Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Rekomendowane odpowiedzi

swierszczu trochę racji masz, ale zwykle jakieś info ze sklepu wychodzi po zaksięgowaniu wpłaty... potem o wysyłce zakupionego towaru. a trzy dni robocze od wpłaty to wystarczający czas aby takie info do klienta wysłać (o zaksięgowaniu). 

Edytowane przez Daito

:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znowu ktos uzna ze sie czepiam i ze sie nie znam ale wg mnie prezenty troche wczesniej trzeba ogarniac a nie na ostatnia chwile, to raz. Dwa, to jak sam napisales 24 lipiec to czwartek. Rozumiem ze tez w czwartek zrobiles przelew, tak? Przelew byl tradycyjny czy blyskawiczny? Bo jesli normalny to pieniadze pewnie dotarly w najlepszym razie w piatek. W poniedzialek pewnie zostaly zaksiegowane, tak sadze bo w soboty to bankowcy chyba maja wolne a moze i w niedziele pracuja? ;) skoro zostaly zaksiegowane w poniedzialek a dzis jest sroda fakt ze 30 ale odlicz dwa dni weekendu to nie wiem o co tak sie pienisz? W zebach mieli ci ten zegatek przyniesc we wtorek czy co? Nawet kurier by tak szybko nie dotarl.

 

Kolego faktycznie się czepiasz.

 

1. Ja nie napisałem ze potrzebuję ten zegarek na dziś.

2. Jeśli robisz przelew przez np PayU moment zaksięgowania nie jest ważny bo potwierdzenie masz od razu.

3. Kupiłem telefon w poniedziałek na podobnych zasadach (ale u poważnego sprzedawcy) i telefon dostałem dziś rano, więc nie opowiadaj tu że to taki skomplikowany proces.

 

Problem z Gerlachem jest taki, że jako klient, nie masz możliwości się z nimi skontaktować. Jedyne co Tobie pozostaje, to czekać łaskawie, aż wielmożny pan w akcie łaski odpowie.

 

Gdyby olali mojego maila w sprawie dostępności, kupiłbym coś innego i wspomógł jakiegoś Japończyka, ale ja głupi chciałem polski przemysł wesprzeć, ale jak widać jeszcze daleka droga przed nami...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo to Polska wlasnie ;) przejzralem ich regulamin i za cholere nigdzie nie ma zapisu o terminie realizacji. Tylko terminy kiedy Oni moga anulowac zamowienia /)

Edytowane przez swierszczu

O i T 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problemy są wszędzie , tylko clou w tym jak te problemy będą rozwiązywane .. Dajmy im szansę to zobaczymy

Bardziej niepokojące jest to , że na tym ich forum krytyki nie znoszą .. ale jak na innych plują to jest ok a nawet bardzo ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cytat moze nie na miejscu ale cos w nim jest.

 

źdźbło w oku bliźniego widza, a belki w swoim nie dostrzegaja


O i T 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Problem z Gerlachem jest taki, że jako klient, nie masz możliwości się z nimi skontaktować. Jedyne co Tobie pozostaje, to czekać łaskawie, aż wielmożny pan w akcie łaski odpowie.

 

Gdyby olali mojego maila w sprawie dostępności, kupiłbym coś innego i wspomógł jakiegoś Japończyka, ale ja głupi chciałem polski przemysł wesprzeć, ale jak widać jeszcze daleka droga przed nami...

Tutaj to zdecydowanie bym radził zalogowanie się na forum czwarty wymiar i kontakt przez PW  - z użytkownikiem ALAMO, ja co prawda nie mam żadnego zegarka G.Gerlach, ale na brak kontaktu z fundacją nigdy nie narzekałem, a parę razy mi się zdarzyło "intensywnie męczyć pytaniami" o kwestię związane z tym czy innym zegarkiem, nie miałem też problemów po wyrażaniu krytyki np. w temacie niezbyt wygodnej koronki w Otago który było mi dane "ponosić" przez tydzień w ramach "Otago at home", czy innych kwestiach - tak że nie rozumiem skąd ten temat o "wrażliwości na krytykę" :)


:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Jeśli firma prowadzi sklep to kontakt ma być za pośrednictwem sklepu poprzez e-mail i telefon, a nie poprzez logowanie się specjalnie na ich forum, bo tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli firma prowadzi sklep to kontakt ma być za pośrednictwem sklepu poprzez e-mail i telefon, a nie poprzez logowanie się specjalnie na ich forum, bo tak.

 

Tu nie chodzi o to jak ma być jeśli firma ma sklep - tylko o to jak się można łatwo i w miarę prosto skontaktować w realiach jakie są na chwile obecną.

Jak zaczniesz wnikać w to jak ma być, a jak nie jest, to znowu się zacznie awantura nakręcać która raczej b_easy niewiele pomoże ;)


:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja na rotor od Stowy z poprawionymi piątkami czekam od 2010 roku :D


Pozdrawiam

Piotr

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem kolego b_easy Twój zegarek wyjdzie jutro do Ciebie, info prosto od źródła.


FORZA Robert!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda tylko ze kolega osobiście nie dostał tej informacji-"śpiochy" zaspały? ;)  :)


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Rozumiem ze tez w czwartek zrobiles przelew, tak? Przelew byl tradycyjny czy blyskawiczny? Bo jesli normalny to pieniadze pewnie dotarly w najlepszym razie w piatek.

Bez przesady, dziś poza mbankiem wszystko odbywa się elektronicznie. Jak przelew poszedł w czwartek rano, to w czwartek kasę dostali, najpóźniej w piątek do południa. :

Btw. :

http://m.onet.pl/biznes/kraj,0tdjg


 

epos_logo.jpg.8c112fd1fff37da5649af0cec7869bc5.jpg  Jak go nie lubić!

.................................................................
"Mieć rację to niewiele, nawet stary zepsuty zegar dwa razy na dobę ma rację. - Jean Cocteau
.................................................................
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak Nick555 wyżej napisał, jutro Batory zostanie wysłany,

sezon urlopowy, trochę zawinił, więc proszę o wyrozumiałość

dla Gerlachów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz juz wiemy ze przelew poszedł przez PayU wiec kasę mieli pare minut po przesłaniu. A z przelewami ogólnie jest tak jak piszesz. Zrobisz do mniej wiecej 11 to kasa na drugim koncie bedzie tego samego dnia a jak zrobisz pózniej to dnia następnego


O i T 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak Nick555 wyżej napisał, jutro Batory zostanie wysłany,

sezon urlopowy, trochę zawinił, więc proszę o wyrozumiałość

dla Gerlachów.

Z tym sezonem urlopowym to na doxie sie wzorują ? :)


O i T 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym sezonem urlopowym to na doxie sie wzorują ? :)

Mogę im grafik napisać :D


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za grube ojro! Wiedza jest w cenie :)

Proponowałem we wspomnianym temacie :D

Teraz to i ruble chyba będą lepsze :lol:


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam że nie w temacie...

Sytuacja się w Europie zmienia .... :D


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tarant - to skandal ! pisałeś do nich ? Wstyd i hanba

 Ja nie, ale jak pamiętasz obiecywali, obiecywali. Aż wszyscy zapomnieli :D


Pozdrawiam

Piotr

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem kolego b_easy Twój zegarek wyjdzie jutro do Ciebie, info prosto od źródła.

Potwierdzam kontakt z Gerlacha, podobno moje maile trafiały do spamu  :huh:  :huh:  :huh:

 

I tu znowu ciekawostka:

W mailu z wczoraj dowiaduję się że zegarek został wysłany wczoraj, dostałem nawet nr przesyłki, ale...

...nie dostałem informacji jaką firmą kurierską została wysłana, więc trudno mi sprawdzić gdzie się znajduje.

Na podstawie pierwszych 4 cyfr zaczynających się od 0015... wnioskuję że to Pocztex, ale...

...gdy wpisuję go w wyszukiwarkę przesyłek, dostaję informację że w ciągu ostatnich 30 dni nie było przrzesyłki o takim numerze  :angry:

 

Trudno, wierzę na słowo i liczę że do piątku dojdzie!

 

Mam nadzieję że z jakością będzie wszystko ok i nie będę musiał znowu polegać na Kolegach z forum by uruchomić kontakt ze sprzedawcą.

 

Jak tylko dojdzie, wrzucę zdjęcia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niektórym, w związku z upałami, rośnie niebezpiecznie ciśnienie... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.