Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

RUSKI

Bober-natura 2010

Recommended Posts

"Bober", tak tą klamrę nazwał Piotr :) Brak mu jeszcze skórzanego ubranka :blink:

Na prośbę wrzucam kilka fotek.

 

k1pbf8.jpg

 

snctv5.jpg

 

34ear91.jpg

 

6pyxxc.jpg


Rafał

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzę ze faktycznie moje fotki sa beznadziejne , ale klamerka całkiem fajnie wyszła moim zdaniem , dzięki za ładne fotki

 

pzdr Piotr.


cyt.-Wszystkie Ryśki to porządne chłopy !

Piotr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klamra świetna! Jaki rozmiar? 24 czy może mniejsza?

Niby już widziałem fotki z klamrami Staruszka.. widziałem klamry z monet.. widziałem dąb.. a kurde każda mnie zaskakuje pozytywnie mimo to! Gratulacje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

24 ale oczywiście możliwy każdy dowolny , nawet 99 jak też i 20 czy 18 , każda klamra jest robiona od podstaw ręcznie więc bez różnicy jest rozmiar jak i pozostałe parametry .


cyt.-Wszystkie Ryśki to porządne chłopy !

Piotr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiem, wiem, że ręcznie, czytalem temat o produkcji od deski do deski :)

kiedyś jak będe miał zegarek i pach godny takiej klamry to się będę dobijał do Ciebie :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wszystkie szlify , satynowania , krawędzie sa robione na oko - moje oko , bez żadnych przymiarów , bez wzorców , bez ustalonych katów podejscia itd Tak naprawde to kazda klamra jest tajemnicą również dla mnie zanim prace nad nią nie są zakończone , klamry które są nieudane moim zdaniem czekają na lepszy humor i chęci do pracy , po tym czasie są modyfikowane aż do uzyskania mojego zadowolenia i akceptacji .


cyt.-Wszystkie Ryśki to porządne chłopy !

Piotr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ooooo kurczę, ale faaaaajna :blink: Czy jest jeszcze możliwość zamówienia takiej? I w jakiej cenie? Poproszę na PW jeśli w wątku będzie niedozwolone ze względów pozornej reklamy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przydał by się do niej pasek z ogona bobra:

 

orig.jpg


_________
Klaudiusz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przydał by się do niej pasek z ogona bobra:

:) Kupiłem tą klamrę bardziej traktując ją jako kolekcjonerską. Ale kto wie może w niedługim czasie ubiorę ją w pasek :lol:


Rafał

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś pięknego. Jak tylko będę miał zegarek* odpowiedni do takich klamer (i grubego paska) to zamówię sobie z dwie.

 

 

*nie wiem kiedy będę miał ;)


Lubię divery, nie lubię chronografów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.