Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Degustatorr Noir

Klub Miłośników Zegarków OMEGA

Rekomendowane odpowiedzi

Rzekłbym "więcej luzu panowie" ale to faktycznie wygląda średnio  :huh:


ng6mnrm.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, że gdy kupowałem w grudniu 2014 Omegę SMP nową - endlinki były z uszami spasowane perfekcyjnie, niczym w Roleksie. W tamtym czasie narzekałem na Carrerę w tej materii a Omega była pod tym względem niczym wzorzec.


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W mojej perfekcyjnie.


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość vitriol

W moich też jest znakomicie:)

Kiedyś sam sobie zrobiłem szpary góra-dół, jak pomyliłem teleskopy i wstawiłem takie o mniejszej średnicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raphael1215

Przyleganie maskownic do koperty też jest kiepskie. W jednym egzemplarzu lubi się często powtarzać sytuacja, że jedna maskownica siedzi sztywno a 2 lata na boki +góra, dół. Pisałem kiedyś o tym to byłem wyszydzany przez fanatyczną śmietankę miłośników omegi. Prawda jest jednak taka, że niestety poziom wykonania detali przypomina coraz bardziej ten poziom, który mamy w zegarkach budżetowych :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdy napatrzymy się na komputerowe wizualizacje, to wszystko w "realu" wydaje się mało perfekcyjne....

Fajnie gdy zegarek, jak całość jest bliski ideałowi, ale tylko naiwny może liczyć że idealny  będzie w każdym detalu.

Tak, to irytujące gdy płacimy mnóstwo pieniędzy za ułudę perfekcji, trzeba się jednak z tym pogodzić, lub roztrząsać, co i tak niewiele zmieni.

Dotyczy to wszystkich marek, tych luksusowych też.


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyleganie maskownic do koperty też jest kiepskie. W jednym egzemplarzu lubi się często powtarzać sytuacja, że jedna maskownica siedzi sztywno a 2 lata na boki +góra, dół. Pisałem kiedyś o tym to byłem wyszydzany przez fanatyczną śmietankę miłośników omegi. Prawda jest jednak taka, że niestety poziom wykonania detali przypomina coraz bardziej ten poziom, który mamy w zegarkach budżetowych :(

Idę po popcorn. Raphael is back :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie nie widzę szpar i niedociągnięć przy bransolecie. maskownicach i uszach. Natomiast jutro czeka mnie wizyta w salonie, niestety nie dla przyjemności. Zwróciłem dziś uwagę, że wahnik przy poruszaniu się jest trochę zbyt głośny i brzmi jakby było jakieś tarcie :wacko:  Tylko, że zagarek mi nie spadł, nie walnąłem nim o nic.

Może tylko to moja nadwrażliwość, czy coś, ale chcę porównać ze sztukami z salonu. No i jeśli różnica będzie znaczna to ją zostawię żeby poszła do serwisu (spróbuję zaufać SG w Polsce :D )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DSC_1553.jpg


Sprawdź moją aktualną ofertę na: www.chroneo.pl 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raphael1215

   Przeczytałem tematy od ostatniej mojej niebytności i coraz więcej narzekań na wykonanie czy spasowanie elementów. Kolego Master Yoda nie zgadzam się z Tobą. Twierdzisz, że jesteśmy zdani na łaskę korporacji/koncernów i musimy łykać wszystko tak jak jest nam przedstawiane. Nic nie możemy, niewiele zdziałamy, to i tak nie ma sensu, trzeba zaakceptować tak jak jest ? To my utrzymujemy koncerny kupując ich produkty? Czy to producent robi nam łaskę sprzedając nam swoje dobra ? To klient ostatecznie zdecyduje swoim portfelem. Ale jestem zdania, że jeśli producent nie ma informacji zwrotnych to nic z tym nie będzie robił.

 

Fajnie by było ( o ile to jest możliwe) żeby władze klubu wystosowały oficjalne zapytanie do Omegi co się dzieje ?. W końcu jest nas tu kilka/kilkadziesiąt tysięcy osób. Osobiście chętnie poznał bym stanowisko producenta co do procesu kontroli jakości i obsługi serwisowej. Nie sądzę żeby producent zignorował tak dużą grupę pasjonatów/klientów. A czy coś z tym zrobi to inna bajka. Ale jak nie będzie miał informacji, że coraz większa grupa osób dostrzega spadek jakości i obsługi to pomyśli, ze wszystko gra.

 

Mam wrażenie, że za 10 lat przeczytam tu wpis typu: " Panowie kupiłem swoją Omegę i po wyjściu z salonu wypadło mi szkło i rozleciała się bransoleta czy to normalne ?  Odp: spoko i tak trafił Ci się dobry egzemplarz. Mi w momencie oglądania zegarka w sklepie rozleciał się w rękach tak, że i tak miałeś farta, że pocieszyłeś się zegarkiem trochę dłużej.

 

:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie by było ( o ile to jest możliwe) żeby władze klubu wystosowały oficjalne zapytanie do Omegi co się dzieje ?. W końcu jest nas tu kilka/kilkadziesiąt tysięcy osób. Osobiście chętnie poznał bym stanowisko producenta co do procesu kontroli jakości i obsługi serwisowej. Nie sądzę żeby producent zignorował tak dużą grupę pasjonatów/klientów. A czy coś z tym zrobi to inna bajka. Ale jak nie będzie miał informacji, że coraz większa grupa osób dostrzega spadek jakości i obsługi to pomyśli, ze wszystko gra.

 

 

Omega sprzedaje rocznie ok 1 mln zegarków, ilu forumowiczów kupuje nowych Omeg ? 100?

To jest 0,1 promila rynku. To raz.

 

Dwa, segment pasjonatów cechuje się ponad przeciętnym krytycyzmem wobec jakości wykonania, które jest w pełni akceptowalne dla zwykłego użytkownika zegarka.

 

Ile przypadków uzasadnionych niedoróbek jakościowych udokumentowano na forum? Jaka to skala przy całej produkcji Omegi ? To trzy.

 

Podsumowując, naiwne podejście.


"Miłownik dokładnego zegarka, to jest dobrego chronometru..."

pozdrowienia, Tomasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie nie widzę szpar i niedociągnięć przy bransolecie. maskownicach i uszach. Natomiast jutro czeka mnie wizyta w salonie, niestety nie dla przyjemności. Zwróciłem dziś uwagę, że wahnik przy poruszaniu się jest trochę zbyt głośny i brzmi jakby było jakieś tarcie :wacko:  Tylko, że zagarek mi nie spadł, nie walnąłem nim o nic.

Może tylko to moja nadwrażliwość, czy coś, ale chcę porównać ze sztukami z salonu. No i jeśli różnica będzie znaczna to ją zostawię żeby poszła do serwisu (spróbuję zaufać SG w Polsce :D )

Też się obawiałem serwisu gdy oddawałem nowego Moonwatcha ale wrócił cały i co najważniejsze zdrowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Blunio

Podsumowując, naiwne podejście.

Niekoniecznie. Kiedyś na forum motocyklowym dałem wyraz niezadowoleniu z jakości prostownika i obsługi posprzedażowej. Wyobraź sobie, ze jakiś manager Lidla, bo tam dokonałem zakupu zadzwonił do mnie, wyjaśnił sprawę i tak załatwił że oddano mi gotówkę. Tak się dba o klienta, tym bardziej że chodziło tylko o kilkadziesiąt złotych a nie tysięcy :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy te modele z wadami trafiają tylko do Polski i krajów wschodnich czy do zachodnich sąsiadów też ? Może jest tak jak z żywnością ? :(

 

Może lepiej wybierać mniejsze manufaktury? Gdzie nie produkują kilkaset tysięcy zegarków rocznie. W moim Zenithcie i IWC bransa jest spasowana idealnie i nie ma żadnych innych wad.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Passero

 W moim Zenithcie i IWC bransa jest spasowana idealnie i nie ma żadnych innych wad.

Jakby @raphael1215 rzucił na nie okiem przez swoją lupę, to zaraz by coś znalazł ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie. Kiedyś na forum motocyklowym dałem wyraz niezadowoleniu z jakości prostownika i obsługi posprzedażowej. Wyobraź sobie, ze jakiś manager Lidla, bo tam dokonałem zakupu zadzwonił do mnie, wyjaśnił sprawę i tak załatwił że oddano mi gotówkę. Tak się dba o klienta, tym bardziej że chodziło tylko o kilkadziesiąt złotych a nie tysięcy :P

Jasne, każde takie podejście do klienta należy chwalić tyle, że ja nie nawiązałem postem do jakości jednostkowej obsługi. Podałem w wątpliwość zasadność wystosowania oficjalnego pisma do Omegi z zapytaniem "co się dzieje" opierając spostrzeżenia na wąskiej, w skali globalnej grupie pasjonatów i ich zastrzeżeń.


"Miłownik dokładnego zegarka, to jest dobrego chronometru..."

pozdrowienia, Tomasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma kiedy skrócić bransolety i się kurzy bidulka..

 

post-22504-0-24592100-1494683156_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem tematy od ostatniej mojej niebytności i coraz więcej narzekań na wykonanie czy spasowanie elementów. Kolego Master Yoda nie zgadzam się z Tobą. Twierdzisz, że jesteśmy zdani na łaskę korporacji/koncernów i musimy łykać wszystko tak jak jest nam przedstawiane. Nic nie możemy, niewiele zdziałamy, to i tak nie ma sensu, trzeba zaakceptować tak jak jest ? To my utrzymujemy koncerny kupując ich produkty? Czy to producent robi nam łaskę sprzedając nam swoje dobra ? To klient ostatecznie zdecyduje swoim portfelem. Ale jestem zdania, że jeśli producent nie ma informacji zwrotnych to nic z tym nie będzie robił.

 

Fajnie by było ( o ile to jest możliwe) żeby władze klubu wystosowały oficjalne zapytanie do Omegi co się dzieje ?. W końcu jest nas tu kilka/kilkadziesiąt tysięcy osób. Osobiście chętnie poznał bym stanowisko producenta co do procesu kontroli jakości i obsługi serwisowej. Nie sądzę żeby producent zignorował tak dużą grupę pasjonatów/klientów. A czy coś z tym zrobi to inna bajka. Ale jak nie będzie miał informacji, że coraz większa grupa osób dostrzega spadek jakości i obsługi to pomyśli, ze wszystko gra.

 

Mam wrażenie, że za 10 lat przeczytam tu wpis typu: " Panowie kupiłem swoją Omegę i po wyjściu z salonu wypadło mi szkło i rozleciała się bransoleta czy to normalne ? Odp: spoko i tak trafił Ci się dobry egzemplarz. Mi w momencie oglądania zegarka w sklepie rozleciał się w rękach tak, że i tak miałeś farta, że pocieszyłeś się zegarkiem trochę dłużej.

 

:D

Przesada i bezzasadna histeria ;)

Producentów jest tysiące, nie Omegą swiat zegarkowy stoi, no i truizmem będzie stwierdzenie że nikt nic nikomu nie każe nabywać.

Edytowane przez Master Yoda

Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raphael1215

Pokaż mi IWC i Zenka do oględzin :D:D a tak na marginesie widział ktoś jak paskudnie była nałożona luma w filmowej PO Daniela Craig a ? Z maskownicą też nie było idealnie. Co do wykończenia wewnetrznego satynowania górnych uszu to wyglądało to kiepsko i nie były to uszkodzenia powstałe podczas kręcenia ujęć. Całkiem poważnie pisze. A co gdzie i jak to i tak wam nie powiem :P

Edytowane przez raphael1215

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To już jest chyba obsesja,  czy Ty z lupa przy TV siedziales :)


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Idę po popcorn. Raphael is back :D

I znów jest ciekawie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.