Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

mapeth

Citizen Bullhead

Rekomendowane odpowiedzi

A takie coś dosłownie przez pare minut wisiało dzisiaj na allegro

i kurcze, choć nie znam się kompletnie na japońskich zegarkach, ten strasznie przypadł mi do gustu.

w sumie, dobrze, że ktoś szybciej ode mnie kliknął "kup teraz" bo bym się jeszcze skusił a później do końca miesiąca jadł chleb i zapijał wodą :)

(trochę budżet nadszarpnąłem już teraz)

ale powiedzcie coś na temat tego zegarka,

wart tej ceny? oryginał?

poniżej link do zakończonej aukcji oraz zdjęcie

 

Citizen

 

post-27864-0-85465200-1331808073.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w sumie, dobrze, że ktoś szybciej ode mnie kliknął "kup teraz"

 

Kupił go Kolega kaurismaki... :)

 

Zerknij tutaj, możesz też zajrzeć tutaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest ryzyko - jest zabawa. Zegarek w aukcji opisany był marnie, kupiłem i teraz mogę mieć jedynie do siebie pretensje (lub nie).

 

Stan zegarka niemal idealny. Żadnych widocznych rys, czy skaz. Jak się wydaje chodzi punktualnie. Zmiana daty i dnia tygodnia - bezbłędnie. Bransoleta oryginalna, co prawda marnej jakości, ale oryginalna i z epoki.

Mały zgryz: Chronograf zatrzymuje się po minucie. Duża wskazówka sekundowa idzie dalej, prawa mała tarczka dochodzi do 1 minuty i staje. Może czegoś nie potrafię, a może to banalna sprawa - może jakieś sugestie? Co prawda chrono nie używam, ale skoro jest to mogłoby działać ;)

Byle jakie zdjęcie, w byle jakim świetle. Będzie więcej zdjęć - jutro, pojutrze... jak czas pozwoli.

 

post-29749-0-60254800-1331809332.jpg

 

kilka zdjęć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach