Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Degustatorr Noir

Klub Miłośników Zegarków OMEGA

Rekomendowane odpowiedzi

Casual friday ;)

316170262_896212438173663_8478010382353178320_n.jpg


Santos de Cartier Ref. WSSA0029

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mi akurat dla odmiany czyta się dobrze co pisze Dziki. Mam wrażenie, że trochę za bardzo „chuchamy” na brandy i obsługę w nich. Umówmy się, kupując zegarek w butiku płacisz właśnie między innymi za obsługę. Nie trafia do mnie tłumaczenie typu „inne pokolenie teraz”, „lekkie (kolejne) niedopatrzenie”, „zluzuj to tylko zegarek”. Ja akurat siedzę po drugiej stronie barykady, bo zawodowo jestem kupcem, na dodatek muszę dokładnie wiedzieć co kupuje, ale na „hihihi” „No wie Pan” „to się później jakoś ogarnie” jestem uczulony.

Edytowane przez Ceteth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, Scaut napisał(-a):

Szczerze podziwiam, że chce ci się i masz czas to pisać…osobiście uważam, że za dużo generalizujesz i w wielu kwestiach można byłoby dyskutować nad słusznością twoich obserwacji… 

z jednej strony jest tu trochę twojej winy…speedmasterow jest od wuja i można doprecyzowac, bo może być rożna polityka etc. 

Gdybym zadzwonił ze swoim Markiem II i powiedział, że wpadnę dobrać pasek do speedmastera bez wiedzy, że do niego dedykowanych pasków nie ma, to czy na sile zwalałbym winę na sprzedawcę mimo, iż mnie zapewnił ze pomoże?  Czy jednak trochę znalazł bym w sobie trochę empatii i zrozumienia? 
Miłego 13stego! 🙂

BAACC0A9-13F8-4603-B98A-7B6167813FFF.jpeg

Nie mogę się zgodzić z Kolegą. Skoro sklepy z zegarkami ( nawet jeśli mają w nazwie słowo „ butik” ) demokratycznie ( nie dotyczy  W.Kruk) sprzedają każdemu klientowi , i temu co się zna i temu, który jest kompletnym laikiem, to przy każdym kontakcie z klientem powinni, zakładając to drugie, doprecyzować kluczowe informacje, żeby móc zaspokoić życzenie klienta. Po to przecież istnieją. By zaspokajać życzenia klienta.  W tym wypadku skoro mają tyle referencji i nie we wszystkich przypadkach możliwe jest zrealizowanie takiej usługi powinni , skoro klient sam nie sprecyzował, dopytać. Chyba , że jak usługa płatna to doprecyzowują a jak bezpłatna to olewają. Wyszło na to że klient zmarnował czas i  nie załatwił sprawy bo sprzedawcy nie chciało się poświęcić minuty. 
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może warto zostawić wątek Omegi bez indoktrynacji i dezinformacji.

Kiedyś czołobitni fani marki i dystrybutora, czerpiący ze strumienia …a dziś walczący o demokracje w imię przyzwoitości . Zaiste nowa definicja przyzwoitości…Boki zrywać 🙈

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Krzysiu, temat dotyczy obsługi klienta to chyba konik marki W.Kruk…

Straszny się z ciebie płaczek zrobił…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, desmo napisał(-a):

Krzysiu, temat dotyczy obsługi klienta to chyba konik marki W.Kruk…

Straszny się z ciebie płaczek zrobił…


Pan się zaczyna potykać o własne wpisy. To wreszcie dystrybutor którego Pan notorycznie szkaluje sprzedaje Omegę czy nie dotyczy to tego dystrybutora? Pytanie retoryczne…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Krzysiek_Long napisał(-a):


Pan się zaczyna potykać o własne wpisy. To wreszcie dystrybutor którego Pan notorycznie szkaluje sprzedaje Omegę czy nie dotyczy to tego dystrybutora? Pytanie retoryczne…

Istotnym dla dyskusji punktem  wspólnym butiku Omegi i sklepów W.Kruk jest w tym wypadku marna jakość obsługi klienta polegająca na pomyleniu pojęć kto tu jest dla kogo. A „ nie dotyczy” dotyczy faktu,  że wbrew PRowym deklaracjom że jest taka demokratyczna , w praktyce firma W.Kruk nie traktuje równo klientów.  Marka zegarka nie ma tu nic do rzeczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, desmo napisał(-a):

Istotnym dla dyskusji punktem  wspólnym butiku Omegi i sklepów W.Kruk jest w tym wypadku marna jakość obsługi klienta polegająca na pomyleniu pojęć kto tu jest dla kogo. A „ nie dotyczy” dotyczy faktu,  że wbrew PRowym deklaracjom że jest taka demokratyczna , w praktyce firma W.Kruk nie traktuje równo klientów.  Marka zegarka nie ma tu nic do rzeczy.


to chyba zaczyna pachnieć założeniem związku pokrzywdzonych na którego czele stanie użytkownik z Rolexem na dłoni (kupionym o rodzimego dystrybutora) 😁

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@desmo przypominam, że wiedziesz dysputy z bezrozumnym debilem. Szkoda psuć i ten wątek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja również proponuje zagłodzić trolla, widać że się nudzi w weekend i szuka zaczepki :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Macie Panowie całkowitą rację, wpisy Krzysia poza chamstwem nic nie wnoszą, można by cytując klasyka ( pozdrawiam Kolegę)  poprosić setny raz grzecznie „ „Lotus, ić stont”. Nie zmienia to jednak faktu, że nam przez kilka ostatnich lat niektórzy sprzedawcy i ich kaprale z central obrośli w piórka. Ktoś kogo sens istnienia definiuje zadowolenie każdego klienta mówi nam „ ja tu jestem kierownikiem szatni”. Warto przywrócić właściwe proporcje. Jeśli nie rozumieją wagi słów ( a widać, że niektórzy mają z tym problem) to trzeba dać im do zrozumienia portfelem. Jak sprzedaż przestanie się spinać to przypomną sobie, że to klient jest najważniejszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dajcie spokój, szkoda z Krzysiem gadać, rozmowa z nim nic nie wnosi ani.l w jedną ani w drugą stronę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, dzikipl napisał(-a):

 

Dokładnie to. Z podziwem patrzę na wątek Roleksa gdzie ludzie proszą by zapisać się na cokolwiek. Dla mnie drogi zegarek to ostatnia rzecz jaką potrzebuję, nie mam przymusu go kupować. Omegę lubiłem, miałem wrażenie że nie ma w sobie tego zadufania co inni. Jeśli butik jest prezentacją podejścia Omegi to bez żalu sprzedam wszystkie ich zegarki. Ja ich nie potrzebuję, cieszą oko i nic więcej.

Jak wydawanie takich pieniędzy ma mnie irytować to po co mam je wydawać. Mogę stanąć w kolejce po samochód dostawczy, bo jest mi w firmie potrzebny, ale zegarek nie.

 

Z ciekawostek, napisałem do mnie "BOUTIQUE MANAGER". Wyjaśniając że sprawdził w systemie że Snoopiego można zakładać bransolety, kiedyś nie można było teraz można.

Co ciekawe pracownik salonu zapewniał mnie że "idzie sprawdzić w systemie" czy zakaz jest, podobno sprawdził i zakaz był.

Więc albo zasady się zmieniły w te kilka godzin lub jeden z nich kłamie.

Czy było cokolwiek w tonie "przepraszam". Oczywiście nie.

 

Napiszę do Omegi, jak będą mieli taki sam gen nieomylności to bez żalu zapomnę o tej marce. Ceny rosną, jakość spada, obsługa do bani. Czego żałować, pieniędzy zostawionych w portfelu?

 

 

Absolutnie zgadzam się z tym co napisałeś, mam takie samo podejście do tematu. Nie potrzebuję uniesienia, że dostąpiłem zaszczytu zakupu dobra luksusowego. Zostawię to tym, których to rajcuje...

Co do butiku to ja mam dobre doświadczenia z ich obsługą a nie kupiłem u nich nawet jednej Omegi. Choć ostatni raz byłem tam około pół roku temu.

 

ps. z Rolkiem to inny temat ponieważ to biznes, można zarobić przyzwoicie...  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 
ps. z Rolkiem to inny temat ponieważ to biznes, można zarobić przyzwoicie...  


Już niedługo i się skończy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, a_team napisał(-a):

 


Już niedługo i się skończy emoji14.png

 

 

Mam nadzieję :) a czas pokaże jak będzie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, rmickey napisał(-a):

 

ps. z Rolkiem to inny temat ponieważ to biznes, można zarobić przyzwoicie...  

 

Wręcz przeciwnie. Ceny fliperów spadają, w salonie rosną. Już zaczynają się pokazywać oferty na leżaki poniżej retail. Oczywiście sub a przede wszystkim daytona nadal mocno stoją, ale żeby zarobić na wszystkim to zdecydowanie nie. Jak widzę oferty "nówek" z 2020 roku to widać że słabo to się kręci.

Dużo już słychać że ludzie nie odbierają zamówionych zegarków, pewnie miał być flip a tutaj 10% nie takie pewne.

Ceny rolków są zaburzone, ludzie często płacąc za nie, mieli z tyłu głowy "i tak zarobię". Jak się okaże że zarobek już nie jest możliwy, a zegarek po wyjściu z salonu traci jak każdy normalny produkt to zobaczymy reakcję klientów. Gdybym miał pewność że jak kupię Porsche 911 i za trzy lata sprzedam drożej, to bym kupił. Ale jak mam stracić kilkaset tysięcy w trzy lata, to nie chcę. Za droga zabawa.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, beniowski napisał(-a):

A nie możesz kupić zegarka lub Porsche dla kupna zegarka lub kupna Porsche? 

To był monodram😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To znaczy, że Ciebie nie stać na taki zegarek lub samochód. Przecież Porsche super trzyma wartość, wiele modeli zyskuje z czasem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, dzikipl napisał(-a):

... Jak widzę oferty "nówek" z 2020 roku to widać że słabo to się kręci. ...

Jak ktoś kupił zegarek w 2020 roku to teraz może wystawić poniżej ceny w butiku a i tak na tym sporo zarobi. Szczególnie na Omedze. Przez te lata Omega miała z 10 ;) podwyżek.  


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.