Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Pierwsze słyszę by wysyłka zegarka na naprawę gwarancyjną była obarczona koniecznością opłaty za wysyłkę zegarka. Zgłaszając reklamację przez stronę Sinn’a na końcu jej zgłaszania generujemy etykietę dla kuriera bez konieczności opłaty. Dokładnie taka sama procedura jest np. w Suunto (kilka dni temu ja przechodziłem).

 

Co do możliwości pływania w zegarku koledzy słusznie piszą, nie miej obaw czy skrupułów co do pływania z zegarkiem o WR200. Limitem może być tylko pasek skórzany bądź inny, nie odporny na wodę.

Nie czekaj tylko wysyłaj Sinn’a do serwisu fabrycznego.

Edited by zagajnik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poszło. Zobaczymy. Mam nadzieję że będę jedynym użytkownikiem Sinna z problemami ( zakończonymi jak w dobrym romansie żyli długo i szczęśliwie). Ale dam znać co i jak gdyby moja lekcja miala być w przyszłości prostszą ścieżka któregoś z forumowiczów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przesłali list przewozowy dla kuriera UPS do wydruku.

Żeby nie zaśmiecać tematu mail od producenta wrzucilem w Wątku zegarmistrzowskim, jeżeli ktoś z sznownych chce rzucic okiem :)

Edited by sielwolf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzymam kciuki za naprawę.

Miałem też serwis o wszystko tip top i zero problemów + super kontakt.

Jedyny minus to, że serwis trwa 3 miesiące :(


"Muzyka po milczeniu najlepiej wyraża to co niewyobrażalne" Aldous Huxley (1894 - 1963)

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Niemca to chyba standard. Leniwy naród ;)


*** DOXA Sub 300 Professional ***

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vitriol a co chciałbyś wiedzeić o T2?

 

miałem/mam ;-) T2, które po wizycie w Sinni'e zmieniło się na T2B. Jeszcze na Soprodzie. Piekielnie dokładny.

 

6f5cb174a973ba2e2fd8fcdb64699894.jpg

Edited by Nuter

Share this post


Link to post
Share on other sites

No więc to skomplikowane.

 

Zegarek był kupiony bezpośrednio u nich.

Po ponad roku napisałem czy byłaby możliwa zmiana do wersji T2B.

Napisali że "została wyrażona zgoda na taką konwersję, podali koszty części, tarcza, wskazówki i zamiana związana w zasadzie z pełnym serwisem..

To była drogą zabawa, więc odpisałem ze przy okazji serwisu skorzystam.

Później zegarek trafił na gwarancji do serwisu - problem z naciągiem automatycznym.. i zapłaciłem tylko za części.

 

Zegarek przyszedł z błędem czyli sekunda jest jak widać. Oczywiście naciąg naprawiony i cała konwersja wypisana na 3 kartkach jak zwykle sinn.. Mi się spodobało bardziej i zostawiłem.

 

Ot cała historia.

 

Myślę że teraz po zakończeniu modelu T2B już by się nie zgodzili, bo w tej zgodzie było coś jakby że właśnie ze względu na to że zegarek jest w sprzedaży seryjnej i nie jest limitką, to była zgoda na zmianę.

 

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, serce boli :) , miotam się, sprzedać-nie sprzedać, ale są inne wydatki..

Nie sprzedawać. Killer. Jego masz jednego a nerki na przykład już dwie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.