Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Zdroker

Klub Miłośników Zegarków ORIS

Rekomendowane odpowiedzi

Bardziej się boję, że coś w środku się mogło "pokiszkować". Indeks widzę, że da się naprawić, koperta, cóż, to kwestia estetyki (niestety po stronie koronki), obserwacje tymczasowe nie wykazują "obrażeń wewnętrznych", ale co badania wykażą ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem kupić Orisa Żwirko i Wigure ale ostatecznie nie wziałem… mam dogadany rabat 20% czyli 4800 PLN, jakby ktoś chciał mogę to ogarnąć. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie

 

Z przykrością informuję że dopatrzyłem się wady fabrycznej na tarczy w moim zegarku, a mianowicie jest to "martwy pixel" na tarczy nad cyferką 4 ( widoczne na zdjęciu ) a na żywo bardzo irytujący. Zegarek jest na gwarancji i nie wiem co teraz zrobić???  Czy jest możliwość zatuszowania tego martwego punktu na który nie został nałożony szlif???

 

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/848df5314af41745.html

Edytowane przez rafal112

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Witaj,

w jakich okolicznościach pojawiła się ta "skaza" ?

Bez serwisu mimo wszystko się nie obejdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skaza była przed zakupem tak mi się wydaję. Tylko była przeze mnie pominięta ( niezauważona? ) chociaż teraz nie wiem jak to możliwe??? Próbuję się dopatrzeć na zdjęciach wysłanych w dniu zakupu od Ciebie i wydaje mi się że była od początku. Jash co robic? Jest to do zatuszowania?

Edytowane przez rafal112

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście zegarek nie był otwierany nigdy ani nic z tych rzeczy... Wygląda to tak jakby zegarmistrz za mocno chwycił szczypcami tarczę wkładając ją na miejsce...

Edytowane przez rafal112

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Wyślij mi przez PW lub e-mailem (bo nie pamiętam jak Tobie wysyłałem) te zdjęcia. Zajmę się tym we wtorek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety jestem zmuszony do reklamacji zegarka, mimo iż mam go jakiś czas to teraz dopiero zacząłem go nosić i dostrzegam kilka szpecących zegarek elementów  na tarczy jak również na przeszklonym  mechanizmie ;(((((

 

1. Dwie plamy na tarczy nad 4 i tuż pod indeksem 3 ( bardzo rzucające się w oczy zwłaszcza przy świetle dziennym):

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/33f21814bca7cb9b.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/86e4774b0dd3b01d.html

 

2.Trzy zarysowania na mechanizmie powstałe najprawdopodobniej przy składaniu zegarka przez zegarmistrza:

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/58c6835b2570d33d.html

 

3. Ogniwo służące do nakręcania zegarka ( nie znam fachowej nazwy ) ubrudzone czerwonym kolorem ( najprawdopodobniej jest to marker lub farba ):

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/7e55c165a1d963fe.html

 

 

Chętnie poznam wasze opinie, co o tym myślicie?

 

Podczas rozmowy ze sprzedawcą z salonu Terpiłowskich po pokazaniu zegarka powiedział mi że wadliwe części powinny zostać wymienione na nowe ( wraz z cyferblatem ).

06.03 zegarek zostanie oddany do salonu gdzie następnie trafi do serwisu Mam nadzieję że reklamacja zostanie rozpatrzona korzystnie dla klienta...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Rafale, umówmy się, że decyzja w sprawie reklamacji zegarka jest w gestii serwisu, a nie pracownika salonu Terpiłowskich, który w sprawach, o których nie ma pojęcia nie powinien się wypowiadać.

Ja oczywiście dopilnuję ze swojej strony, aby (jeśli faktycznie jest aż tak źle) wszystko zostało doprowadzone do stanu, jaki powinien być.

Zegarek był kupiony u mnie. Część kolegów zazwyczaj przyjeżdża do mnie do salonu, część kupuje na odległość.

W każdym wypadku, zwłaszcza drugim oglądam zegarek z każdej strony. Jeżeli coś jest nie tak, zegarka nie wysyłam (jeśli chcesz podam nicki kolegów, którzy to potwierdzą).

Zegarek obejrzałem i wysłałem fotki:

 

n675.jpg

 

9m6e.jpg

 

z3ih.jpg

 

kr6o.jpg

 

7uhf.jpg

 

Ani na werku, ani na tarczy nic nie widziałem. Tak jak jednak napisałem na PW przy dużym powiększeniu widać tę jedną kropkę w okolicach indeksu "4". Nic poza tym nie było, a uwierz, że przykładam do tego dużą wagę i Ci, którzy mnie znają osobiście wiedzą o tym.

Na zdjęciach, które wstawiłem nic nie widać (przy tej rozdzielczości).

 

Rozumiem, że zegarek 5 miesięcy przeleżał nieużywany, tak? Czy jak otrzymałeś paczkę wszystko było OK, czy nie?

 

PS

 

Jeśli możesz dołącz do reklamacji swoje pismo i opisz dokładnie wszystkie wady. Ja przekażę do serwisu zdjęcia.

Edytowane przez Jash

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W pełni się z Tobą zgadzam Jacku że Pan od Terpiłowskich( w dodatku z salonu gdzie zegarki Oris nie są sprzedawane) nie jest wyrocznią w sprawie rozpatrywania reklamacji. Nie chciałem w żaden sposób atakować Ciebie ani firmy ( i wydaje mi się że tego nie zrobiłem ).

Jak napisałeś zgadzamy się oboje że ten punkt nad cyfrą nr 4 widoczny był na zdjęciach przed zakupem. Jednak inne przedstawione przeze mnie wady nie są widoczne na zdjęciach zrobionych przez Ciebie - szczerze powiedziawszy sporo się wygimnastykowałem ze smartfonem (13 megapixeli )aby je uchwycić i wiem że aparat łapie je tylko przy doskonałym świetle. 

 

Odpowiadając na  pytanie zegarek przez 5 miesięcy był używany sporadycznie (  starałem się o niego dbać ).

Teraz jednak przy trwającej sesji nosiłem go częściej na egzaminy itp więc przy ładnej pogodzie postanowiłem mu się przyjrzeć i zobaczyłem 2 skazy na tarczy :(

Co do szramek na mechanizmie wiedziałem o nich od początku i nie chciałem tego serwisować bo mi to strasznie nie przeszkadzało ( w końcu to po drugiej stronie zegarka ) ale jak doszły do tego te dwie skazy to się zdenerwowałem :(

 

Nie chce nikogo oskarżać ani się kłócić i chyba źle mnie zrozumiałeś. Chce tylko żeby zegarek był ładny pod szkiełkiem :(

Edytowane przez rafal112

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

OK.

Zrób tak jak się umówiliśmy. 6.03 oddaj zegarek, dołącz pismo, ja wyślę zdjęcia i zajmę się tematem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trzeba mieć niezły tupet żeby reklamować zegarek z powodu jakiejś ryski, użytkując go wcześniej przez kilka miesięcy :/ wygląda to trochę tak jakby użytkownikowi się on znudził i chciał doszukać się na siłę jakiejś wady, żeby wymienić go np. na inny model albo odzyskać forinty :D ale oczywiście nie posądzam o takie rzeczy kolegi rafal112 i ciekaw jestem jak serwis podejdzie do tego tematu :]


"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg cię nie lubi, nigdy cię nie chciał i prawdopodobnie cię nienawidzi" Tyler Durden.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponuję zapoznać się z treścią ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dnia 27 lipca 2002 r. i na tej podstawie Art. 8.1 egzekwować swoich praw.  Na niekorzyść Rafała działa zapis Art. 9.1. ,z którego wynika że kupujący traci uprawnienia przewidziane w art. 8 jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sprzedawcy. Zatem kolega wiedział, ale nie powiedział...

 

Co do szramek na mechanizmie wiedziałem o nich od początku i nie chciałem tego serwisować bo mi to strasznie nie przeszkadzało ( w końcu to po drugiej stronie zegarka ) ale jak doszły do tego te dwie skazy to się zdenerwowałem :(

 

Nie chce nikogo oskarżać ani się kłócić i chyba źle mnie zrozumiałeś. Chce tylko żeby zegarek był ładny pod szkiełkiem :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trzeba mieć niezły tupet żeby reklamować zegarek z powodu jakiejś ryski, użytkując go wcześniej przez kilka miesięcy :/ wygląda to trochę tak jakby użytkownikowi się on znudził i chciał doszukać się na siłę jakiejś wady, żeby wymienić go np. na inny model albo odzyskać forinty :D ale oczywiście nie posądzam o takie rzeczy kolegi rafal112 i ciekaw jestem jak serwis podejdzie do tego tematu :]

Drogi kolego umówmy się że nie reklamuję niczego co było by zrobione przeze mnie w sposób użytkowania zegarka tylko to na co nie mam wpływu i to co jest pod szkiełkiem.  

Co do odzyskania pieniędzy za zegarek to powinieneś wiedzieć że nie ma takiej możliwości i nawet tego nie chcę a przy wymianie zegarka na nowy model klient musi liczyć się z pokryciem kosztów zużywających się elementów ( np paska, rysek na zapięciu itp ) 

Więc nie wiem jakiego kalkulatora użyłeś że zarzucasz mi chęć wyjścia na plus a nie bierzesz pod uwagę tego że ja jestem poszkodowany?

 

Ps. Jeżeli wady są widoczne na zdjęciach wydaje mi się że nie można nazwać tego " na siłę".

Edytowane przez rafal112

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok, ale chodzi o to, że tych wad jakoś specjalnie nie widać na zdjęciach, które dołączyłeś.... ale może niech inni forumowicze się wypowiedzą.... czy widać tam coś szczególnego co powodowałoby, że ta reklamacja jest zasadna??? czy raczej można to podciągnąć pod jakąś "nerwice natręctw" kolegi....


"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg cię nie lubi, nigdy cię nie chciał i prawdopodobnie cię nienawidzi" Tyler Durden.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tą kwestię pozostawiam serwisowi. Uwierz mi że aparat ze smartfona 13 megapikseli to zbyt mało aby uchwycić dokładnie małą kropeczkę na zegarku 40mm, który odbija od siebie światło. Dlatego zdjęcia nie do końca odzwierciedlają stan faktyczny rzeczy.

Ja bazuję na opinii swojej bo widzę jakie zdjęcia wrzucacie na forum i jakimi aparatami je robicie to mimo to na żadnym nie dopatrzyłem się martwego punktu na tarczy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Zauważyłem, że dość niewielki procent zegarków w tym wątku reprezentowana jest przez kolekcję Culture. Dlatego będąc w mniejszości, chciałem się przywitać i wpisać do klubu ze swoim nowo zakupionym Orisem Artelier Skeleton.

Oficjalną premierę na moim nadgarstku będzie miał dopiero za miesiąc i postaram się od razu wtedy wkleić zdjęcia.

Pozdrawiam


Czas ma sens tylko wtedy, kiedy robi się z nim coś sensownego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zwykły klasyk, a jednak cieszy :) ładniutki, Wstaw jakąs większą galeryjkę - z uwagi na swoje zastosowanie - jest... ponadczasowy :] GRATULUJĘ nabytku:)


Czas zmienia perspektywę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajny Oris - podobają mi się w nim najbardziej te nakładane indeksy :)

A jak tam sprawa wadliwego egzemplarza kolegi rafala112? Udało się coś ugrać w serwisie?


"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg cię nie lubi, nigdy cię nie chciał i prawdopodobnie cię nienawidzi" Tyler Durden.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

 

A jak tam sprawa wadliwego egzemplarza kolegi rafala112? Udało się coś ugrać w serwisie?

 

Tarcza zostanie wymieniona na nową.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Były jeszcze wersje z czarną tarczą. Teraz nowe modele maja 42mm kopertę bez koronki, moj ma idelane 40mm ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.