Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Degustatorr Noir

Klub Miłośników Zegarków OMEGA

Rekomendowane odpowiedzi

ja np.mogę wymienić dwóch- Uhrinstinkt z Niemiec i Juwelier Pieter Jacobs z NL .W tym drugim przypadku zegarek nieużywany ale 3 miesięczny.Z transakcjami ZERO problemu.Dla zegarka o wartości ok15-.20k można oszczędzić 1500/2000 zł.Może nie są to oszczędności kolosalne ale dla mnie gra warta świeczki.Kupowalem też u Śliwińskiego ,obsługa miła i sympatyczna ale żeby mieć pewność ,że zegarek nie jest z wystawki zamawialem przez internet, a odbiór umawialem w sklepie stacjonarnym .Paczka była otwierana przy mnie.

Dzięki Raptor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie zegarki mają dosyć ciężkie życie, stąd nigdy nie przywiązywałem uwagi na niedokładności na poziomie lupy. Jednak nie jestem w stanie pojąć, dlaczego sprzedający nie rozumie stanu 'nowy w foliach'. Może dlatego, że nie jest

wynagradzany prowizyjnie, a za 2200 na rękę nie ma większej ochoty ani motywacji niż sprzedawca w Castoramie?

Idealną sytuacją byłoby, gdyby sprzedawcy dóbr luksusowych żyli na takim poziomie, by z nimi obcowali na codzień i mieli o nich obszerną wiedzę. Ale to populizm, więc sprzedający zegarek ma o nim takie pojęcie, jak kierowca ciężarówki,

który go przywiózł.


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raphael1215

Ale gdzie elementarna odpowiedzialność sprzedającego względem klienta. Przecież to sprawca odgrywa ważną rolę w całym łańcuchu dystrybucji ponieważ ostatecznie to on jest odpowiedzialny za produkt tak przed kluentej jak i majątkowo przed pracodawcą. To w końcu sprzedawca jest zobowiązany posiadać wiedzę większą niż kierowca ciężarówki, który przewoził zegarek.

 

Panowie nie mówimy tu o sprzedawcy , który handluje majtasami na straganie w promocji 10 par za 15 zł.. Mowimy o AD, ktory jest tez zobowiazany dbać o wizerunek marki jemu powierzonej. Jakim prawem Śliwiński puścił do klienta taki zegarek ? Rozumiem, że pracownicy tam nie sprawdzają produktu pod względem ilościowym czy jakościowym ? Czyli jak zakupią i zapłacą za 10 Omeg o wartości 200 tyś a przyjdzie tylko 5 w tym 2 np uszkodzone w czasie transportu to pracownik i właściciel olewa to i jest w stanie machać ręką na to, że jest powiedzmy 140 k w plecy ? Ciekawe czy w takim przypadku pracownik Śliwińskich rozłożył by ręce przed właścicielem i stwierdził "no takie nam przysłali zegarki" a Śliwiński spoko nic się nie stało przecież. Stać mnie na to i jestem gotowy mentalnie do tego żeby dać się dymać na kilkadziesiąt tysięcy.

Edytowane przez raphael1215

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cyt: "sztuka jest... sztuka."


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raphael1215

Acha czyli jak kurier podmieni zegarki i biżuterię w czasie transportu na cegły to u Śliwińskich nie przejmują się tym bo przecież wagowo się zdadza ? :D

Edytowane przez raphael1215

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie, na forum jestem nowy ,a i w branży pracuje nie dość długo, aby powiedzieć o sobie że wiem juz wystarczająco i wiem że taki moment też nigdy nie nadejdzie. 

Mysle ze wszyscy maja po częsci racje i wszystko tak naprawdę jest już sprawą indywidualną każdego z nas jedni mogą się zastanawiać miesiącami nawet jesli maja gotówkę na zakup jakiegoś "upragnionego" przedmiotu inni z kolei wchodzą i kupują bez zastanowienia. Jedni poczują się lepiej kupując w ładnym butiku ,a inni będą zadowoleni z możliwości negocjacji ceny i nie będzie im przeszkadzało że zegarek dostaną prosto do domu.

 

Ja sprzedając zegarki spotykam się i z takimi i z takimi klientami jako, że po części zajmuje się obsługą swoich stałych klientów którzy wydają na zegarki regularnie ogromne sumy, oraz drugim typem klienta pracując właśnie w butiku i ten typ to osoby kupujące okazyjnie / okolicznościowo.

Wiem ,że kiedy klient jest zadowolony z ceny i serwisu to zostanie ze mną na dlużej i następne zegarki kupi też ode mnie (czy za miesiąc, rok czy nawet dlużej) nie tylko dlatego że dostanie cenę lepszą niż u konkurencji, ale i indywidualne podejście do każdego i to ,że oprócz kupna zegarka ma pewność że wszystko będzie w porządku bo mnie już zna i ma do mnie zaufanie i może nie od razu po pierwszym zakupie ale z kolejnym będzie traktował mnie jak znajomego. 

 

Ale wiedzieć wszystko i o wszystkich modelach wydaje się po prostu niemożliwe, musimy posiadać wiedzę na temat produktów które mamy dostępne albo są to zegarki które sprzedają się regularnie i dużo osób o nie pyta.

Lecz w przypadku klienta dużo bardziej wymagającego będącego również w temacie nie od wczoraj który przychodzi i pyta o model ze zdjęcia który Ci pokazuje niech to będzie np. CYRUS, HYT albo MB&F firmy znane osobom które już zegarek z tej marki posiadają albo osobom z branży które miały już styczność z jakimiś modelami, ale posiadać o nich obszerną wiedzę nie mając z nimi styczności na codzień jest naprawdę ciężkie tym bardziej że trzeba uzupełniać wiedzę o tych markach które są najbardziej spopularyzowane i klienci pytają o nie najcześciej.

 

Zdarza mi się realizować naprawdę interesujące zamówienia na zegarki różnych niszowych marek, ale znaczenie bardziej satysfakcjonujące jest to kiedy zadowolony klient wraca bo wiem że wykonuje moją pracę dobrze. 

 

Pozdrowienia ze Szwajcarii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Acha czyli jak kurier podmieni zegarki i biżuterię w czasie transportu na cegły to u Śliwińskich nie przejmują się tym bo przecież wagowo się zdadza ? :D

 

zaczynasz znowu odplywac i zaraz wjedzie administrator i poblokuje co trzeba. A skad wiadomo, ze dzieje sie zle? Analizujesz slady na nalepce, ktora jest na deklu :D:D


Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raphael1215

zaczynasz znowu odplywac i zaraz wjedzie administrator i poblokuje co trzeba. A skad wiadomo, ze dzieje sie zle? Analizujesz slady na nalepce, ktora jest na deklu :D:D

Mając przyjemność z osobami reprezentującymi markę stosuje już w trybie bezwarunkowym i odruchowo zasadę ograniczonego zaufania :). Ale masz rację nie tak to powinno wyglądać. To osoby , które reprezentują markę powinny zapewnić klientowi poczucie ze kupuje dobry i sprawdzony produkt a nie kombinowany

 

P.S

 

Dzień dobry Kolego horlogerie_szwajcaria. Ciekawie piszesz. Możesz zostać moim znajomym jeśli oprócz języka typowego dla PR podasz konkrety np podejście Twojej firmy do ochrony kupujących np rękojmi.

Edytowane przez raphael1215

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kup wreszcie Rolexa zamiast bawić się w Omegę, widocznie nie jest Ci pisana.  ;)

Edytowane przez Admof

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mając przyjemność z osobami reprezentującymi markę stosuje już w trybie bezwarunkowym i odruchowo zasadę ograniczonego zaufania :). Ale masz rację nie tak to powinno wyglądać. To osoby , które reprezentują markę powinny zapewnić klientowi poczucie ze kupuje dobry i sprawdzony produkt a nie kombinowany

 

P.S

 

Dzień dobry Kolego horlogerie_szwajcaria. Ciekawie piszesz. Możesz zostać moim znajomym jeśli oprócz języka typowego dla PR podasz konkrety np podejście Twojej firmy do ochrony kupujących np rękojmi.

 

 

Dzien Dobry raphael1215 

nie byłem nigdy PR-owcem dlatego przyjmę to jako komplement ;) 

każdy zegarek który sprzedaje jest nowy, z międzynarodową gwarancją producenta my jako firma 

nie udzielamy dodatkowej gwarancji i też nie prowadzimy sprzedaży internetowej mamy sklepy w 2 miastach w Szwajcarii i każdego klienta który kupuje u nas pierwszy raz zachęcamy do odbioru osobistego, każdy zegarek jest sprawdzany i jeśli cos przed wystawieniem go na sprzedaż byłoby nie w porządku odsyłam zegarek do fabryki i przysyłają mi nowy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obserwując z boku jak do zakupów zegarków podchodzi kolega raphael to przemyśl to   kolego ze Szwajcarii czy chcesz mieć takiego klienta   bo albo staniesz się legendarnym sprzedawcą potrafiącym spełnić najwyższe wymagania albo wplatasz się w proces wymiany zegarków i awantury na forum  ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sugerujesz , że kolega nie ma kwalifikacji klienta ?

Edytowane przez LMed

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raphael1215

Dzien Dobry raphael1215

nie byłem nigdy PR-owcem dlatego przyjmę to jako komplement ;)

każdy zegarek który sprzedaje jest nowy, z międzynarodową gwarancją producenta my jako firma

nie udzielamy dodatkowej gwarancji i też nie prowadzimy sprzedaży internetowej mamy sklepy w 2 miastach w Szwajcarii i każdego klienta który kupuje u nas pierwszy raz zachęcamy do odbioru osobistego, każdy zegarek jest sprawdzany i jeśli cos przed wystawieniem go na sprzedaż byłoby nie w porządku odsyłam zegarek do fabryki i przysyłają mi nowy.

 

Czyli jesteście sklepem multibrandowym ? A jak wygląda kwestia autoryzacji przez marki, które sprzedajecie ? Macie statut AD Omegi ? Edytowane przez raphael1215

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sugerujesz , że kolega nie ma kwalifikacji klienta ?

 kwalifikacje ma tylko obawiam się , oczekiwania sięgają wyżej niż jest wstanie wspiąć się Omega ze swoimi zegarkami  :unsure:   

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 kwalifikacje ma tylko obawiam się , oczekiwania sięgają wyżej niż jest wstanie wspiąć się Omega ze swoimi zegarkami  :unsure:   

 

To było dobre. Ale koniec końców nie chodzi tu w ogóle o moje kwalifikacje, a o podejście klienta. Ja nikomu niczego na sile nie wciskam moi klienci w 99% wiedzą czego chcą i po prostu pytają czy mogę to dla nich dostać, nie pracujemy jak sklepy sieciowe gdzie sprzedawcy będą proponować 10 różnych marek 10 innych producentów, moj klient wie czego chce i oczywiście ma prawo wymagać.

 

Raphael1215

Oczywiscie jestesmy oficjalnym autoryzwoanym resellerem Omegi i innych Szwajcarskich marek miedzy innymi Blancpain Breguet, GP, Hublot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam wolę używane ;-) Zamiast jednej, mogę mieć dwie...6656956fd3fc2a28e6c4bb425be31ef6.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak używane to i elektryczne ;)5bdd473aaec97ff675cfc3c2b0d5f17d.jpg38c81dca473aaa4c019953ff9bfa1519.jpg


Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ładne zdjęcie.

Dzięki

@Admof nie przesadzajmy z tą poprawnością polityczną...

Bo zaraz trzeba będzie parytety ustalać i zapisać parę setek białoglów

Było nie było to jednak męskie forum, więc przypomina tą szatnię po w-f. Czasem ktoś pierdnie, przeklnie albo koledzy wezmą się za łby. Nie przywiązywalbym do tego większej uwagi. ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Speedy Tuesday

Świetny zegarek - trochę żałuje ze sprzedałem ;)

I świetne spinki!

 

 

 

iP8


I'm not myself, but not dead and not for sale...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świetny zegarek - trochę żałuje ze sprzedałem ;)

I świetne spinki!

 

 

 

iP8

 

Ja wciąż mam :) Odsprzedam Ci ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wciąż mam :) Odsprzedam Ci ;)

Uzywany? To z jakimś sporym rabatem mogę wziąć :);)

 

 

iP8


I'm not myself, but not dead and not for sale...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe w sumie ile wersji ST pozostało na forum. Wiem że sporo osób spieniężyło szybko zysk przy odsprzedaży, ale ile z tych zegarków pozostało tutaj?:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.