Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Degustatorr Noir

Klub Miłośników Zegarków OMEGA

Rekomendowane odpowiedzi

Ale to chyba pracownik własne lody kręcił podmieniając zegarki ?!

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, w tym momencie nie ważne kto ( i tak reprezentował firmę jeśli to pracownik) istotnym jest jak firma "wybrneła' z sytuacji, choc moze słowo 'wybrneła' jest nadużyciem....


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to oczywista oczywistość ;) w tej sytuacji, że:

 

1. Pracownik żegna się z posadką;

2. Firma bierze na siebie odpowiedzialność i rekompensuje z nawiązką straty (nie tylko) moralne. ;)


WARTO POMAGAĆhttps://www.siepomaga.pl

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze by było gdyby tak było ale z tego jak pisze Yoda to tak dobrze nie było .

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez Brzoza2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raphael1215

Ale w moim wypadku sytuacja jest wlasnie prosta (przynajmniej tak mi się wydawało). Korzystam z warunków gwarancji w których to gwarant zobowiązuje się do konkretnych czynności. Gwarancja nie polega na tym że gwarant pisze "zobaczymy co da się zrobic" w gwarancji nie ma zapisów typu zrobimy to a może coś innego ewentualnie może naprawiamy ale tego nie wiemy jeszcze itp. Gwarancja to konkretny dokument wiążący w momencie nabycia danej rzeczy. Omega ma w swojej gwarancji jasno i wyraźnie sformułowane do czego się zobowiązuje. A cała ta sytuacja wygląda tak jakby zapisy karty gwarancyjnej nie istniały a producent robi mi łaskę i krzywo patrzy ze śmiałem w ogóle skorzystać z gwarancji i jeszcze mało tego mam jakieś oczekiwania.

Edytowane przez raphael1215

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dbałość o klienta w dużych firmach systematycznie przenosi się na coraz wyższy poziom pieniędzy wydawanych przez niego i ma na celu wyciągnięcie jeszcze większych. Poniżej jest tylko udawanie i procedury zniechęcające "roszczeniowców", a ewentualne ryzyko utraty wizerunku jest cały czas monitorowane i korygowane przez odpowiednie działy firmy, bo tak jest taniej i mniej problemów z klientami. Tak więc rekompensata i racja klienta to tylko w reklamach, albo i nie, bo przecież produkty firmy są idealne. :) Liczy się opakowanie, zawartość bywa zaskakująco mało istotna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakie taniej,skoro koszt wytworzenia zegarka Omegi PO to max 1000 frankow. pier**la sie z tym zwrotem 3 miesiace. Mysle, ze problemem jest miejsce czyli Polska. Pewnie w Niemczech czy Szwajcarii trwalo by to max tydzien. Jak widac BM nie ma sily przebicia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stosiek-ostatnie zdanie to istota sprawy w dzisiejszych czasach. Teraz liczy się jak mówisz nie to co mówisz !

Szumi- może walka Rafała "przesunie" nam trochę granice na zachód .

 

 

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rafal, no nawet sie to wszystko klei. W sumie jakby to byly pomowienia to Maxime, BM Omegi, juz dawno pisalby do klubu aby to zdjeli/usuneli i skasowali.

Z trzy razy juz mu podeslalem linka, aby mial co czytac do poduszki :D

 

Prawda taka, ze zadnej wladzy nie maja tu w Polsce i nic nie moga zrobic. Swieca oczami za Szwajcarow co oszczednosci szukaja bo butik przynosi dochod rowny zeru.


Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzies czytalem artykul o calkowitym koszcie wytworzenia rolexa submarinera. Wiec mniej wiecej powiedzmy omega to to samo.

Xpovoc, a swoj agresywno zaczepny ton zachowaj dla swojej zony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raphael1215

Koszt wytworzenia produktu jest o wiele,wiele niższy niż cena końcowa każdy to wie. Dlatego całe to podejście jest dość dziwne. Wymiana zegarka na pewno nie doprowadziła by do bankructwa firmy. Problem jest tu w Polsce na lini klient SGP i producent SGP. Poza tym czas trwania tej reklamacji jest mocnym przegięciem na pierwszy zegarek czekałem prawie 2 miesiące od momentu otrzymania informacji ze zostanie on wymieniony. Na drugi ponad miesiąc. Tzn dostałem informacje od BM ze dostane zegarek w ciągu 10 dni. Po tym terminie wysłałem zapytanie czemu jescze nie mam zegarka. Otrzymałem informacje że wysyłka zegarka się opóźni. No ok ale dlaczego ?

 

Taka odpowiedź dostałem

 

W imieniu Pana xxxxx, Brand Manager OMEGA, chciałabym serdecznie poinformować, że Szwajcarska siedziba potrzebuje dodatkowych dni na sprawdzenie jakości Pana nowego zegarka.

 

Prowadzą nie tylko standardową kontrolę, jakości, ale również bardziej zaawansowane testy. Stąd potrzeba dodatkowego czasu.

 

Wnioski pozostawiam wam do wyciągnięcia

Edytowane przez raphael1215

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ależ pieprzą głupoty... Ja na Twoim miejscu już dawno żądałbym (poprzez prawnika) zwrotu gotówki i omijał szerokim łukiem Omegę lub jeśli to Cię nie zraziło wybrał w butiku czy AD odpowiadający egzemplarz.

 

Co do kosztu wytworzenia to oczywistym jest, że ten koszt jest śmieszny w stosunku do ceny końcowej bo w niej zawarte mamy marże producenta, dilerów, nasze naprawy (sic!) gwarancyjne, know-how,reklama, ambasadorzy etc. Kiedyś rozmawiałem z Św.P. Stasiem i mówił o koledze który dostarczał koperty do Panerai. Nie pamiętam dokładnie już ceny ale było to max kilkanaście euro/szt. Koszt wytworzenia BMW serii 3 to okolice 70-80tys

Edytowane przez Bartek79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rafał, zacznij od tego, żeby Ci przedstawili dokumenty dostawy i przesłaną reklamację do Szwajcarii.

Na moje oko Twoje zegarki ani razu nie opuściły Polski i w Szwajcarii nic nie wiedzą o całej sprawie.

Jednak na zachodzie mają trochę inny sposób myślenia niż "polaczki" i raczej to by było potraktowane jako punkt honoru a nie takie pitolenie i mydlenie oczu.

Nie chcę mi się w to wierzyć że takie wałki kręcą bezpośrednio w siedzibie Omegi.

 

Albo olej SGP i pisz od razu do Omegi z prośbą o wyjaśnienie sprawy.

Edytowane przez Mizu80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie podniecajcie się niezdrowo - wiadomo, że to tajemnica producenta,

da się to jednak w jakiś sposób wyliczyć po kosztach użytych materiałów

nakłady prac nad projektem podnoszą koszty, o których my się nie dowiemy podobnie jak nie dowiemy się,

jak optymalizacja produkcji obniża te koszty ...

Nie ma to jednak najmniejszego znaczenia w tym temacie...

 

Co do Rafała wydaje mi się, że powinieneś pominąć Polskę i zacząć komunikować się sam bezpośrednio ze Szwajcarią (posklejaj w całość wszystkie maile z PL, powpisuj nr seryjne poszczególnych zegarków czy co tam masz, dodaj kilka zdjęć i czekaj )

 

Jak sprawa nie rozwiąże się do końca Października, zakończona otrzymaniem nowego fabrycznego zegarka ze Szwajcarii w foliach jakich niedoróbek ten zegarek by nie miał - oczywiście fabrycznych co Omega niby zamyka w swoich normach (na to już nic nie poradzisz, że luma czy indeks jest krzywo - bez zbędnego czepialstwa się)

 

to nie pozostanie Ci nic innego jak wydać ~700zł na kancelarię prawną (w zależności czy pismo przedsądowe czy sprawa sądowa)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raphael1215

Panowie ceny czy koszty to są bardziej lub mniej trafne przypuszczenia. Ale można mniej więcej to obliczyć. Tak samo abstrakcyjnym rzeczami są normy jakości PR obsługa klienta techniczne parametry przedmiotu. Nikt nam technicznych rysunków nie udostępni. Ja ich nie mam. To skąd bije pianę o deklu i innych elementach ? Skąd mam informacje ze ten lub inny element nie odpowiada temu co być powinno ? Ano z znikąd to moje obserwacje i porównania. To dlaczego tak uparcie twierdze ze mam składaka . Na spotkaniu z B.M poświęciłem omówieniu moich zastrzeżeń trochę więcej czasu. Powiedziałem ze np dekiel jest niższy prawie o połowę a szczeliny na klucz już prawie znikły od szlifowania. Napisy zostały przebite. B.M. na to ze jestem w błędzie bo tak wygląda fabryczny dekiel. Ok otwieram google pokazuje zdjęcia pierwszej lepszej planety. B.M na to ze zdjęcia z neta są retuszowane. No fakt rysunków technicznych nie mamy. Ok otwieram maila z siedziby Omegi w których są załączniki z dokładnymi fotami i pytam się czy Pan X pracownik centrali tez mnie oszukuje i wysłał obrabiane zdjęcia. Mina BM bezcenna. Ale mówię że i ja i Pan X i Pan możemy się mylić. Proponuje podejście do AD i porównanie sztuka do sztuki. Powiedziałem tez ze podbicie do AD i porównanie 1:1 zegarków zamyka dla mnie temat. Jeśli dekiel czy inne elementy będą podobne to biorę zegar i kończymy temat rozkmin jakościowych. Przepraszam ze się upierałem nie mając do tego podstaw i wymysłem głupoty. B.M nie wyraża na to zgody.

Edytowane przez raphael1215

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przecież to jest jakaś parodia:

 

Gdybym ja był tym BM to bym przywiózł 3 sztuki wypożyczone z butiku czy magazynu i wybieraj Pan sobie co chcesz, oglądaj, porównuj ...

Nowy zegarek to nowy zegarek - bez znaczenia, które sztuki z powrotem wrócą do magazynu. Najwyżej ktoś będzie musiał zrobić jakieś przesunięcie w papierach.

 

Zrobiłbym zdjęcia, spisał protokół przekazania, że miałeś wybór i bujaj się gdzie chcesz i do kogo chcesz - najwyżej wyszłoby, że masz nierówno pod sufitem...

 

a tak naprawdę straszny dziwoląg z tego wszystkiego wyszedł

Edytowane przez Burns

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisz do kolegow z Chronos24, z pewnoscią mają szerokie kontakty w swiecie zegarkowym, byc może pomoga bezposrednio i szybko dotrzeć do 'centrali" i naswietlic Twoj problem....ja bym tak zrobił.


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rafał, zacznij od tego, żeby Ci przedstawili dokumenty dostawy i przesłaną reklamację do Szwajcarii.

Na moje oko Twoje zegarki ani razu nie opuściły Polski i w Szwajcarii nic nie wiedzą o całej sprawie.

Jednak na zachodzie mają trochę inny sposób myślenia niż "polaczki" i raczej to by było potraktowane jako punkt honoru a nie takie pitolenie i mydlenie oczu.

Nie chcę mi się w to wierzyć że takie wałki kręcą bezpośrednio w siedzibie Omegi.

 

Albo olej SGP i pisz od razu do Omegi z prośbą o wyjaśnienie sprawy.

 

Uważam dokładnie tak samo. Według mnie Twój zegarek nie był w Szwajcarii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Jeśli chodzi o ostatnie zdanie to mylisz się i to bardzo ;)

Edytowane przez Jash

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raphael1215

Pisałem do Omegi. Nawet do samego Prezesa. Otrzymałem krótką odpowiedź, że rozwiążą sprawę i przyślą nowy zegar. Napisałem, ze zegarek został uszkodzony w kilku miejscach przez serwis. zdjęć nie moglem zamieścić bo są ograniczenia na ich skrzynkach pocztowych. Podejrzewam, że serwis poproszony o wyjaśnienie sprawy nie do końca przedstawił fakty i raczej ratowali swoje tylne części ciała. Prawdopodobnie powiedział, że nic się nie stało zrobiliśmy mikro ryskę zegarek dostaliśmy używany porysowany wcale nie nowy po 2 tyg od zakupu itp, załatwimy sprawę będzie ok. O ubiciu koperty szlifowaniach uszkodzeniach mechanizmu na pewno nic nie wspominali. Stąd myślę, że siedziba omegi ma trochę inny obraz niż faktyczny 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Co się dzieje z tym kosztem jednostkowym wytworzenia, gdy takich figurek chce się produkować milion rocznie czyli 3900 szt. dziennie? Ano koszt jednostkowy wytworzenia rośnie z sprawą kosztów pośrednich.

 

No nie jest tak do końca;)

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Economies_of_scale


instagram.com/average_watch_enjoyer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raphael1215

Oczywiście ze proponowałem odbiór u AD zamówienie przez AD wybranie sztuki od AD porownanie z zegarkuem u AD itp itd. Te sposoby proponowanych rozwiązań przeze mnie pozostały bez odpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SG nie jest tak łatwe do ominięcia jak Wam się wydaje , to oczywiste , że Szwajcaria mając tu swojego przedstawiciela , będzie spychała problem do lokalnej komórki . Po to ją ma.


e8Me4oa.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raphael1215

I tu sprawa się rozbija o SGP właśnie. Ktoś coś kombinuje na linii klient-SGP-centrala. Tak jak mówię dla mnie nie stanowi problemu np wybranie zegara u AD wtedy była by to idealna sytuacja i podwójna weryfikacja tak naprawdę i nie było było miejsca ani na ściemy SGP ani na moje jakieś ściemy. Ja biorę zegar który sam wybieram SGP jest czyste. Idealna sytuacja pokazania ze każdy ma czyste sumienie nikt nic nie kombinuje i wszystko jest transparentne. Czemu od pół roku nie zaproponowali takiego rozwiązania. Czemu nie zgodzili się kiedy sam proponowałem np porównanie 2 zegarków u AD ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.