Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Degustatorr Noir

Klub Miłośników Zegarków OMEGA

Rekomendowane odpowiedzi

32 minuty temu, tts napisał(-a):

Zawsze możesz odesłać w razie jakichkolwiek problemów. Taki plus Ch24. Kolega @ledr solidnie temat przećwiczył i ma dużą wiedzę w zakresie solidnych sprzedawców.

 

Tak, Co-Axial ma zalecany przegląd co ok 5 lat.

 

 

Odesłać możesz gdy kupujący zgodzi się na takie rozwiązanie , chrono24 jest w tym sporze neutralnym mediatorem bez jakichkolwiek zobowiązań.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, desmo napisał(-a):

Odesłać możesz gdy kupujący zgodzi się na takie rozwiązanie , chrono24 jest w tym sporze neutralnym mediatorem bez jakichkolwiek zobowiązań.

 

Nie jest tak jak piszesz, masz prawo do 14 dniowego odstąpienia od umowy po zakupie na chrono24. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, tbn napisał(-a):

 

Nie jest tak jak piszesz, masz prawo do 14 dniowego odstąpienia od umowy po zakupie na chrono24. 

Jest taka deklaracja na stronie i pewnie tak to przebiega gdy obie strony respektują tą zasadę bo są uczciwe. Ale nie tych przypadków dotyczą nasze wątpliwości tylko ochrony w przypadku nieuczciwych kontrahentów . Ciekaw jestem jak to przebiega w praktyce bo mnie 2 lata temu takiej właśnie odpowiedzi udzieliło chrono24. Że oni mediują a dogadać się muszą strony . 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W przypadku zakupu od firm to kwestia zobowiązania przez prawo i tutaj muszą dokonać zwrotu. Gdyby sprzedawca jest prywatny, to już inna sytuacja. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Mavpoczytaj wątek Nomosa, tam ostatnio była opisywana jazda z zakupem na chrono i ich udziałem. Z tego co pamiętam tamta sytuacja raczej potwierdzała to co pisze @desmo

Choć ja sam coś kiedyś na chrono nabyłem i było szybko, dobrze i bez problemów.

Edytowane przez fanfar19

"Nikt nic nie czyta, a jeśli czyta, to nic nie rozumie, a jeśli nawet rozumie, to nic nie pamięta." - Stanisław Lem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
59 minutes ago, desmo said:

Odesłać możesz gdy kupujący zgodzi się na takie rozwiązanie , chrono24 jest w tym sporze neutralnym mediatorem bez jakichkolwiek zobowiązań.

 

Informacja na stronie Chrono24: https://www.chrono24.pl/about-us.htm 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, tts napisał(-a):

 

Informacja na stronie Chrono24: https://www.chrono24.pl/about-us.htm 

Znam ten zapis ale tak jak pisałem wyżej ciekaw jestem jak działa w praktyce w przypadku sporu między stronami.

Nie tylko osobami prywatnymi . Jak zachowuje się chrono gdy po jednej stronie sportu jest randomowy klient - jeden z miliona , który poza opisaniem swojej historii na forum może próbować dochodzić swoich praw w sądzie a po drugiej firma która płaci chrono od 10 lat za współpracę.

Jestem pewien że to działa gdy obie strony są uczciwe ale chodzi o to jak minimalizować ryzyko w przypadku nieuczciwych czy popadających w finansowe kłopoty kontrahentów z którymi do tej pory nie było problemu.

Edytowane przez desmo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minute ago, desmo said:

Znam ten zapis ale tak jak pisałem wyżej ciekaw jestem jak działa w praktyce w przypadku sporu między stronami.

Nie tylko osobami prywatnymi . Jak zachowuje się chrono gdy po jednej stronie sportu jest randomowy klient - jeden z miliona , który poza opisaniem swojej historii na forum może próbować dochodzić swoich praw w sądzie a po drugiej firma która płaci chrono od 10 lat za współpracę.

 

Też jestem ciekaw. Większość historii jakie znam, kończyła się jednak pozytywnie bez uruchamiania obsługi klienta. Myślę, że jak ktoś ma nieczyste intencje to niezależnie gdzie nastąpi sprzedaż w ewentualnym sporze klient może być zmuszony do dochodzenia swoich praw w inny sposób. Podobnie jest np z Allegro. 

To prowadzi do wniosku, który tu już wybrzmiał, że przy pewnych kwotach warto skorzystać z AD lub po prostu z Butiku i mieć święty spokój. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, tts napisał(-a):

Też jestem ciekaw. Większość historii jakie znam, kończyła się jednak pozytywnie bez uruchamiania obsługi klienta. Myślę, że jak ktoś ma nieczyste intencje to niezależnie gdzie nastąpi sprzedaż w ewentualnym sporze klient może być zmuszony do dochodzenia swoich praw w inny sposób. Podobnie jest np z Allegro. 

To prowadzi do wniosku, który tu już wybrzmiał, że przy pewnych kwotach warto skorzystać z AD lub po prostu z Butiku i mieć święty spokój. 

Otóż to...

 

Rozumiem, że w oficjalnym butiku Omegi w Wawce nie ma co nawet pytać o jakikolwiek rabat na start ?


Santos de Cartier Ref. WSSA0029

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
31 minutes ago, Mav said:

Otóż to...

 

Rozumiem, że w oficjalnym butiku Omegi w Wawce nie ma co nawet pytać o jakikolwiek rabat na start ?

Pytać możesz natomiast wedle mojej wiedzy Butik na obecną kolekcję rabatów nie daje. Nadrabiają za to top obsługą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wszystkie odpowiedzi, na szczęście mam do nich relatywnie niedaleko (z Łodzi).


Santos de Cartier Ref. WSSA0029

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świątecznie z Mikołajem

 

BE1F601E-2765-4CE7-868F-7C24C893465A.jpeg


"Nikt nic nie czyta, a jeśli czyta, to nic nie rozumie, a jeśli nawet rozumie, to nic nie pamięta." - Stanisław Lem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Negocjował ktoś w Kruku cenę Omegi przy zakupie online ? Salon widzę tylko na Okęciu w Wawie. Przy rabacie naliczają tez punkty na kartę ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pytać możesz natomiast wedle mojej wiedzy Butik na obecną kolekcję rabatów nie daje. Nadrabiają za to top obsługą.
To ja osobiście wolę iść do jubitona dostać 20% upustu i zaoszczędzić kilka tysięcy niż mieć " top obsluge" cokolwiek to oznacza:)

Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minutes ago, warloard said:

To ja osobiście wolę iść do jubitona dostać 20% upustu i zaoszczędzić kilka tysięcy niż mieć " top obsluge" cokolwiek to oznacza:)

Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka
 

Pewnie, że możesz... ;) Pytanie było o Butik. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i przy założeniu, że Jubi ten 20% upust daje ... Póki co nikt niestety mi tego tutaj nie potwierdził. No nic, w 1Q'22 mam w planie to sprawdzić ;)


Santos de Cartier Ref. WSSA0029

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, tbn napisał(-a):

Negocjował ktoś w Kruku cenę Omegi przy zakupie online ? Salon widzę tylko na Okęciu w Wawie. Przy rabacie naliczają tez punkty na kartę ?

Dostałem -20% przez email na seamastera w Kruku (Pos), ale to było w 2019. Punktów już nie dali.

Edytowane przez tomek123er

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Mav napisał(-a):

No i przy założeniu, że Jubi ten 20% upust daje ... Póki co nikt niestety mi tego tutaj nie potwierdził. No nic, w 1Q'22 mam w planie to sprawdzić ;)

Jeżeli jesteś zainteresowany 20% rabatem z Jubitomu, daj mi znać na PW - postaram się pomóc. 


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jasne, dam znać jak będę "gotowy". Dziękuję.


Santos de Cartier Ref. WSSA0029

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Mav napisał(-a):

No i przy założeniu, że Jubi ten 20% upust daje ... Póki co nikt niestety mi tego tutaj nie potwierdził. No nic, w 1Q'22 mam w planie to sprawdzić ;)

 

Być może zależy to od modelu, ale jak pytałem o "bonda", to taki rabat mi zaoferowano.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, tomek123er napisał(-a):

Dostałem -20% przez email na seamastera w Kruku (Pos), ale to było w 2019. Punktów już nie dali.


Dzięki, znalazłem zapis ze punkty przy zakupach w cenie regularnej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.