Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Stary

Nasze chronografy vintage

Rekomendowane odpowiedzi

Całkiem przyjemny... i giloszowany :)


Cierpię na chroniczny brak czasu... dlatego kupiłem stary zegar, żeby łapać każdą jego chwilę...
Arkadiusz K.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

peterson 694 - to jest pierce watch tarcza modyfikowana pod nazwe movado cal 134 tak jak major napisał miałem takiego pierca ' pierca werk

 

 

caliber89-świetny el primero 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taki tam... Duży i stalowy :)

WP_20151213_0061_zpshu9tdkts.jpg

WP_20151213_0041_zpshcvkfqx5.jpg

Pozdrawiam,


Wasyl
Mam różne zegarki

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja i tu swojego wmontuje 

MITOT  Śmierć wszystkim Anglikom  zgodnie z tym co jest napisane na deklu - oczywiście ja do niczego nie nawołuje  -_-

post-68206-0-05187900-1450087639_thumb.jpg

post-68206-0-75434600-1450087651_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Paweł, mocny wintydż... ;)

Bardzo ładny :)


Cierpię na chroniczny brak czasu... dlatego kupiłem stary zegar, żeby łapać każdą jego chwilę...
Arkadiusz K.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Arek,

masz rację!

Dekiel zajebiaszczy!

Jak pustynne rysunki

Nazca w Peruwiańskim kraju.  :D

 

Paweł chyba sam po cichaczu

w chacie rzeźbił te rysunki,

by teraz robić nam wodę z mózgu.  ;)

 

Ciekawe, że MITOT to po fińsku

"Rowery" może też i  rower, :blink:

gdyż przy odrobinie fantazji 

można na "blacie" go dostrzec  :unsure:  :)


<p>Czasem lec-e w gruchy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mitot CHWDA (Chwała Wam Dzielni Anglicy) świetny .Gratulacje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No Panie Leszku niedowiarku w życiu bym sobie nie pozwolił na takie manewry i pogrywanie na forum 

Uwierz mi dekiel jest oryginalny - kiedyś ta grawerka musiała być wyraźna i ostra ale pot od nadgarstka zrobił swoje - tak się też dzieje w niektórych Polskich zegarkach z chromowanym deklem - w tym zegarku dekiel jest chromowany 

Czy mayorowi udało się coś znaleźć na forach zagranicznych w związku z marką MITOT ??? będę wdzięczny bo na obcojęzycznych stronach poruszam się po omacku 

Kilka zdjęć dekla pod kątami , jak się kliknie na zdjęcie to znacznie się powiększy

post-68206-0-75605300-1450102876_thumb.jpg

post-68206-0-06483000-1450102889_thumb.jpg

post-68206-0-71792800-1450102898_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Uwierz mi dekiel jest oryginalny - kiedyś ta grawerka musiała być wyraźna i ostra ale pot od nadgarstka zrobił swoje -

Czy mayorowi udało się coś znaleźć na forach zagranicznych w związku z marką MITOT ??? będę wdzięczny bo na obcojęzycznych stronach poru

No tak południowcy znani są ze swojego temperamentu i z tego ,że czasami sami muszą sobie z nim radzić.Dlatego ich nadgarstki się bardzo pocą.,Co do inskrypcji MITOT to niekoniecznie musi to być marka tego zegarka równie dobrze może to być skrót od jakiejś organizacji tak samo jak napis AOPA na tarczy zegarka nie określa jego marki .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki mayor - kończę poszukiwania bo już zmęczony jestem od wczoraj - kiedyś się przypadkiem coś znajdzie i tak już sporo wiem a co powiem wam w tajemnicy kupiłem go wczoraj i z gościem już wstępnie rozmawiałem czy da się ładnie pochromować ten dekielek a on że nie ma problemu  -_-  -_-  dobrze że nie dałem mu od razu bo bym narobił  :unsure:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i za żart zjechał mnie jak :D

 

"burego" kota! :(  

 

A to że w podtekście

jasno zawarte,

iż zegarek cacuśny,  :wub:

to nawet nie gdaknął! :angry:

Zachłystnął się chyba

tem nowym nabytkiem. :P

 

 

Paweł,

ale pochromuj go

w takim stanie jak jest, 

będzie dodatkowa wisienka 

na tym torcie.

Edytowane przez lec

<p>Czasem lec-e w gruchy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żebys wiedział że się zachłysnąłem - szukam i czytam nigdy chyba tyle historii na raz nie przyjąłem :D  od wczoraj rana chodzi do teraz i minutę spieszy a to przecież jakieś 80 lat ma - no i ta grawera  :o  :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do inskrypcji MITOT to niekoniecznie musi to być marka tego zegarka równie dobrze może to być skrót od jakiejś organizacji tak samo jak napis AOPA na tarczy zegarka nie określa jego marki .

Mitot   Cesare L. Tallia Uhren, Uhrenteile; Biel, Schweiz; registriert am 25.4.1929

 

 

A sam grawerunek niewiele może mieć wspólnego z konkretną sytuacją- może to tylko odzwierciedlenie uczuć właściciela :)

Edytowane przez Master Yoda

Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też brałem to pod uwagę  - nie męczę już tematu coś kiedyś przypadkiem się trafi może a zegarek zostaje bo ciekawy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Paweł

Nie tykaj go!!

Zostaw jego historie w stanie nienaruszonym!


Cierpię na chroniczny brak czasu... dlatego kupiłem stary zegar, żeby łapać każdą jego chwilę...
Arkadiusz K.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

doszedł nowy braciszek do rodziny TISSOT PR 516 COMPAX Lemania873 przy okazji może ma ktoś na zbyciu pierścienie do tego modelu ...

post-44704-0-70394700-1450365876_thumb.jpg

Edytowane przez adam4002

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

72c.. I kilka slow ciekawej historii

 

THE NORMANDIE WATCH COMPANY WAS NAMED AFTER THE NORMANDIE OCEAN LINER. THE NAME NORMANDIE ON THE DIAL WITH A SHIPS ANCHOR DEMONSTRATES THIS FACT.

 

THE SS Normandie was an ocean liner built in Saint-Nazaire, France, for the French Line Compagnie Générale Transatlantique. She entered service in 1935 as the largest and fastest passenger ship afloat; she is still the most powerful steam turbo-electric-propelled passenger ship ever built.

 

Her novel design and lavish interiors led many to consider her the greatest of ocean liners. Despite this, she was not a commercial success and relied partly on government subsidy to operate. During service as the flagship of the CGT, she made 139 transatlantic crossings westbound from her home port of Le Havre to New York and one fewer returns. Normandie held the Blue Riband for the fastest transatlantic crossing at several points during her service career, during which the RMS Queen Mary was her main rival.

 

During World War II, after France capitulated to the Germans, the Normandie was seized by US authorities at New York and renamed USS Lafayette. In 1942, the liner caught fire while being converted to a troopship, capsized onto her port side and came to rest on the mud of the Hudson River at Pier 88, the site of the current New York Passenger Ship Terminal. Although salvaged at great expense, restoration was deemed too costly and she was scrapped in October 1946

 

The first Normandie wrist watches were made in France WITH SWISS MOVEMENTS. Two years after the fall of France, the word "Normandie" for use on watches was registered to a watch company named the Normandie Watch Company, located at 71 Nassau Street, New York City. Their importation code was JXE, which appeared on imported watch movements.

post-41981-0-89200100-1452003090_thumb.jpg

post-41981-0-96329500-1452003383_thumb.jpg

Edytowane przez sneer

Omega Speedmaster 105.002, Rolex GMT 1675, Zenith El Primero A384, Tag Heuer Monaco cal12, Heuer Montreal cal12, Breitling Long Playing, Certina Chronolympic cal234, Zenith Defy Subsea 600mt, Breitling Chronomatic... parę, ...i sam nie wiem kiedy to się skończy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powyższy komentarz miał być z mojego profilu, przeprasza...nie zwróciłem uwagi, że się nie przelogowałem ;)

 

Tym nie mniej napiszę jeszcze raz - świetna rodzinka Tissot!

 

Bardzo mi się podoba - graty!

 

M.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taki tam... Duży i stalowy :)

WP_20151213_0061_zpshu9tdkts.jpg

WP_20151213_0041_zpshcvkfqx5.jpg

Pozdrawiam,

 

Piękna sztuka Tomek!

 

Bardzo mi się podoba. Świetny design, stalowa koperta (relatywnie duża średnica!), a do tego fajny mechanizm.

Gdzieś mi "mignęła" oferta sprzedaży - troszkę się dziwię, że chcesz się z nim rozstać :)

 

pozdrawiam

Maciek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tym się rożni kolekcjonerstwo od zbieractwa.,Kolekcjoner co jakiś czas robi przegląd kolekcji i podejmuje decyzje o rozstaniu z niektórymi obiektami.,Trzeba także pamiętać ,że budynki mieszkalne mają określoną wytrzymałość stropów i przez nieodpowiedzialne zbieractwo można doprowadzić do katastrofy budowlanej.,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tym się rożni kolekcjonerstwo od zbieractwa.,Kolekcjoner co jakiś czas robi przegląd kolekcji i podejmuje decyzje o rozstaniu z niektórymi obiektami.,Trzeba także pamiętać ,że budynki mieszkalne mają określoną wytrzymałość stropów i przez nieodpowiedzialne zbieractwo można doprowadzić do katastrofy budowlanej.,

 

W pełni się zgadzam, niestety - z bólem - ale też co jakiś czas rozstaję się z egzemplarzami z mojej kolekcji...taka kolej rzeczy.

Wydawało mi się po prostu, że Tomek ma ten egzemplarz dość krótko...stąd moje zdziwienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

72c.. I kilka slow ciekawej historii

 

THE NORMANDIE WATCH COMPANY WAS NAMED AFTER THE NORMANDIE OCEAN LINER. THE NAME NORMANDIE ON THE DIAL WITH A SHIPS ANCHOR DEMONSTRATES THIS FACT.

 

THE SS Normandie was an ocean liner built in Saint-Nazaire, France, for the French Line Compagnie Générale Transatlantique. She entered service in 1935 as the largest and fastest passenger ship afloat; she is still the most powerful steam turbo-electric-propelled passenger ship ever built.

 

Her novel design and lavish interiors led many to consider her the greatest of ocean liners. Despite this, she was not a commercial success and relied partly on government subsidy to operate. During service as the flagship of the CGT, she made 139 transatlantic crossings westbound from her home port of Le Havre to New York and one fewer returns. Normandie held the Blue Riband for the fastest transatlantic crossing at several points during her service career, during which the RMS Queen Mary was her main rival.

 

During World War II, after France capitulated to the Germans, the Normandie was seized by US authorities at New York and renamed USS Lafayette. In 1942, the liner caught fire while being converted to a troopship, capsized onto her port side and came to rest on the mud of the Hudson River at Pier 88, the site of the current New York Passenger Ship Terminal. Although salvaged at great expense, restoration was deemed too costly and she was scrapped in October 1946

 

The first Normandie wrist watches were made in France WITH SWISS MOVEMENTS. Two years after the fall of France, the word "Normandie" for use on watches was registered to a watch company named the Normandie Watch Company, located at 71 Nassau Street, New York City. Their importation code was JXE, which appeared on imported watch movements.

Widzę, że Koledzy przemilczeli ten post. A szkoda, ponieważ to piękny zegarek! Moje gratulacje!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.