Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Degustatorr Noir

Klub Miłośników Zegarków OMEGA

Rekomendowane odpowiedzi

Ciekawe jak Cię "podliczą':-) :-)

W życiu bym zegarka tam nie serwisował...

 

Wycena jest jak za standardowy serwis. widząc po częściach które zamówili to wszędzie koszt jest 0 PLN. (oprócz serwisu oczywiście za 2100 PLN). dzisiaj się odezwali po moich ponagleniach że zegarek ma być do odbioru 24.09. serwis nie jest na gwarancji, a w ramach kompletnego przeglądu mają obowiązek wymienić porysowane szkiełko + wypolerować kopertę i bransoletę więc zakładam że zegarek nie wróci w gorszym stanie :) obym się nie mylił.. jeśli będzie inaczej to pewnie mój charakter nie pozwoli mi tego puścić płazem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobne doświadczenia z SGP. Na gwarancji sądzę, że łaski nie robią, wiec warto oddać chociażby po to by uniknąć dodatkowych kosztów, natomiast po raczej bym udał się do swojego zaufanego zegarmistrza.

na gwarancji moim zdaniem to właśnie łaskę robią bo nie ma za to kasy - tuta zostawiam konkretne pieniądze za wykonaną usługę, więc logika by nakazywała się starać, by dostać zapłatę. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mateusz Dąbrowski

Polska logika bo ja po takiej obsłudze gwarancyjnej więcej tam nie zawitam a i nie będę widział żadnego uzasadnienia w kupowaniu od nich nowego zegarka skoro serwis gwarancyjny to smutny żart.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś zawitała pod mój dach najstarsza jak na razie naręczna Omega w moim zbiorze. Wiele przeszła, jakieś transplantacje po drodze były. Ale 1913 to jest to ;)

20140919_162130.jpg
20140919_162243.jpg
20140919_162154.jpg
20140919_162257.jpg
20140919_162140.jpg

Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polska logika bo ja po takiej obsłudze gwarancyjnej więcej tam nie zawitam a i nie będę widział żadnego uzasadnienia w kupowaniu od nich nowego zegarka skoro serwis gwarancyjny to smutny żart.

Zgadzam się z Tobą Mateusz, po Twoich doświadczeniach już bym do nich na gwarancję nie odniósł zegarka..natomiast nie powinien być to powód by się zrazić do samej marki. zegarki nadal mają piękne :) poza tym chyba nie słyszałem samych zachwytów w temacie innych firmowych serwisów. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mateusz Dąbrowski

@poiyut: podpisuje się rękami i nogami

 

@orlis: do marki jako takiej i tak jestem już zrażony trochę ich polityką cenową, co nie przeszkadza mi wielbić ich - szczególnie starego - wzornictwa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na gwarancji moim zdaniem to właśnie łaskę robią bo nie ma za to kasy - tuta zostawiam konkretne pieniądze za wykonaną usługę, więc logika by nakazywała się starać, by dostać zapłatę. 

Z punktu widzenia firmy nie powinno być różnicy pomiędzy usługą gwarancyjną i pogwarancyjną, bo jak zauważył któryś z kolegów, za usługi gwarancyjne płacimy w momencie zakupu nowego produktu, a za usługę pogwarancyjna płacimy po ich wykonaniu.  Natomiast z punktu widzenia klienta, naprawa gwarancyjna nam się "należy", ale przy usłudze pogwarancyjnej klient szuka usługi na dobrym poziomie przy jak najniższej cenie, co z kolei nie zawsze jak pokazują doświadczenia naszych kolegów prowadzi do SGP. 


"You may delay but time will not" Benjamin Franklin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z punktu widzenia firmy nie powinno być różnicy pomiędzy usługą gwarancyjną i pogwarancyjną, bo jak zauważył któryś z kolegów, za usługi gwarancyjne płacimy w momencie zakupu nowego produktu, a za usługę pogwarancyjna płacimy po ich wykonaniu.  Natomiast z punktu widzenia klienta, naprawa gwarancyjna nam się "należy", ale przy usłudze pogwarancyjnej klient szuka usługi na dobrym poziomie przy jak najniższej cenie, co z kolei nie zawsze jak pokazują doświadczenia naszych kolegów prowadzi do SGP.

 

Nie powinno, w pełni się zgadzam. Ale niestety taka jest smutna praktyka w wielu firmach. Jeśli obsługa serwisowa czy to samochodu czy zegarka czy sprzętu muzycznego nie generuje w danym miesiącu zysku dla firmy to często jest robiona po łebkach, ja nie bronię w żadnym stopniu takich praktyk, po prostu komentuje to co zaobserwowałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze ja dorzucę z autopsji.

Mam powszechny już "bezel misalignment" w ceramicznej Omedze PO.

Byłem w SGP zapytać czy da się to poprawić.

Pani zaniosła do zegarmajstra za szybką. (Majster się krzywi ;))

Wróciła i powiedziała że nie jest to wada i odchyłka mieści się w dopuszczalnej tolerancji ale oczywiście jak chcę to da się to poprawić, ale nie od ręki, że będę musiał poczekać jakieś 2 tygodnie.

Powiedziałem, że OK, ale nie chcę żeby grzebali, ciapali klejem i nie wiem co jeszcze tylko proszę o wymianę wkładki bezela na nową.

Pani znowu zaniosła do majstra za szybką. (Majster jeszcze bardziej się krzywi ;))

Po powrocie powiedziała mi że nie ma problemu, cena ok. 2000 zł za sam wkład ceramiczny.

Wtedy dopiero pokazałem gwarancję i powiedziałem że zegarek kupiony w styczniu tego roku.

Pani znowu poszła za szybkę. (Majster zaczął coś wymachiwać rękami - jest źle ;))

I wtedy dowiedziałem się że jednak nie da się tego poprawić bo muszą zamówić cały bezel.

Czas oczekiwania: 4 tygodnie na ekspertyzę + jakieś 2 tygodnie na sprowadzenie części.

 

Powiedziałem że dziękuję bardzo ale nie będę ryzykował i wyszedłem.

 

Po jakimś czasie przyzwyczaiłem się już do tego że bezel nie centruje, ale na każdą naprawę lub serwis na 100% będę wysyłał do Szwajcarii, chyba że przed przeglądem zamienię na jakiś inny :)

Edytowane przez Mizu80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odebrałem dziś mojego Moonwatch'a z serwisu SGP. Muszę przyznać, że jestem zadowolony. Zegarek otrzymałem w stanie odświeżonym co zawiera się w cenie kompletnego przeglądu. Zostały wymienione wszystkie wskazówki, szkiełko, tubus, koronka, przyciski, uszczelki i jeszcze kilka części opisanych jako winding stem oraz fourth wheel.

Koperta i bransoleta zostały wypolerowane i wyglądają jak nowe, nie dopatrzyłem się żadnych oznak użytkowania. Zegarek prezentuje się rewelacyjnie (lepsze zdjęcia mogę wrzucić w weekend).
Wraz z zegarkiem otrzymałem wydruki potwierdzające wykonanie testu wodoszczelności oraz wykonaną regulację.

Dostałem rownież pokrowiec na zegarek sygnowany logo Omega, na pewno się przyda, ale mógłby być nieco lepszej jakości.

Koszt kompletnego przeglądu to 2170 pln, nie było dodatkowych kosztów.
Podsumowując: jestem zadowolony i życzyłbym sobie by wszystkie nasze zegarki wracały do nas w takim stanie (te na gwarancji jak i te po przeglądzie).

A teraz idę cieszyć się swoim odnowionym Moonwatch'em:)

post-63031-0-37962400-1411586387.jpg

post-63031-0-02773900-1411586388.jpg

post-63031-0-52935400-1411586388.jpg

post-63031-0-06059400-1411586389.jpg

post-63031-0-49342200-1411586389.jpg

post-63031-0-74099700-1411586389.jpg

Edytowane przez orlis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mateusz Dąbrowski

To gratuluję i zazdroszczę wrażeń z serwisu.

 

Z ciekawości - wodoszczelność do jakiej wartości przetestowali?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To gratuluję i zazdroszczę wrażeń z serwisu.

 

Z ciekawości - wodoszczelność do jakiej wartości przetestowali?

5 bar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mateusz Dąbrowski

To tym bardziej 'wielbię' serwis za sprawdzenie mojego tylko do 3. Najwyraźniej na gwarancji tylko tyle jest obiecane...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że stare części i wskazówki zostały Tobie przez serwis zwrócone?


"You may delay but time will not" Benjamin Franklin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie znam cen tego modelu na rynku, ale wydać przeszło dwa tysiące za serwis zegarka nie mieści mi sie w głowie, jaki był koszt części ?

Rozumiem, ze serwis należy wykonywać raz na 4 lata ?


Only vintage ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że stare części i wskazówki zostały Tobie przez serwis zwrócone?

Tak, są uwiecznione na zdjęciu w poście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie znam cen tego modelu na rynku, ale wydać przeszło dwa tysiące za serwis zegarka nie mieści mi sie w głowie, jaki był koszt części ?

Rozumiem, ze serwis należy wykonywać raz na 4 lata ?

Cena nowego po rabatach to ok 12900 pln

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To teraz rozumiem, ze serwis musi kosztować....ale teraz masz na kilka lat spokój, a potem znowu trzeba sie łapać za kieszeń....


Only vintage ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mateusz Dąbrowski

Cena nowego po rabatach to ok 12900 pln

Teraz już chyba nawet więcej, bo katalogowo cena skoczyła tydzień czy dwa temu do ponad 17tys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz już chyba nawet więcej, bo katalogowo cena skoczyła tydzień czy dwa temu do ponad 17tys.

Przed chwila sprawdzałem w jubitomie i na stronie można jeszcze ten zegarek zamówić w starej referencji za 14200, wg ceny katalogowej. Nowa referencja z walizką rzeczywiście coś koło 16-17 k pln teraz kosztuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rozmawiałem ze znajomym zegarmistrzem, przeszło 40 lat pracy w zawodzie, serwisuje i naprawia rożne marki, od bateryjki do omegi czy iwc. Mówił, ze ostatnio SG zawezil dostęp do części zamiennych jedynie do autoryzowanych serwisów, a koszt szkolenia dla potencjalnego nowego podmiotu to rząd 10 tysięcy złotych i nie interesuje ich, ze majster ma długoletnie doświadczenie.....

Edytowane przez Gregory_70

Only vintage ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mateusz Dąbrowski

Ale i tak słabo pojechali, nowe pudełko, 2 paski, narzędzie do ich wymiany + zbędna lupa za 2 koła to niewiele jak na ich standardy.

Co roku podnoszą cenę o 16%, te gadżety to jedynie na otarcie łez.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.