacych sie aut nie widziałem choć to oczywiście teoretycznie możliwe,

pijani kierowcy to problem innego gatunku,

natomiast wyduszanie z motocykli wszystkich 130 koni na prostej długości 100m w niedzielny pogodny dzień to plaga i ciekaw jestem ilu z Was powie że jestem przewrażliwiony


życie jest za krótkie żyby mieć tylko jeden zegarek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Patologia.Co mozemy innego myśleć?? Piraci są na dwóch ,czterech i szesnastu kołach. Tępić,karać ,gonić. Co jeszcze chciałbyś usłyszeć??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ujedzam gsxra 1000 z paroma gadzetami takimi jak power commander, zdjety ogranicznik obrotow z 6 biegu pelen wydech akrapovica i powiem, ze wiekszosc motocyklistow posiadajacych motocykle + 100hp nie jest swietych :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Patologia.Co mozemy innego myśleć?? Piraci są na dwóch ,czterech i szesnastu kołach. Tępić,karać ,gonić. Co jeszcze chciałbyś usłyszeć??

 

W zasadzie Twoja wypowiedź trafia w sedno. Jedno tylko mnie doprowadza do szału - brak pomysłu jak ich łapać, skoro nawet policja jest często bezsilna.To znaczy mam parę pomysłów ale są niezgodne z prawem. :)


życie jest za krótkie żyby mieć tylko jeden zegarek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koledzy ciekaw jestem Waszej opinii...

jaką maszyne polecicie mężczyźnie bez dużego doświadczenia...

wzrost 194cm

motocykla ma byc na początek/do szlifowania umiejetności

pojemność raczej do 600ccm

prosze o opinie/zdjecia

cena do 12tys

Edited by ksylo1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yamaha BT-1100. Silnik V2 - spory moment obrotowy, naped Kardanem (odpada problem lancucha), wygodna pozycja za kierownica, hamulce takie jak w R1. Bardzo milo wspominam posiadanie tego sprzetu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez duzego doswiadczenia tzn.? Jezdziles za mlodu na WSK po polach czy cos wiecej? :D Yamaha Bulldog to nie jest dobry pomysl dla kogos niedoswiadczonego.

 

rwtnt ma racje, niektorzy lubia jezdzic podziwiajac widoki inni wola przemieszczac sie nieco szybciej niz standardowy uzytkownik drog i po to tez jest motocykl :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=dPuBm3pcPoY

Edited by damiano

Share this post


Link to post
Share on other sites

bez doswiadczenia, jezdziłem okazjonalnie...

bulldog troche straszy parametrami i wydaje sie byc małym motocyklem

jak pisałem duzy wzrost (194), no raczej sprawny fizycznie (były sportowiec)

cena im mniejsza tym lepiej :) oby starczyło na shoeia jeszcze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda Transalp. Kolega jezdzil na takim i sobie chwalil, a wzrostu jest podobnego do Ciebie [moze nawet nieco wyzszy]. 50 koni w sam raz dla poczatkujacego i wlasciwosci terenowe pozwalajace pojezdzic po lesie ubitymi sciezkami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam mam ochotę na Transalpa..dobra propozycja..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda Transalp. Kolega jezdzil na takim i sobie chwalil, a wzrostu jest podobnego do Ciebie [moze nawet nieco wyzszy]. 50 koni w sam raz dla poczatkujacego i wlasciwosci terenowe pozwalajace pojezdzic po lesie ubitymi sciezkami.

 

 

ciekawy bike...

choc troche mnie kręci w strone klasy sportowo-turystycznej lub sportowej..

moze jakis naked..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Triumph Tiger 900?

 

echappement%20moto%20TRIUMPH%20TIGER%20900%20bos2.jpg

 

 

albo skromniej Bonneville...

 

Triumph_Bonneville_T_100_2005_01_1024x768.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuję Yamahę Thundercat. Do tej kwoty poszukasz dobry rocznik. Jeśli chodzi o Twoje wymiary to ja również ważę ponad 110 kg przy wzroście 180 i bardzo wygodnie się tym siedzę. silnik 600 i 110 KM w zupełności wystarczy aby poczuć sportowe osiągi a wymiary maszyny pozwalają nie być sztywnym po zejściu z motocykla po przejechaniu kilku km .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.