Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Degustatorr Noir

Klub Miłośników Zegarków OMEGA

Rekomendowane odpowiedzi

Gość raphael1215

Nie będę się zgadzał na zadne dalsze naprawy. Zapłaciłem za zegarek który powinien być w perfekcyjnym stanie technicznym a nie nowy naprawiany badziew. Mają wymienić na nowy to ich problem a nie mój. Na pewno nie będę czekał 8 tyg na części. Co mnie to obchodzi kupiłem zegarek żeby używać a nie czekać na czesci

Edytowane przez raphael1215

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z taka postawa to bedziesz sie z tym bujal dluzej niz 2 miesiace :D Takie oczekiwania to mozesz miec do sprzedawcy (rekojmia) a nie serwisu gwarancyjnego. 


Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Passero

Kolego, pozwól im naprawić ten zegarek, odbierz go(bez oglądania przez lupę :D  ), ponoś dwa miesiące, złap parę rys i te wszystkie "problemy" przestaną mieć znaczenie ;) .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opisujesz swój problem i wysyłasz do Omegi. Myślę, że wymienią bez problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opisujesz swój problem i wysyłasz do Omegi. Myślę, że wymienią bez problemu.

 

Dokładnie. Rękojmia za wady fizyczne rzeczy - art. 556 i następne Kodeksu cywilnego. Ja bym zlecił sporządzenie pisma prawnikowi.


" Nikomu nieznane tajemne serce zegara " - Elias Canetti

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale do której Omegi miałby wysłać?

SGP raczej nie, bo nie kupiona w Polsce.

Do szwajcarskiej, to raczej nie ma co się powoływać na KC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raphael1215

Panowie tylko że kupiłem nowy zegarek a nie z ogłoszenia sprzedam do naprawy :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz rację, myślałem (nie doczytałem), że kupiona w Polsce - wtedy nie ma problemu, roszczenia należy skierować do sprzedawcy. Tym bardziej prawnik potrzebny.

Edytowane przez mylof

" Nikomu nieznane tajemne serce zegara " - Elias Canetti

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowe samochody tez się psują i co wymieniasz na nowy czy serwis? Miałeś pecha. Daj szanse serwisowi


O i T 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie tylko że kupiłem nowy zegarek a nie z ogłoszenia sprzedam do naprawy :D

A pisałeś ze z ogłoszenia..

http://zegarkiclub.pl/forum/topic/51546-klub-mi%C5%82o%C5%9Bnik%C3%B3w-zegark%C3%B3w-omega/page-371?p=1695989&do=findComment&comment=1695989

Edytowane przez Master Yoda

Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie tylko że kupiłem nowy zegarek a nie z ogłoszenia sprzedam do naprawy :D

wybrales droge naprawy gwarancyjnej, wiec czekaj cierpliwie na jej efekty. Patrzac po roznych forach to nie wymieniaja zegarka na nowy bo ma wade.

 

Chcesz rekojmi to kontaktuj sie z posrednikiem.


Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja znam przypadek, że wymienili bez problemu, ale jak chcecie gdybać to sobie gdybajcie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raphael1215

Jeśli serwis nie upora się z naprawą a zegar nie będzie trzymał parametrów deklarowanych przez producenta to nie jest problem sprzedawcy. Zobaczymy co będzie po dalszych testach w serwisie. Jeśli parametry będą świrować to już kwestia na linii serwis producent. To producent gwarantuje parametry a nie sprzedawca.

 

Problem jest jasny zegar nie spełnia parametrów które sam producent wyznaczył dla tego modelu. Wiec serwis z producentem muszą rozwiązać ta kwestie. Czy wymienią czy naprawią to już pozostawiam ich decyzji. Na pewno jeśli wykazał 53 h rezerwy to nie będę i nie mam tu czego testować. A jeśli tak to za 100 euro dziennie :D i mogę im ewentualnie fakturę wystawić za usługi ekspertyzy autonomii chodu :).

 

Poza tym zapłaciłem za jakość. Macie racje Panowie że proponowanie klientowi potestować zegarek samemu lub pełnego serwisu jest conajmniej śmieszne. Obowiązkiem serwisu jest doprowadzenie zegarka do takiego stanu który deklaruje producent. A nie rozkminianie z klientem co tu zrobić. A jeśli tak to równie dobrze mogę sobie życzyć wysłania zegarka na stacje orbitalną celem potestowania przez kosmonautow i czekać na zegarek rok. W ogóle nie powinno być takiego telefonu ze zegarek nie trzyma parametrów co robimy ? A mogłem odpowiedzieć jak to co wysyłamy na orbitę i testujemy :D

 

Co do wskazówek i lumy nic nie widzą nawet przez lupę chociaż gołym okiem widać ze spoiwo w masie jest złej jakosci. A ja k... mam się zastanawiać czy ustawiać godzinę do grotu czy do przetłoczenia na grzbiecie bo tak kijowo jest wykonana wskazówka. Jaja sobie chyba jakieś robią i to za taką kasę. Trzeba narobić szumu to może w końcu potraktują sprawę poważnie. Taką małą inspiracje znalazłem w sieci. Dość ciekawa sprawa.

http://jasonhunt.pl/dr-oetker-ty-pizdo/

Edytowane przez raphael1215

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie dziwi że dzwonili do Ciebie z takim pytaniem. Powinni zadzwonić z informacja że zegarek zostanie dłużej w serwisie ze względu na pełny serwis który muszą wykonać ponieważ testy wykazały nieprawidłowości. A tak to wyszło że nie chce im się robić pełnego serwisu, więc stwierdzili "zobaczymy może klient ma to gdzieś" zadzwonimy zapytamy może jakiś ignorant. 

Co do rękojmi dotyczy ona sprzedawcy jeśli zegarek był kupiony w PL a Omega nie ma z rękojmią nic wspólnego. Rękojmia to Twoje prawo obowiązujące SPRZEDAWCE a nie producenta. Omega w przypadku rękojmi może co najwyżej wydać opinie czy według nich zegarek jest sprawny, uszkodzony, niesprawny itp. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raphael1215

Tez mnie dziwiło to zachowanie serwisu. Tak czy siak mają doprowadzić do takiego stany jak deklaruje producent i reklamy. Takiego produktu oczekuje za taki zapłaciłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właściwa postawa. A serwis no cóż to po prostu nie przystoi produktom które pozycjonują się na rynku tak jak Omega.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, bo nie chce mi sie wertowac wielu stron. Do jakiego serwisu oddales?

 

Na pismie niech Ci odpowiadaja. Jak nie dadza ci na pismie, to pozniej mozesz sobie o kant.... potraktowac takie rozmowy z nimi - bo to jakby ich nie bylo.

 

Dla mnie to wyglada jakby zegarek byl z jakiegos zwrotu lub reklamacji innej? Az nie moge uwierzyc, ze tyle niedociagniec.

 

Fakt, ze przesadzasz z uzywaniem lupy, ale sam brak rezerwy moze byc juz irytujacy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale masz pecha Kolego. Nie sledze tego watku ale to chyba Ty pytales kolegow przed zakupem na co zwracac uwage itd. Kupiles nowy zegar a tu takie jajca. Co prawda to tylko rzecz ale dziadostwa nienawidze. Ja bym przekazal sprawe ogarnietemu prawnikowi. Zaoszczedzisz czasu i nerwow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale po co prawnikowi, jak kolega w sumie niczego jeszcze od nikogo nie zadal, nie dostal chyba zadnych pisemnych informacji, trwa dopiero pierwsze rozpatrywanie reklamacji. Prawnika mozna brac jak jest jakis twardy opor ze strony sprzedawcy/serwisu. Tutaj to jakos dopiero poczatek drogi :)

Edytowane przez kroll_czarli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No na forum żąda  ;) a patrząc na podejście serwisu już widać, że będą schody.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ten sprzedawca nie jest AD , to nie dziwie się że tak to przebiega. Teraz chociaż wiadomo dlaczego te Omegi są o tyle tańsze niż w sklepie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ten sprzedawca nie jest AD , to nie dziwie się że tak to przebiega. Teraz chociaż wiadomo dlaczego te Omegi są o tyle tańsze niż w sklepie.

ale co Ty piszesz? jakby nie bylo od AD to nawet nie patrzyliby na ten zegarek na serwisie gwarancyjnym.

 

raphael, dziwi mnie ich odejscie odnosnie tarczy i wskazowek bo nawet na twoich zdjeciach, slabej jakosci, widac ze nie jest tak jak byc powinno. Ja z takim podejsciem serwisu, w przeszlosci, od razu skarzylem sie na oficjalnej stronie bo to walka z wiatrakami. Niech lepiej ktos wyzej w hierarchi zajmie sie tym zegarkiem.


Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raphael1215

No właśnie poczekam jak ostatecznie zachowa się serwis. Fakt wad było/jest kilka i zadaniem serwisu jest usunąć wszystkie. Co do prawnika nie będę się jeszcze tak zapedzał. Jeśli po kolejnym teście wyjdzie ze nie ma wymaganej rezerwy to sprawa jasna. A jeśli będzie deklarowana rezerwa a wcześniej jej nie było to serwis musi zadeklarować to na piśmie ze zegarek posiada odpowiednie parametry. Nie będę się zastanawiał czy w ten czy w następny weekend zegarkowi coś się przestawi i będzie miał krótką rezerwę a później znów normalnie będzie funkcjonował. Co do reszty to kwestia sporna (luma i wskazowki) ale też nie zamierzam się zastanawiać jak ustawić wskazówkę minutową czy do przetłoczenia grzbietu czy do środka grotu. Bo przetłoczenie nie biegnie w osi z grotem.

 

Co do zegarka naprawdę fajny i lubie go. Nie chce rezygnować z Omegi. Ale na pewno będę oceniał podejście firmy i traktowanie posprzedażowe. A tu Omega sobie sama wystawi opinie sposobem rozwiązania sprawy.

 

Dokładnie kolego stateless. W niczym nie przesadziłem. Bo jeśli by gdzieś tam w jednym indeksie luma była brzydko nałożona to bym olał sprawę i nikomu gitary nie zawracał. Natomiast jeśli każdy indeks ma wadę w postaci "zapadnietej lumy" a miejscami wyglądającej jak pęknięcie idące przez cały środek jeśli grzbiety wskazówek nie licują ze środkiem jeśli odchyłki dobowe "swirują" rezerwa nie trzyma no to bez jaj :(

Edytowane przez raphael1215

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Wreszcie po erze Citizena stałem się szczęśliwym posiadaczem swojej omegi :)

Padło na model  Omega Seamaster Aqua Terra Co-Axial  z bransoletą, mieszanka stali i różowego złota :) Podoba mi się okropnie :) jedynie obawiam się opinii prawdziwych znawców że wybrałem zły model lub coś w tym stylu :/

Pozdrawiam Wszystkich

 

z pełną dokumentacją jaką jest więc nie podejrzewam wałka.

pewnie znaczenie ma jeszcze  numer ref 231.20.40.22.10.06.001  ale dopiero dochodzę do tego co z niego można odczytać.

Edytowane przez MiloszR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.