Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Witam

Pojedynek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Zainteresowało mnie zestawienie obydwu modeli. Otóż chodzi o ostatnio często poruszany Tissot PRC 200 chrono oraz mało popularny Seiko SNAD93P1. Obydwa zegarki prezentują się świetnie, i nie ukrywam, że jestem laikiem jeżeli chodzi o dziedzinę, w której więszość z Was jest zorientowana na wysokim poziomie. Moglibyście opisać wady/zalety obydwu zegarków? Ceny są podobne, a chodzi mi o ich specyfikacje - który zegarek wygrywa tę rywalizację? I, dodatkowo - który osobiście byście wybrali?

Seiko SNAD93P1

3345242188.jpg

Tissot PRC200 chrono

PRC200_3.jpg

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tissot minimalnie bardziej idzie w kierunku elegancji, a Seiko w kierunku sportu, głównie przez bezel numerowany.

 

Patrząc tylko na design, to wybrałbym Seiko, bo mi bardziej odpowiada z wyglądu.

 

W szczegóły techniczne nie wnikam, bo na kwarcach tak za bardzo sie nie znam, ale podejrzewam że i tak Seiko ma lepszy i trwalszy mechanizm niż tania ETA G10.211, która jest w Tissocie. To byłby argument za Seiko.

 

Ewentualny "prestiż" związany ze "swiss made" bardzo wątpliwy. Nie w tego typu zegarkach, i nie przy tym zakresie cenowym. Argument za Seiko.

 

Nie zgadzam się, że ceny są podobne. Oryginalny Tissot kosztuje znacząco powyżej 1 tys, natomiast Seiko znacząco poniżej 1 tys zł. Jeszcze jeden argument za Seiko.


Użytkownik Sylwek, pewnego dnia, zupełnie niechcąco, trafnie ocenił współczesny trend w zegarmistrzostwie:

"Ważne by wytrzymał przynajmniej 6 lat zanim rozdyndają się w nim wskazówki."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tissot: