Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
dariusz chlastawa

SPOTKANIE 2012

Rekomendowane odpowiedzi

Z przyjemnością informuję ,że doroczne spotkanie 2012 odbędzie się :

 

 

Data - 19 maja 2012 od godziny 10 do 16 stej ( wcześniej ze wzgledu na EURO 2012 )

Miejsce - Hotel Marriott Warszawa al.Jerozolimskie 65/67 , duża sala Baltic

Główni sponsorzy Omega ( Swatch Group ) i Ulysse Nardin ( Jubitom )

Czyli wiadomo już jakie bedą dwie firmy , oprócz tego niespodzianki :D

 

W przeddzień spotkanie nieformalne - Lolek

 

Proszę o sugestie - reszta szczegółów wkrótce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W związku z przesunięciem pierwotnie planowanego terminu spotkania klubowego, data zaznaczona w kalendarzu nie jest prawidłowa i proszę się nią nie sugerować !

Spotkanie odbędzie się tydzień wcześniej niż jest to zaznaczone w kalendarzu !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lubie duże wyprzedzenia czasowe. Wreszcie będę mógł zaplanować przybycie. Dwie zacne manufaktury na dzień dobry powinny przekonać niezdecydowanych. Z góry dziękuje organizatorom i pozdrawiam ;)

Edytowane przez bobwoj

"Zdziwiło was, panowie, żeście usłyszeli z moich ust słowo "Bóg", lecz zapewniam was, że pojęcie Boga i cześć jaką mam dla niego opieram na podstawach tak pewnych jak prawdy z dziedziny fizyki." - Michael Faraday

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpowiadając Darkowi:

 

Sugestie:

 

1. Żeby Zarząd = organizatorzy zanim zapytają o sugestie, najpierw przejrzeli wnioski zgłaszane w ostatnich latach i się do nich ustosunkowali. Inaczej przypomina to konsultacje naszych polityków z tzw. narodem....

 

2. Obowiązkowo powinny to być spotkania Klubu z czynnym udziałem klubowiczów - prezentacje tematyczne kolekcji, poszerzenie wiedzy na jakieś tematy.

Mamy w klubie wiele przykładów naprawdę wielkiego profesjonalizmu zegarkowego. Z jakiegoś powodu jest bardzo liczna grupa klubowiczów, którzy nie są zainteresowani "lizaniem cukierka przez szybę" w postaci prezentacji zegarków wartych 20+ kpln.

 

3. Mniejszy nacisk, niż do tej pory na tzw. prezentacje uznanych producentów zegarków, którzy przyjeżdżają z klasycznymi prezentacjami nt. swojej firmy, które w zasadzie niczym nie różnią się od oglądania stron internetowych.

 

ergo

 

4. Jeśli już zapraszamy producentów, to chciałbym, by zaprezentowali konkretny temat natury czy to technicznej, innowacyjnej czy też marketingowej, z których dany producent słynie (np. grupa Swatch - rozwój koncepcji konstrukcji Co Axial itp.). Była już fajna próba przy okazji wizyty Kurta Klausa, jednak spaprana przez amatorskie i kulawe tłumaczenie. (Mina Klausa dawała wiele do myślenia...). Ale tu zamiast prezentowania kolekcji IWC, prelegent skupił się na konkretnym problemie, który rozwiązał. Było/by to bardzo ciekawe.

 

Ja na przykład chętnie posłuchałbym, w jaki sposób Swatch konstruuje swoją piramidę marek, jak repozycjonuje marketingowo marki oraz w jaki sposób ustala strategię ekspansji geograficznej marek (skutkiem której np. nie mamy Hamiltona :D). Wolę to, niż ochy i achy prezentera nad nową, czterdziestą ósmą :D wersją kolorystyczną Omegi Seamaster... Do tego celu spotkanie kompletnie nie jest mi potrzebne....

Wymagajmy zatem RÓWNIEŻ od gości odpowiedniego przygotowania.

 

Pozdrawiam

Iko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich,

19 czy w końcu 12 Maja bo sam juz nie wiem?!

Ale oba terminy wydaja się byc dogodne!

Mam pewną sugestię:

Może by zaprosić Panią Corinne Bohle z Davosą?!

Z tego co mi wiadomo to marka, która nie jest skupiona w wielkich grupach a proponuje ciekawe zegarki na naszą skromną kieszeń.

Jest dobrze znana i reprezentowana w Polsce. Pan Sobota jako przedstawiciel tej marki w Polsce mógłby nam w tej kwestii pomóc!

Co Panowie na to?!

Mar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy kazdy uzytkownik forum moze sie pojawic na spotkaniu?? Czy sa jakies zasady??


..,.,..,...♫♪♫♪♪♪♫♫♪..,.,,.,,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

19.05

W kalendarzu jest data 26.05 bo taki miał być pierwotnie termin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

19.05

W kalendarzu jest data 26.05 bo taki miał być pierwotnie termin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

każdy jest mile widziany - różnica jest taka ,że czlonkowie stowarzyszenia maja to bezpłatnie ( w pakiecie :lol:

odpłatność ( ok 30 pln ) na konto - szczegóły bedą podane jak już będzie zamknięta agenda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chętnie pojawię się na tegorocznym spotkaniu oficjalnym i na tym mniej... :)

 

 

Maciej.

Edytowane przez PULSTON

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym roku na pewno się zjawię wraz z małżonką więc czekam na dalsze informacje odnośnie spotkania :mellow:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie na zarezerwowanie2 miejsc i bardzo bym prosił o informacje o rezerwacji pokoju czy będzie tak samo jak w tamtym roku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

raczej będzie podobnie jak w zeszłym roku

Jeszcze parenaście dni i będą szczególy, musimy poczekać na ostudzenie emocji po Basel , wszyscy byli zaangazowani , więc dajmy im odetchnąc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja takze juz sie wpisuje i z radoscia czekam na szczegoly :angry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uaktualnienie

 

Data - 19 maja 2012 od godziny 10 do 16 stej ( wcześniej ze wzgledu na EURO 2012 )

Miejsce - Hotel Marriott Warszawa al.Jerozolimskie 65/67 , duża sala Baltic

Firmy

 

Omega - będzie o co-axialu

Ulysse Nardin - bedzie osoba odpowiedzialna za konstrukcje oraz na pewno będą bardzo ciekawe modele

Montblanc - i też ciekawostki

Peter Speak Marine - już nie muszę więcej pisać

Copernicus - krótko o przyszłości

 

Szeczegółowa agenda wkrótce

Oczywiscie podamy mozliwość rezerwacji pokoi/parkingu w specjalnych cenach dla Uczestników

Stowarzyszenie KMZiZ - bezpłatnie

Pozostali Uczestnicy - 40 pln od osoby ( wpłaty na konto Stowarzyszenia - strona www.zegarkiclub.pl zakładka O Klubie)

 

pozdrowienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w piątek

Możemy zrobić nowootwartej WBC na Jana Pawła II ( Atrium )

- bliżej centrum

- całe nasze

- będzie taniej jak w Lolku

- alkohole ( wina, piwo , wódki , whisky )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w piątek

Możemy zrobić nowootwartej WBC na Jana Pawła II ( Atrium )

- bliżej centrum

- całe nasze

- będzie taniej jak w Lolku

- alkohole ( wina, piwo , wódki , whisky )

było by idealnie...

 

ja szczerze mówiąc byłem przeciw LOLKOWI. TO jest lokal ok na piwo w małym gronie kumpli - na takie duże spotkanie już nie koniecznie.

Gdyby udało się zarezerwować cała kawiarnie dla nas - było by i wygodnie i spokojnie i lepiej - tak mi się wydaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie na zarezerwowanie2 miejsc i bardzo bym prosił o informacje o rezerwacji pokoju czy będzie tak samo jak w tamtym roku?

 

Witam

Mam pytanie, pierwszy raz chcę przyjechać na spotkanie .

Proszę o informację jakie dane maja być podane w przelewie bankowym na konto Stowarzyszenia.Czy otrzymuje jakieś potwierdzenie rezerwacji miejsc, czy muszę wpisać się na jakaś listę?

Czy uczestnicy Spotkania maja zniżkę w Hotelu Marriott .

 

Pozdrawiam

Woyti

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawa parkingu przedstawia się następująco:

- 85 PLN za miejsce za dobę, jeśli zarezerwujemy min. 10 miejsc (trzeba będzie za nie zapłacić bez względu czy będą wykorzystane czy nie)

- w przypadku braku rezerwacji parking będzie liczony wg normalnych stawek

 

- na ten moment cena noclegu z 18-go na 19-go maja wynosi 329 PLN

 

spotkanie - wystarczy przelew z adnotacją -za spotkanie 2012

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawa parkingu przedstawia się następująco:

- 85 PLN za miejsce za dobę, jeśli zarezerwujemy min. 10 miejsc (trzeba będzie za nie zapłacić bez względu czy będą wykorzystane czy nie)

- w przypadku braku rezerwacji parking będzie liczony wg normalnych stawek

 

- na ten moment cena noclegu z 18-go na 19-go maja wynosi 329 PLN

 

spotkanie - wystarczy przelew z adnotacją -za spotkanie 2012

 

Dziękuje bardzo :lol: za informacje

Dzisiaj wpłacę za dwie osoby

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.