Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Oczywiście macie Panowie racje, do garnituru Sinn? Toż to faux pas jak się patrzy, prawda? Rozumiem, że Wasz konserwatyzm nie dostrzega zmian w obyczajowości? Cóż, nie dyskutujmy o gustach by nie wywołać gów...burzy.

A tu przykład, zamieniłem bransoletę na gumę, nie uważam bym do garnituru nie mógł go założyć.

Sinn w pracy :D

 

15624171_Sinnwpracy.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super! Gratulacje!

Jeśli będę kupował kolejnego Sinn’a to właśnie tego.

Polecam! Jestem mega zadowolony :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś miał gwarancyjne przygody z Sinnem? Zegarek kupiony przez uhrinstinkt z gwarancja podbita przez oficjalnego dealera. Jak wyglada proces gwarancyjnego serwisu? Problem opisalem tutaj: http://zegarkiclub.pl/forum/topic/181726-para-wewnątrz-zegarka/#entry2675363. Dzieki

 

Aha, czy mam rację uderzając odrazu do producenta czy zaczac od kontaktu z uhrinstinkt. Na szczescie nie mailem wczesniej problemow, na nieszczescie nie mam w zwiazku z tym doswiadczenia.

Edited by sielwolf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli chcesz oddać zegarek na naprawę gwarancyjna (abstrahując od Twojej, konkretnej sytuacji) to nie ma sensu robić to przez pośrednika jakim jest sklep, w którym kupiłeś Sinn’a. Mając zegarek na gwarancji wypełniasz zgłoszenie serwisowe ze strony Sinna i wysyłasz bezpośrednio do serwisu na ich koszt (bo to naprawa gwarancyjna). Nie mogą odmówić przyjęcia do serwisu zegarka, który użytkownik uważa za niesprawny. Nie jesteś przecież zegarmistrzem, masz zastrzeżenia do pracy/zachowania się zegarka. Oddając zegarek bezpośrednio do serwisu producenta:

1. Skracasz czas nie posiadania zegarka,

2. Masz możliwość wglądu w status reklamacji bo serwis podaje go na stronie Twojej reklamacji.

 

Sytuacja z zapłata za wysyłkę i ewentualne sprawdzenie może zrobić się dyskusyjna, jeżeli wcześniej opisałeś problem do serwisu, a oni Ci odpisali, ze to normalna sytuacja, a Ty, mimo tego wysyłasz im zegarek....

Edited by zagajnik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki. Napisali tez ze wilgoc mogla dostac sie do srodka w trakcie skladania. Myslem napisac przed wysylka jeszcze raz z updatem informujacym, że zegarek nie wysechl i wciaz na zimna temperature reaguje zaparowniem ( kropla na sekundniku (foto 1 i 3) - nieszczelnosc czy wyjatkowa szczelnosc czego efektem jest nieodpraowanie i skroplenie?) oraz zalaczyc te foto:

post-108120-0-97086200-1577010172_thumb.jpeg

post-108120-0-04637100-1577010202_thumb.jpeg

post-108120-0-15911400-1577010252_thumb.jpeg

Edited by sielwolf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Współczuje Ci tej niekomfortowej sytuacji. Czytając odpowiedź serwisu jaką Ci dali możesz mieć problem, napisali Ci wyraźnie, że zegarki, nawet z WR20 bar jak Twój, nie są gazoszczelne. Że niby po to wymyślili technologię Ar by takie zjawiska wyeliminować. Dali tym samym sobie furtkę by nie zaliczyć parowania jako wady podlegającej usunięciu gwarancyjnemu. Ja bym nie mógł spokojnie patrzeć na zaparowane od środka szkiełko i wysłałbym im zegarek. Muszą go rozebrać, wysuszyć, zmienić uszczelki, koronkę z jej uszczelnieniem. Inna kwestia, że mogą obciążyć Cię kosztami tej operacji. Jak wysłałem do serwisu pogwarancyjnego swojego ówczesnego Sinn’a U1 to kosztowało mnie w sumie 1.250 zł w 2018 roku. Na Twoim miejscu bym wysłał zegarek, chyba nie masz wyjścia. Ja nie wierzę w usuwanie wilgoci domorosłymi metodami. Jak masz dobry i nowy zegarek, to nie baw się w pół środki.

P.S.

Zawsze zastanawia mnie dlaczego ktoś przechowuje zegarki z odkręconą koronką? To zapraszanie wilgoci by weszła.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki. Ja naprawdę zwracam szczególną uwagę na to żeby nie narażać zegarków mając jednak na uwadze że wodoszczelność, jest też elementem pakietu, który powinien dawać mi bezpieczeństwo i pewność w korzystaniu z zegarka. Zawsze dokręcam i sprawdzam koronkę. Nie używam zegarka przy myciu garów ani kapieli. Oczywiście myjąc ręce czy w trakcie deszczu nie chowam zegarka do kieszeni, chciałbym też mieć pewność że przy zakręconej koronce i wodoszczelności 100+ nie muszę martwić się że gdybym miał w nim pływać muszę z tyłu głowy mieć niespodziewane konsekwencje. W całej przygodzie wkurza mnie to że ten mały niemiecki sukinsynek miał traktowanie jak WR30. Naprawdę nie mam sobie nic do zarzucenia ;(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam zamiar wysłać im zegarek. Silka to nieinwazyjny sposób, za którym stoją prawa fizyki, więc nie mailem oporów spróbować. Jego nieefektywnosc zastanawia czy rzeczywiście wilgoć nie dostała się w trakcie składania a zegarek jest tak szczelny że nie wypuszcza jej na zewnątrz. Zobaczymy jak przebiegnie przygoda z Sinnem. Uwielbiam ten zegarek i chciałbym mieć komfort korzystania ale nawet przy założeniu że każdemu się może zdarzyć zastanawiam się czy moja ochota na drugi zegarek tego producenta nie skończy się na perypetiach z tym jednym.

Wogole to nie jest mój miesiąc w kwestii zegarków. Kupiłem Balla w jednym ze sprawdzonych i popularnych sklepów internetowych i tu też miałem trochę zabawy z odsyłaniem i zwrotami ( plus jeszcze inna bajka związana z nimi ale trafiającą mnie rykoszetem i koło ucha ) ale że sklep zachował się uczciwie i sprawnie nie będę ich reklamował. Mimo wszystko mając na względzie w jakim stanie zegarek dostałem na początku plus wyjaśnienia pani na infolinii tez miałbym obawy z dalsza współpraca. Powtórzę - Grudzień 2019 to nie jest zegarkowy miesiąc ;)

Edited by sielwolf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziwna sprawa jak dla mnie, ale to nie miejsce i czas na domysły. Generalnie to podejrzanie często podkreślasz, że chronisz zegarek przed wodą :) 

Również posiadam 556 i używam go obecnie jako zegarka prawie sportowego mimo że ma już chyba 9 lat i oryginalne uszczelki. Pływam w nim, nie unikam gorących i wilgotnych środowisk i żadnych uwag do jego szczelności. 

Jeśli faktycznie tak delikatnie się z nim obchodzisz to jest to dziwne, bo nie sądzę żeby wilgoć złapał na etapie montażu w fabryce. Może wadę ma sama koperta, osadzenie szkiełka lub koronki... ale to tylko gdybanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy w tym pierwszym mailu załączyłeś też zdjęcia? Jeśli nie, to może nie zdają sobie sprawy z tego, jak to faktycznie wygląda, a wygląda nieciekawie i z pewnością nie jest normalnym zjawiskiem. Mam od kilku lat 556, który używany był w różnych warunkach, i nic podobnego nigdy nie wystąpiło. Nikt mnie nie przekona, że to jest normalne w zegarku z klasą wodoszczelności 200m.

 

Po ilu miesiącach od zakupu to się pojawiło? Jeśli od razu, to masz mocne przesłanki, aby twierdzić, że coś poszło nie tak na etapie składania. Jeśli po kilku miesiącach, to wciąż jest to prawdopodobne, ale bardziej narzucają się przyczyny:

1. Coś się stało z uszczelkami i zegarek się rozszczelnił (można to wykluczyć lub potwierdzić, robiąc próbę szczelności).

2. Nie zakręciłeś do końca koronki i w takim stanie zegarek przebywał w wodzie lub pomieszczeniu o dużej wilgoci.

 

Nie wiem, jak Sinn i inni producenci traktują takie usterki (jeśli już Sinn da się przekonać, że to usterka), bo zawsze mogą powiedzieć, że to wynik niewłaściwego użytkowania (czyli niedokręcenia koronki).

 

Co do wysyłania zegarka do Frankfurtu, to możesz to zrobić za pośrednictwem Sinna - przesyłają etykietę na paczkę i zamawiasz sobie kuriera w dogodnym dla siebie terminie (co ciekawe etykietę wysyłają pocztą, więc najlepiej ich poprosić o pdf do wydrukowania). Taka usługa kosztuje 50 EUR, więc sporo, natomiast jeśli gwarancja zostanie uznana, nic nie zapłacisz. Domyślam się, że jak gwarancji nie uznają, to wtedy jest to koszt po twojej stronie.

 

Sugeruję w pierwszej kolejności podesłać im zdjęcia (jeśli jeszcze im nie wysłałeś), to może sami stwierdza, że faktycznie coś jest z nim nie tak.

 

Jak masz taką możliwość, to przed wysłaniem zrób test szczelności, tylko tutaj trzeba się dowiedzieć, jaka metoda byłaby najlepsza i czy w ogóle można taki test robić, jak zegarek jest w takim stanie. No i podstawa, żeby zegarmistrz go wcześniej nie otwierał, bo jak się wyda, to po gwarancji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziwna sprawa jak dla mnie, ale to nie miejsce i czas na domysły. Generalnie to podejrzanie często podkreślasz, że chronisz zegarek przed wodą :)

No i jaki według Ciebie byłby mój cel w tym żeby majac coś za kołnierzem pisać pierdoły o swojej świętości tutaj na forum. Podkreślam to bo błędy uzytkowania to najbardziej oczywista przyczyna. Gdybym był winowajcą zasadniczo ułatwiło by mi to sprawę bo,mając świadomość niegwarancyjności naprawy, załatwiłbym ją z lokalnym zegarmistrzem i ewentualnie zamówił uszczelki u producenta oszczędzając sobie czasu i ewentualnych wydatków z racji nieuznana winy producenta. Mimo wszystko dziękuję bo zawsze doceniam wkład miłośników teorii o płaskiej ziemi w każdą dyskusje ;)

Czy w tym pierwszym mailu załączyłeś też zdjęcia? Jeśli nie, to może nie zdają sobie sprawy z tego, jak to faktycznie wygląda, a wygląda nieciekawie i z pewnością nie jest normalnym zjawiskiem. Mam od kilku lat 556, który używany był w różnych warunkach, i nic podobnego nigdy nie wystąpiło. Nikt mnie nie przekona, że to jest normalne w zegarku z klasą wodoszczelności 200m.

 

Po ilu miesiącach od zakupu to się pojawiło? Jeśli od razu, to masz mocne przesłanki, aby twierdzić, że coś poszło nie tak na etapie składania. Jeśli po kilku miesiącach, to wciąż jest to prawdopodobne, ale bardziej narzucają się przyczyny:

1. Coś się stało z uszczelkami i zegarek się rozszczelnił (można to wykluczyć lub potwierdzić, robiąc próbę szczelności).

2. Nie zakręciłeś do końca koronki i w takim stanie zegarek przebywał w wodzie lub pomieszczeniu o dużej wilgoci.

 

Nie wiem, jak Sinn i inni producenci traktują takie usterki (jeśli już Sinn da się przekonać, że to usterka), bo zawsze mogą powiedzieć, że to wynik niewłaściwego użytkowania (czyli niedokręcenia koronki).

 

Co do wysyłania zegarka do Frankfurtu, to możesz to zrobić za pośrednictwem Sinna - przesyłają etykietę na paczkę i zamawiasz sobie kuriera w dogodnym dla siebie terminie (co ciekawe etykietę wysyłają pocztą, więc najlepiej ich poprosić o pdf do wydrukowania). Taka usługa kosztuje 50 EUR, więc sporo, natomiast jeśli gwarancja zostanie uznana, nic nie zapłacisz. Domyślam się, że jak gwarancji nie uznają, to wtedy jest to koszt po twojej stronie.

 

Sugeruję w pierwszej kolejności podesłać im zdjęcia (jeśli jeszcze im nie wysłałeś), to może sami stwierdza, że faktycznie coś jest z nim nie tak.

 

Jak masz taką możliwość, to przed wysłaniem zrób test szczelności, tylko tutaj trzeba się dowiedzieć, jaka metoda byłaby najlepsza i czy w ogóle można taki test robić, jak zegarek jest w takim stanie. No i podstawa, żeby zegarmistrz go wcześniej nie otwierał, bo jak się wyda, to po gwarancji.

niestety nie wysyłałem załączników do pierwszego maila. Zegarek kupiłem w sierpniu a problem pojawił się ponad tydzień temu po tym jak zegarek z minusowych temperatur na zewnątrz wrocil do 20+ w mieszkaniu.Na złość i ku domysłom koledze cytowanemu powyżej powiem jeszcze raz że zegarek nie pływał ani nie przebywał w pomieszczeniach o podwyższonej wilgotności. Koronka jest zawsze dokręcona do oporu. Właśnie ze względu na to że wiem że nic nie przeskrobalem a bardzo lubię ten zegarek chce załatwić sprawe przez serwis producenta. Chciałbym żeby wrócił do mnie sprawny i bez wad. Edited by sielwolf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyślij im zdjęcia i napisz o tej kropli na wskazówce - jeśli nawet przyjmiemy, że lekka mgiełka jest dopuszczalna (a raczej nie jest), to z pewnością nie powinna się tak skroplić, aby osiąść na wskazówce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierwsze słyszę by wysyłka zegarka na naprawę gwarancyjną była obarczona koniecznością opłaty za wysyłkę zegarka. Zgłaszając reklamację przez stronę Sinn’a na końcu jej zgłaszania generujemy etykietę dla kuriera bez konieczności opłaty. Dokładnie taka sama procedura jest np. w Suunto (kilka dni temu ja przechodziłem).

 

Co do możliwości pływania w zegarku koledzy słusznie piszą, nie miej obaw czy skrupułów co do pływania z zegarkiem o WR200. Limitem może być tylko pasek skórzany bądź inny, nie odporny na wodę.

Nie czekaj tylko wysyłaj Sinn’a do serwisu fabrycznego.

Edited by zagajnik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierwsze słyszę by wysyłka zegarka na naprawę gwarancyjną była obarczona koniecznością opłaty za wysyłkę zegarka.

A ktoś tak twierdzi? Jeśli naprawa zostanie uznana za gwarancyjną, to oni ponoszą wszystkie koszty, ale jak stwierdzą, że to nie podlega gwarancji (a po ich odpowiedzi można wnioskować, że jest takie ryzyko), to koszty przerzucą na klienta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poszło. Zobaczymy. Mam nadzieję że będę jedynym użytkownikiem Sinna z problemami ( zakończonymi jak w dobrym romansie żyli długo i szczęśliwie). Ale dam znać co i jak gdyby moja lekcja miala być w przyszłości prostszą ścieżka któregoś z forumowiczów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.