Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Degustatorr Noir

Klub Miłośników Zegarków OMEGA

Recommended Posts

3 godziny temu, sanik napisał(-a):

Bondowska fala 😜

IMG_20230111_084555.jpg


Uwielbiam te stare fale. Sprzedałem swój 2220.80 bo szukam lepszego egzemplarza, brakuje mi tego zegarka. Zwłaszcza teraz. ;)

 

 

A8099662-AB07-4901-A5D6-83F4F77DF910.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, Czarek03 napisał(-a):

Omegę miał tez w Glass Onion. Pokazali ją przez chwile, tylko inny model , chyba AT. Samego filmu nawet nie warto komentować , jak i jego odegrania postaci.

Imo świetny film wart obejrzenia. 


Pozdrawiam 
Marcin/kornel91 
 

Adriatica, Ball, Casio ,Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Longines, Nethuns, Orient Star, Oris, Phoibos, Zelos

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Nomateus napisał(-a):

Jakby nie było.. Speedmaster - no diving! 🥶

AB9F574A-CB53-4C1C-B5D9-72685C688A70.jpeg


Nie ma się czego bać. In Omega we trust. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, Scaut napisał(-a):

Nie at tylko Omega Seamaster 1948 Co‑Axial Master Chronometer Small Seconds 38MM. 

Grube portfele muszą mieć zegarkomaniacy zainspirowani Netflixem. Stalowe Seamaster się wyprzedały, Omega promuje ich platynowe odpowiedniki. https://www.fratellowatches.com/hands-on-with-the-omega-seamaster-1948-in-platinum/

1F532B6D-4659-48FD-B12D-5413046744C3.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dwonili z W.Kruk z informacją, iż zamówiona bransoleta do Moona przyjdzie już z szybką regulacją na zapięciu. Ponoć jest to krótka przedłużka, parę mm na jeden klik. 


Nie ma nic bardziej żałosnego od niespełnionych marzeń.

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minut temu, Scaut napisał(-a):

Dobrze pamietam, że masz właśnie sztukę w stali? 

Tak jest i teraz szukam łososiowej koszuli do niej 😉

1B2603D7-D05D-451F-A2FC-E0554B839DE5.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
58 minut temu, mario1971 napisał(-a):

Dwonili z W.Kruk z informacją, iż zamówiona bransoleta do Moona przyjdzie już z szybką regulacją na zapięciu. Ponoć jest to krótka przedłużka, parę mm na jeden klik. 

To szybko zaktualizowali asortyment 👍

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, desmo napisał(-a):

Tak jest i teraz szukam łososiowej koszuli do niej 😉

1B2603D7-D05D-451F-A2FC-E0554B839DE5.jpeg

Koszula wymiata. Fajniejsza niż ten zegarek ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co myślicie o niej? Full stal, 1959 rok.

Prawdopodobnie będzie to moja pierwsza omega 😁

received_746097676946296.jpeg

received_5945335118856744.jpeg

received_5945335118856744.jpeg

received_907830780390961.jpeg

received_3454210141502670.jpeg

received_2960134784130326.jpeg

received_722261456092031.jpeg


Bardzo lubie naprawiać zegarki, a ich kolekcjonowanie jest efektem ubocznym 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ładny czasomierz. Ile trzeba wydać żeby założyć go na rękę?

19 godzin temu, desmo napisał(-a):

Tak jest i teraz szukam łososiowej koszuli do niej 😉

1B2603D7-D05D-451F-A2FC-E0554B839DE5.jpeg

Czy ktoś wie, gdzie można kupić koszule z takimi mankietami?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Można, to mankiety Portofino, zarówno w MTM jak i niektórych RTW (np Borriello Napoli). 

Edited by eye_lip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dodam że butik trzyma poziom, żenujący jak zwykle. Może za dużo wymagam, ale oceńcie sami.

 

Zadzwoniłem do butiku, jaka będzie cena za przełożenie paska i bransolety pomiędzy speedmasterami.

Powiedzieli że gratis i zapraszamy. Przyjechałem.

Na miejscu, pierwsza informacja że ogólnie to skracanie gratis, ale przełożą. Położyłem zegarki.

Nie przełożą, bo to snoppy. Snoopy nie może mieć bransolety, bo taka ich wizja. Jak spytałem po cholerę zapraszają na takie usługi, jak się okazuje że że są problemy.

Moja wina, bo nie powiedziałem że to snoopy. Tylko kto się może spodziewać że zegarek z białą tarczą jest inny niż z czarną. Pomiędzy moonwatchami by przełożyli, tutaj nie.

Jakieś przepraszam, cokolwiek. Nie, moja wina bo nie dopytałem. Za mało informacji przekazałem o które nie prosili przy pytaniu.
Pan chciał zabłysnąć że te zegarki to jak C-klasa i AMG. W mercedesie mi przełożą koła pomiędzy dieslem i AMG jeśli tylko pasują. Nikt nie będzie pieprzył o wizerunku marki.

Pana porównania też słabe, bo za snopiego w retailu fiata tipo nie kupię a co dopiero C-klasę czy AMG.

 

Jak jeszcze zapytałem o serwis moonwatcha, bo koronka chodzi w nim bardzo ciężko to stwierdził że normalnie i może ciężej chodzić niż w innych ezgzemplarzach.

Jak się dowiedział że nie kupiony u nich, to już zmienił narrację że u nich to by nie przeszło. Ale czy serwis naprawi to nie wiedzą.

Więc czy koronka ciężko chodzi zależy gdzie kupiony. A chodzi tak mało przyjemnie że palce bolą po nakręceniu, snoopy z tym samym mechanizem nakręca się lekko.

 

Butik zawsze wychodził z założenia że ważny jest produkt, nie klient. Niech się kiszą sami we własnym sosie.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już jakiś rok temu pisałem swoje zdanie na temat obsługi w butiku. Tej obecnej, bo z tą sprzed 3-4 lat nie ma nic wspólnego :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, dzikipl napisał(-a):

Ja dodam że butik trzyma poziom, żenujący jak zwykle. Może za dużo wymagam, ale oceńcie sami.

 

Zadzwoniłem do butiku, jaka będzie cena za przełożenie paska i bransolety pomiędzy speedmasterami.

Powiedzieli że gratis i zapraszamy. Przyjechałem.

Na miejscu, pierwsza informacja że ogólnie to skracanie gratis, ale przełożą. Położyłem zegarki.

Nie przełożą, bo to snoppy. Snoopy nie może mieć bransolety, bo taka ich wizja. Jak spytałem po cholerę zapraszają na takie usługi, jak się okazuje że że są problemy.

Moja wina, bo nie powiedziałem że to snoopy. Tylko kto się może spodziewać że zegarek z białą tarczą jest inny niż z czarną. Pomiędzy moonwatchami by przełożyli, tutaj nie.

Jakieś przepraszam, cokolwiek. Nie, moja wina bo nie dopytałem. Za mało informacji przekazałem o które nie prosili przy pytaniu.
Pan chciał zabłysnąć że te zegarki to jak C-klasa i AMG. W mercedesie mi przełożą koła pomiędzy dieslem i AMG jeśli tylko pasują. Nikt nie będzie pieprzył o wizerunku marki.

Pana porównania też słabe, bo za snopiego w retailu fiata tipo nie kupię a co dopiero C-klasę czy AMG.

 

Jak jeszcze zapytałem o serwis moonwatcha, bo koronka chodzi w nim bardzo ciężko to stwierdził że normalnie i może ciężej chodzić niż w innych ezgzemplarzach.

Jak się dowiedział że nie kupiony u nich, to już zmienił narrację że u nich to by nie przeszło. Ale czy serwis naprawi to nie wiedzą.

Więc czy koronka ciężko chodzi zależy gdzie kupiony. A chodzi tak mało przyjemnie że palce bolą po nakręceniu, snoopy z tym samym mechanizem nakręca się lekko.

 

Butik zawsze wychodził z założenia że ważny jest produkt, nie klient. Niech się kiszą sami we własnym sosie.

 

Ale o jakim konkretnie butiku mowa?

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minuty temu, Czarek03 napisał(-a):

Ale o jakim konkretnie butiku mowa?

Omega ma jeden butik w Polsce.

37 minut temu, dzikipl napisał(-a):

Ja dodam że butik trzyma poziom, żenujący jak zwykle. Może za dużo wymagam, ale oceńcie sami.

 

Zadzwoniłem do butiku, jaka będzie cena za przełożenie paska i bransolety pomiędzy speedmasterami.

Powiedzieli że gratis i zapraszamy. Przyjechałem.

Na miejscu, pierwsza informacja że ogólnie to skracanie gratis, ale przełożą. Położyłem zegarki.

Nie przełożą, bo to snoppy. Snoopy nie może mieć bransolety, bo taka ich wizja. Jak spytałem po cholerę zapraszają na takie usługi, jak się okazuje że że są problemy.

Moja wina, bo nie powiedziałem że to snoopy. Tylko kto się może spodziewać że zegarek z białą tarczą jest inny niż z czarną. Pomiędzy moonwatchami by przełożyli, tutaj nie.

Jakieś przepraszam, cokolwiek. Nie, moja wina bo nie dopytałem. Za mało informacji przekazałem o które nie prosili przy pytaniu.
Pan chciał zabłysnąć że te zegarki to jak C-klasa i AMG. W mercedesie mi przełożą koła pomiędzy dieslem i AMG jeśli tylko pasują. Nikt nie będzie pieprzył o wizerunku marki.

Pana porównania też słabe, bo za snopiego w retailu fiata tipo nie kupię a co dopiero C-klasę czy AMG.

 

Jak jeszcze zapytałem o serwis moonwatcha, bo koronka chodzi w nim bardzo ciężko to stwierdził że normalnie i może ciężej chodzić niż w innych ezgzemplarzach.

Jak się dowiedział że nie kupiony u nich, to już zmienił narrację że u nich to by nie przeszło. Ale czy serwis naprawi to nie wiedzą.

Więc czy koronka ciężko chodzi zależy gdzie kupiony. A chodzi tak mało przyjemnie że palce bolą po nakręceniu, snoopy z tym samym mechanizem nakręca się lekko.

 

Butik zawsze wychodził z założenia że ważny jest produkt, nie klient. Niech się kiszą sami we własnym sosie.

 

Głupia sprawa, zawsze był tam wysoki poziom obsługi i zaimowali się moimi zegarkami, mimo, że nie były tam kupione.

Widać krukoza bywa zaraźliwa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, sanik napisał(-a):

Omega ma jeden butik w Polsce.

Głupia sprawa, zawsze był tam wysoki poziom obsługi i zaimowali się moimi zegarkami, mimo, że nie były tam kupione.

Widać krukoza bywa zaraźliwa.

Przepraszam, ale nie znam usytuowan butików .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.