Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
News will be here

Recommended Posts

1 godzinę temu, Navy napisał(-a):

@LUKASZOWSKI,dziękuję.

Wyślę zegarek do Frankfurtu a/M, nie będę ryzykował.

Na stronie SINN jest formularz i cała instrukcja jak i gdzie wysłać do ich serwisu, tylko trzeba się uzbroić w cierpliwość.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 1.12.2023 o 08:57, LUKASZOWSKI napisał(-a):

 

Houston mamy problem..

O ile sama wymiana baterii nie jest problemem to ponowne wypełnienie olejem już tak. Czasami gdy przeglądam oferty sprzedaży Sinn-a ux można zauważyć że prawdopobnie ktoś nie znając technologii wypełniania olejem, wykonał serwis wymiany,  prawdopodobnie wyczerpanej baterii.

Ja osobiście wysłał bym to do Sinn-a do Frankfurtu nad Menem I wykonał serwis.

Bedzie to kosztowało zakładam 300€ ale dostaniesz gwarancje.

Prawdopodobnie ponownie zostanie wykonany test szczelności, gdzie W Pl nikt Ci tego nie zrobi. Nie chce ru reklamować Sinn-a ale pod kątem odsprzedaży takiego zegarka bedzie miało to kolosalne znaczenie znaczenie. Zdjęcie poniżej z ubytkiem oleju.

C7731EBD-2B20-49E5-BE29-DA5F59F3BB00-scaled.jpeg

Ten bąbelek to niekoniecznie kwestia nieudolnej wymiany oleju, co jego wieku/ubytku z biegiem czasu. Po paru latach od ostatniej wymiany po prostu może się pojawiać, gdy zegarek zostanie wystawiony na zimno, ale nie ma wpływu na precyzję chodu. W przypadku wcześniejszego modelu EZM2 takie ubytki bywają jeszcze większe.

 

Natomiast co do czasu oczekiwania to @Navy myślę, że nie będzie źle, bo teraz fabryka ma maszynkę pozwalającą na wymianę oleju w kilku zegarkach na raz, co znacznie przyśpiesza robotę. Daj znać w każdym razie, jak się zdecydujesz. 300 euro brzmi porażająco na zegarek kwarcowy, ale przy tej technologii i trwałości baterii 7+ lat to nic w porównaniu do serwisu kwarcowych zegarków takiej choćby Omegi :)

Tutaj Barry opisuje swoje doświadczenia z serwisem EZM2 sprzed paru lat:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mała zmiana gaci i niemiła niespodzianka :( 

Coś kuleje sterylność w Sinn. Wiem że to nic nagminnego u nich, a przynajmniej nigdzie nie czytałem, ale jednak boli. Myślicie że trzeba wysłać to do producenta skoro zegarek na gwarancji czy załatwić to gdzieś tutaj. Jak wygląda kwestia otwarcia i zamknięcia przy 500m. Trzeba wymieniać uszczelkę jakąś? 

IMG_0230.jpeg

IMG_0232.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślę że tylko producent, który ma wskazówki i dodatkowo zrobi test szczelności. Zegarek jest świeży więc co do wymiany uszczelki to myślę, że nie będzie wymieniana. 


Pozdrawiam 
Marcin/kornel91 
 

Adriatica, Ball, Casio, Certina, Christopher Ward, Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Longines, Nethuns, Orient Star, Oris, Phoibos, Zelos

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, Picy napisał(-a):

Mała zmiana gaci i niemiła niespodzianka :( 

Coś kuleje sterylność w Sinn. Wiem że to nic nagminnego u nich, a przynajmniej nigdzie nie czytałem, ale jednak boli. Myślicie że trzeba wysłać to do producenta skoro zegarek na gwarancji czy załatwić to gdzieś tutaj. Jak wygląda kwestia otwarcia i zamknięcia przy 500m. Trzeba wymieniać uszczelkę jakąś? 

IMG_0230.jpeg

IMG_0232.jpeg

Wyślij do Sinna, bo będzie Cię wkurzać, jeśli zegarek jest nowy, to moim zdaniem, tylko do producenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio jakby więcej takich kwiatków się pojawiało niestety. Ceny w górę a rotor zamiast złotego srebrny. Słabo trochę - natomiast zdarzyć się może, ważne żeby producent zareagował jak trzeba. Trzymam kciuki!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak ktoś interesuje się zegarkami, to mógł słyszeć o programie "Łowcy skarbów - kto da więcej". Jest to polska wersja niemieckiego "Bares für Rares". Co prawda w naszym programie pojawiło się parę zegarków, ale nie póki co nie od Sinna. Natomiast w niemieckim jak najbardziej tak:

 

 

Warto dodać, że uzyskana przez sprzedającego kwota była dość niska, nawet te 3 lata temu.

Edited by Kobuz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze 104-ek biala i szara tarcza sa jak dla mnie najciekawsze. Gratuluje fajnego nabytku - niech cieszy!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ze 104-ek biala i szara tarcza sa jak dla mnie najciekawsze. Gratuluje fajnego nabytku - niech cieszy!
 
Dzięki :) ja mierzyłem kiedyś białego i dwa czarne i ten którego mam na żywo zdecydowanie wygrał mimo iż normalnie preferuję kolory.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem jak wy, ale ja już zastanawiam się nad tegorocznymi nowościami.

W 2023 nic nie kupiłem i mnie nosi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 5.01.2024 o 21:08, PKS napisał(-a):

Nie wiem jak wy, ale ja już zastanawiam się nad tegorocznymi nowościami.

W 2023 nic nie kupiłem i mnie nosi :)

Plotki o UX50 były już ze dwa lata temu, teraz skoro mają znacznie usprawniony system wymiany oleju to liczę, że w końcu go pokażą. I jakieś nowe, ciekawe chrono, a nie tylko warianty kolorystyczne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Kobuz napisał(-a):

Plotki o UX50 były już ze dwa lata temu, teraz skoro mają znacznie usprawniony system wymiany oleju to liczę, że w końcu go pokażą. I jakieś nowe, ciekawe chrono, a nie tylko warianty kolorystyczne.

 

A to nie wiedziałem, że coś poprawili z olejem. Chodzi o możliwość wymiany poza centralą?

Na UX50 czekam z utęsknieniem. Nie obraziłbym się na nowy EZM w ludzkich rozmiarach (np. w stylu 9 lub 10) i podrasowaną 903 (byle bez nakładanych indeksów i innych zdobień).

No i zapięcie!!! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, PKS napisał(-a):

No i zapięcie!!! :)


Amen.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, PKS napisał(-a):

 

A to nie wiedziałem, że coś poprawili z olejem. Chodzi o możliwość wymiany poza centralą?

Na UX50 czekam z utęsknieniem. Nie obraziłbym się na nowy EZM w ludzkich rozmiarach (np. w stylu 9 lub 10) i podrasowaną 903 (byle bez nakładanych indeksów i innych zdobień).

No i zapięcie!!! :)

Wymienili maszynę do napełniania olejem na taką, co ogarnia kilka zegarków na raz, co znacznie przyspiesza robotę. Choć na serwis dowolnego zegarka Hydro i tak nie trzeba chyba długo czekać. Dlatego mniemam, że przygotowali się na zainteresowanie zmniejszonym UX-em.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.