Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
SIRLUKE1

Klub Miłośników Zegarków Steinhart

Rekomendowane odpowiedzi

53 minuty temu, Łukasz_M napisał(-a):

OVM 39....ujął mnie jakoś 😎

 

Bo to fajny zegarek jest. Wrzuc koniecznie foty jak dotrze. 👍

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pochwalę się na pewno 🙂

 

Edit

 

Jutro będę miał go w rekach, dzisiaj opłaty celne ogarnąłem, w sumie wyszedł 2450 zł na gotowo 

 🙂

Edytowane przez Łukasz_M

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nocne Ocean 2 Premium

IMG_20210720_230742_909.jpg

Wysłane z mojego Mi Note 10 Lite przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szybko poszlo. Fajny jest skubaniec - gratuluje!

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poszło szybko bo pomogłem DHL i wysłałem deklaracje i papiery zanim oni się upomnieli 😁

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety mój Le Mans GT po kilku tygodniach używania rozpadł się na dwie części. Jak to mawiają niefart -zdarza się nawet najlepszym.

Po zgłoszeniu sprawy do sprzedawcy www.czasuprzestrzen.pl używającego również strony https://steinhart-zegarki.pl dostałem linka

https://steinhart-zegarki.pl/pl/i/Gwarancja/8

ze naprawę mam sobie dogadać z serwisem w Niemczech a zegarek wysłać FEDEX na koszt odbiorcy ale deklarując wartość nie wyższa niż 80 Euro, gdzie wartość zegarka wynosi ponad 500 Euro.

Ręce i majtki opadają. Polecam ten link pamięci przyszłym klientom tej firmy .

f2437172f7aa96245d755d3338c08c6d.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie polecam zegarków tej  firmy.To mój pierwszy i ostatni Steinhart.

Mój Aviation od początku parował po lekkim deszczu.3Atm. Aż w końcu dziad w środku zardzewiał.Zatarł się i stanął.Nigdy nie nakręcał się do deklarowanych 42h chodu,zastałe smary.Naprawa kosztowała mnie 300zł.Serwis pogwarancyjny nie istnieje."Zanieś se pan do swojego zegarmistrza i nara -nie mam czasu rozmawiać"... 

W dniu 27.07.2021 o 19:05, rafal034 napisał(-a):

Niestety mój Le Mans GT po kilku tygodniach używania rozpadł się na dwie części. Jak to mawiają niefart -zdarza się nawet najlepszym.

Po zgłoszeniu sprawy do sprzedawcy www.czasuprzestrzen.pl używającego również strony https://steinhart-zegarki.pl dostałem linka

https://steinhart-zegarki.pl/pl/i/Gwarancja/8

ze naprawę mam sobie dogadać z serwisem w Niemczech a zegarek wysłać FEDEX na koszt odbiorcy ale deklarując wartość nie wyższa niż 80 Euro, gdzie wartość zegarka wynosi ponad 500 Euro.

Ręce i majtki opadają. Polecam ten link pamięci przyszłym klientom tej firmy .

f2437172f7aa96245d755d3338c08c6d.jpg

Cyferblat przyklej na deskę w samochodzie-będzie jak Bentley ;)

Edytowane przez GTC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 27.07.2021 o 19:05, rafal034 napisał(-a):

Niestety mój Le Mans GT po kilku tygodniach używania rozpadł się na dwie części. Jak to mawiają niefart -zdarza się nawet najlepszym.

Po zgłoszeniu sprawy do sprzedawcy www.czasuprzestrzen.pl używającego również strony https://steinhart-zegarki.pl dostałem linka

https://steinhart-zegarki.pl/pl/i/Gwarancja/8

ze naprawę mam sobie dogadać z serwisem w Niemczech a zegarek wysłać FEDEX na koszt odbiorcy ale deklarując wartość nie wyższa niż 80 Euro, gdzie wartość zegarka wynosi ponad 500 Euro.

Ręce i majtki opadają. Polecam ten link pamięci przyszłym klientom tej firmy. 

Warto znać polskie prawo bo:

1. Sprzedawca do 2 lat odpowiada za sprzedany produkt niezależnie czy producent daje na niego gwarancję czy też nie. 

2. Jeśli gwarancja zostaje uznana to producent/sprzedawca /serwis powinien ci zwrócić koszty wysyłki przy deklaracji pełnej/prawdziwej wartości przesyłki. 

W moim przypadku bez problemu działał door-to-door zamawiany u polskiego dystrybutora. 

 

W dniu 28.07.2021 o 18:56, GTC napisał(-a):

Nie polecam zegarków tej  firmy.To mój pierwszy i ostatni Steinhart.

Mój Aviation od początku parował po lekkim deszczu.3Atm. Aż w końcu dziad w środku zardzewiał.Zatarł się i stanął.Nigdy nie nakręcał się do deklarowanych 42h chodu,zastałe smary.Naprawa kosztowała mnie 300zł.Serwis pogwarancyjny nie istnieje."Zanieś se pan do swojego zegarmistrza i nara -nie mam czasu rozmawiać"... 

Cyferblat przyklej na deskę w samochodzie-będzie jak Bentley ;)

Skoro od nowości parował i nie nakręcał się w pełni to dlaczego od razu nie reklamowałeś tylko czekałeś aż czas gwarancji minie a sam zostaniesz z bublem? 

Edytowane przez greenmag

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niestety mój Le Mans GT po kilku tygodniach używania rozpadł się na dwie części. Jak to mawiają niefart -zdarza się nawet najlepszym.

Po zgłoszeniu sprawy do sprzedawcy www.czasuprzestrzen.pl używającego również strony https://steinhart-zegarki.pl dostałem linka

https://steinhart-zegarki.pl/pl/i/Gwarancja/8

ze naprawę mam sobie dogadać z serwisem w Niemczech a zegarek wysłać FEDEX na koszt odbiorcy ale deklarując wartość nie wyższa niż 80 Euro, gdzie wartość zegarka wynosi ponad 500 Euro.

Ręce i majtki opadają. Polecam ten link pamięci przyszłym klientom tej firmy .

f2437172f7aa96245d755d3338c08c6d.jpg&key=44ed232d2dd7e2c7d2142ad413739a2de41922e3442fb15fb0ec2127094c9ea8
Prawdą jest, że podałem wskazany przez Ciebie link. Gwarancję realizuje bezpośrednio producent. Odbywa się to w formie door to door. Nie posiadam obecnie serwisu gwarancyjnego w Polsce. Nie miało to na celu zbycie Twojej osoby, czy problemu. Po prostu tak to jest realizowane.

Kontakt z centralą firmy jest bezproblemowy. Przesyłkę odbiera kurier.

Co do wartości, to takie warunki stawia i za nie płaci producent. Jeśli jest życzenie ubezpieczenie zegarka na wyższą kwotę, to można zrealizować dostawę we własnym zakresie.

Klienci korzystają z tego typu rozwiązania, nie było jak do tej pory żadnej skargi.

Co do jakości zegarków, ja jestem do nich przekonany w 100%. Oczywiście wady mogą się zdarzyć i się zdarzają. Nie ma chyba firmy, która nie posiada serwisu.

Oczywiście w razie problemu służę pomocą i wsparciem.

Łukasz

Wysłane z mojego Mi Note 10 Lite przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że producent wykalkulował, że tak jest dla niego taniej - zastanawiam się tylko, co w sytuacji zagubienia paczki. Pokrywają ze swojej kieszeni różnicę? Miałeś może taką sytuację?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nigdy mi się to nie przytrafiło. Powiem szczerze, że nie wiem. Tak jak pisałem, jak ktoś chce mieć 100% pewności, to może wysyłkę zrealizować na własną rękę.

Nigdzie nie ma zapisów,mówiących o tym, że gwarant, czy sprzedawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów dostawy wadliwego towaru. Nie dotyczy to tylko Steinharta, ale praktycznie każdego zakupionego towaru. W tym przypadku Steinhart oferuje opcję door to door, ale własnych warunkach.

To tak samo jak w przypadku samochodów. Jeśli samochód się zepsuje i nawet jeśli jest na gwarancji, to do serwisu musisz dostarczyć go samodzielnie. Oczywiście jest Assistance, ale też ma swoje warunki, choćby brak możliwości kontynuowania jazdy samochodem.

Warunki gwarancji i naprawy, są dokładnie opisane na mojej stronie. Kupujący przed zakupem może się z nimi zapoznać, wręcz powinien. Niczego nie ukrywam, nie odmawiam pomocy, ale są warunki, których jestem zobowiązany wobec gwaranta się trzymać.

Łukasz

Wysłane z mojego Mi Note 10 Lite przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, SIRLUKE1 napisał(-a):

... 
Nigdzie nie ma zapisów,mówiących o tym, że gwarant, czy sprzedawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów dostawy wadliwego towaru. Nie dotyczy to tylko Steinharta, ale praktycznie każdego zakupionego towaru. W tym przypadku Steinhart oferuje opcję door to door, ale własnych warunkach.
...

 

Naprawdę jesteś tego pewien? 

Jako sprzedawca powinieneś znać swoje obowiązki. 

 

http://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/#rkjm09

 

 

A to że Steinhart przysyła kuriera ubezpieczonego czy nie to wydaje mi się że to ich sprawa i oni za to biorą odpowiedzialność.

Jeżeli my wysyłamy kurierem to mamy prawo zadeklarować prawdziwa wartość przesyłki i oczekiwać zwrotu kosztów jeśli reklamacja zostanie uznana.

 

Ale aby było jasne. Ja problemów z kurierem i transportem do serwisu Steinharta nie miałem. Wręcz przeciwnie - zamawianie i szybkość kuriera była na zadawalającym poziomie. 

Edytowane przez greenmag

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piszesz o rękojmi, ja piszę o gwarancji. Dwie różne rzeczy.

Rękojmia ustalona jest przepisami prawa, warunki gwarancji reguluje gwarant.

W odniesieniu do Steinhart Timepieces, w obu przypadkach koszt wysyłki jest po stronie Steinhart Timepieces. Przepisy nie stanowią, że przesyłka ma być lub ma nie być ubezpieczona. Odpowiedzialność gwaranta występuje od momentu dostarczenia mu rzeczy do czasu jej zwrotu do konsumenta.

Łukasz

Wysłane z mojego Mi Note 10 Lite przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, zgadza się. 

Chciałem tylko pokazać że nie na wszystko zawsze musimy się zgodzić mając różne alternatywy. 

Odnosiłem się ogólnie do przebiegu  reklamacji biorąc pod uwagę obie metody.

Jak już wcześniej wspomniałem kupujący sami zaakceptowali wady nie zgłaszając ich do producenta lub też sprzedawcy. 

Edytowane przez greenmag

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



Wysłane z mojego Mi Note 10 Lite przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku wskazówka GMT minimalnie nie trafiała idealnie w indexy, napisałem maila do Stenka z krótkim opisem i zdjęciem, szybko odpisali i wysłali kuriera. Fakt deklarowana wartość 80 ojro. Po odebraniu od kuriera chyba już następnego dnia zegarek był na miejscu w serwisie. Max po 2 tygodniach miałem zegarek już u siebie. Dali nawet w bonusie nowe pudełko:) 

 

Edyta...

Mój Stenek:

IMG_20210820_091843008.thumb.jpg.bc22ee63e9be10ef6c9b468ff76b992c.jpg

Edytowane przez Bulek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajny jest ale dwa nurki...niby jeden niebieski a drugi czarny...ehhhh dylematy 🤔

PXL_20210824_091224485.thumb.jpg.480805dfe0a0a175cfc9b1ccbc43a6a5.jpg

Edytowane przez Łukasz_M

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Łukasz_M napisał(-a):

Fajny jest ale dwa nurki...niby jeden niebieski a drugi czarny...ehhhh dylematy 🤔

PXL_20210824_091224485.thumb.jpg.480805dfe0a0a175cfc9b1ccbc43a6a5.jpg

To jest 39?

Ile trza dać? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzień Dobry, jak wygląda spasowanie w Steinharcie - uszy/bransoleta? Duży luz?

Edytowane przez Blazej

Orient Star Diver, Omega Planet Ocean 45.5 Big Size , Oris WilliamsF1 Team Day/Date , Oris Flight Timer B2 , Oris Aquis Date Blue ,Tudor Chrono 20300 , Seiko Tuna 300 meter - swap Omega Mesh , Tissot Chrono pr 516 , Oriencik "sentiment"patelnia , Omega Seamaster Chrono 44mm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.