Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

KOPA76

ZEGAREK OMEGA

Recommended Posts

MAM ZAMIAR KUPIC ZEGAREK OMEGA .NIE WIEM KTORY MODEL MWYBRAC SEAMASTER CZY DE VILLE.PROSZE O POMOC.CZY ZEGAREK CHRONOMETRYCZNY TO TO SAMO CO AUTOMATYCZNY CZY TEZ RECZNIE NAKRECANY.MOZE TO PYTANIE DEBILA ALE JESTEM LAIKIEM W TEJ DZIEDZINIE A CHCIALBYM MIEC DOBRY ZEGAREK ,Z TZW.DUSZA.Z GORY DZIEKUJE ZA POMOC

Guest SzymonJ

I jedna prosba - wylacz CAPS.

Chronometr to zegarek, który przeszedł test dokładności.

Seamaster czy De Ville? Na to nie da się odpowiedzieć. Zależy, który Seamaster, która De Ville, zalezy czy chcesz zegarek sportowy czy elegancki, zależy, który Ci się podoba, zależy ile masz pieniędzy, zależy...

jak już LukasS napisał : obecnie jeśli na tarczy pisze chronometr oznacza to że mechanizm pozytywnie przeszedł test dokładności C.O.S.C. (opcja szukaj forum) . rodzaj naciągu (automat czy ręczne) nie ma tu żadnego znaczenia.

napisz o których zegarkach z serii seamaster i de ville myślałeś. te serie różnią się znacznie stylem - jeśli więc sprecyzujesz o jaki typ zegarka Ci chodzi wybór będzie znacznie łatwiejszy.

nie popełnisz jednak błędu kupując którykolwiek z nich (strzeż sie jednak podróbek i zegarków kwarcowych z których niektóre opisane są również jako chronometr.)

piotrek

P.S. najlepiej przedstaw swoje typy - już my Ci doradzimy !!! :twisted:

Guest Marcin99

ci co sie juz wypowiedzieli maja swieta racje :D ja moge osobiscie powiedziec (powtórzyć) tylko ze strzez sie podrobek :twisted:

Mój typ: Omega Constellation Double Eagle Chronometer (Co-Axial). Jej sylwetka jest zarówno sportowa, jak i elegancka. Pasuje do dobrego garnituru, ale także do stroju sportowego. W wersji stalowej jest skromna, a zarazem jaka szlachetna... :D

Co-Axial

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...