Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

maze123

Versa - prośba o informacje o marce

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

 

Ostatnio trochę pod wpływem impulsu zakupiłem na Allegro zegarek marki Versa, za wydaje mi się w miarę rozsądną cenę około 100 zł - jak zapewniał sprzedający zegarek pochodzi z lat 60-tych. Ponieważ jestem raczej laikiem w kwestiach vintage i dotychczas bardziej interesowały mnie współczesne sikorki (chociaż temat mnie zaczyna wciągać i na początek mam kilka zegarków radzieckich) to miałbym gorącą prośbę do bardziej doświadczonych kolegów ode mnie o kilka informacji o tej marce i co o niej myślicie. Chciałbym w swoich zbiorach skupić się przede wszystkim na jednej marce i zastanawiam się czy Versa byłaby dobrym wyborem. Zegarek bardzo mi się podoba problem jest jednak taki, że w necie nie mogę znaleźć informacji o tej firmie. Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi.

post-28650-1276458222,52_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim wrzuć fotki tak, zeby je można było zobaczyć, najlepiej przez http://imageshack.us/

Po drugie, jesli chcesz sie skoncentrować na kolekcjonowaniu zegarków jednej firmy, to proponowałbym Ci wybrać coś mniej egzotycznego, bo Versa to (najprawdopodobniej) jedna z setek firm, które tworzyły zegarki na bazie werków innych firm i nie przezyły kwarcowej rewolucji. Wyroby takich firm czasem są bardzo ładne, ale ani o nich wiadomości, ani to historia zegarmistrzostwa, ani wartosć zegarków.. Jak coś wpadnie w oko, to jasne, ze warto kupić, ale żeby sie w takiej firmie specjalizować? Hmmm...


Czas, to coś, co mówi, jak długo musimy czekać...

a305ed90f05795c0.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach