Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
dariusz chlastawa

SPOTKANIE 2012

Rekomendowane odpowiedzi

Powtarzam moją prosbe z ubiegłego roku o podanie w poście -zawiadomieniu i agendzie spotkania także nr konta na które należy wpłacać opłatę za udział w spotkaniu.

Domyślam się, że ten numer gdzieś pływa sobie w przestworzach sieci i przy pewnym wysiłku można go zapewne odnaleźć, ale byłoby o wiele wygodniej dla uczestników, gdyby Sz. Organizatorzy podali go tam, gdzie każdy zainteresowany musiał zajrzeć, czyli w zawiadomieniu o spotkaniu.


zegarek> 1.000 $ =podatek od snobizmu;-)
Noszone m.in.GP,IWC,Zenith,SeikoGQ,GP,Movado,Omega,Longines,Eterna,Vulcain,Rado,Wittnauer,Bulova,Hamilton,Cyma,Doxa,Gruen,Tissot,Helvetia,Onsa, itd.,Polacy,Niemcy,sowieci itd..>200

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też jestem za spotkaniem w nowym klubie :) Czy zapadła już decyzja na ten temat?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy pokoje rezerwujemy we własnym zakresie, czy tak, jak w zeszłym roku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cena jest ze śniadaniem

proszę o indywidualne rezerwacje , ze wzgledu na zbliżające się szaleństwo związane z EURO proponuję zrobić to jak najszybciej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Darku za informacje Pozdrawiamy :) A co ze spotkaniem piątkowym?

Edytowane przez Paweł Jankowski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niepotrzebne katalogi i prasa zegarkowa.

 

W ubiegłym roku na apel Łukasza kilka/kilkanaście osób przyniosło na spotkanie przeczytane i przejrzane już katalogi, pisma i inne zegarkowe wydawnictwa /pamiątki z targów i innych zegarkowych imprez/. Ja, na sobotnie spotkanie przygotowałem już torbę z tym co nie jest mi potrzebne, a może się przydać lub sprawić radość innym. Myślę, że to bardzo dobry pomysł na zagospodarowanie tego co szkoda wyrzucić. Pewnie znajdzie się miejsce przy stoliku recepcyjnym przed wejściem na salę gdzie będzie można takie materiały wyłożyć tak aby zainteresowani mogli je sobie wziąć :) Proszę, aby wszyscy którzy mają zbędne wydawnictwa przynieśli je do dalszego wykorzystania !Do zobaczenia w sobotę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.