Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

rafgam

Serwisowanie Omegi AT w SGP - do poprawki?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Mam pytanie do fachowców - czy moje wyobrażenie, że zegarek wysłany do autoryzowanego serwisu m.in. w celu usunięcia rysy na bocznej powierzchni koperty powinien wrócić w stanie zbliżonym do tego z chwili zakupu jest naiwnością? Czy nie da się uniknąć nierównomierności szlifowania powierzchni matowych takich jak na zdjęciach?

Nie do końca udało mi się oddać efekt "renowacji" na zdjęciach - zmiany typu niedoszlifowania w jednych miejscach, pozostawionych rys w innych oraz "niedociągnięcie" szlifu do brzegów szczególnie na poziomych fragmentach uszu są widoczne przy odpowiednio padającym świetle nie tylko w powiększeniu ale dla osoby stojącej obok.

 

 

zegarek2.th.jpgzegarek1.th.jpgzegarek3k.th.jpg

 

 

 

Już nie wyobrażam sobie pokazania zegarka z bliska komuś, kto chciałby sprawdzić opisywany w sieci (także na naszym forum) wysoki poziom wykończenia AT smile.gif.Gdybym mógł się spodziewać takiego efektu na pewno wolałbym nie prosić o czyszczenie koperty.

 

Osobną sprawą jest zamocowanie odpadniętej koronki (co było główną przyczyną wysłania do naprawy gwarancyjnej). Po naprawie logo na niej jest przekręcone o 90 stopni i "leży" na boku (oryginalnie jest ustawione pionowo).

 

Czy powyższe fakty uzasadniają żądanie powtórnej naprawy? Tym bardziej że cała naprawa trwała ponad 2 miesiące i zegarek już raz został odesłany do poprawki szlifowania bo wrócił po ponad miesiącu praktycznie w stanie w jakim był wysłany...

 

 

EDYTA - literówka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Czy powyższe fakty uzasadniają żądanie powtórnej naprawy? Ty bardziej że cała naprawa trwała ponad 2 miesiące i zegarek już raz został odesłany do poprawki szlifowania bo wrócił po ponad miesiącu praktycznie w stanie w jakim był wysłany...

 

 

Jezeli pytasz sie powaznie :blink: - To nie tylko bym go odeslal tam ale jeszcze napisal najpierw e-mail ze zdjeciami i powiedzial ze odsylasz z pwrotem i prosisz ladnie zeby taka reputowana firma jak SG dala ten zegarek do jednego ze swoich fachowcow do poprawy bo do co dostales od nich to jest niesmaczny " zart " i najlepiej zalacz zdjecia jakies z netu zeby im przedstawic jak ten zegarek powinien wygladac

 

 

Albo jeszcze lepiej wyslij e-mail do zrodla SG ze zdjeciami i opisem sytuacji ( zaznacz ze wysylales zegarek drugi juz raz )i popros ich o namiary na jeden ze swoich service center w europie gdzie moga zalozyc poprawnie koronke i wypolerowac koperte .

Gwarantuje ze to pomoze , tak z doswiadczenia co prawda nie zegarkowego ale samochodowego


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wsparcie .

Zacznę wobec tego od ataku mailowego wink.gif. Będę zdawał relacje z rozwoju sytuyacjii.

 

Przy okazji - czy znacie miejsce gdzie można zrobić porządną renowację koperty w przyszłości po zakończeniu gwarancji i jaki jest jej koszt?

Rozumiem, że wyjęcie i szlifowanie koperty poza SG powoduje utratę gwarancji...

Czy ze względu na konieczność wyjęcia mechanizmu (8500) raczej zawsze lepiej to robić w serwisie autoryzowanym?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NIestety nie znam polskich warunkow , ale nie ma najmniejszego powodu zeby wyciagac mechanizm do polerowania koperty . Mam tutaj u nas super zaklad co sie takimi rzeczami zajmuje , jak sie skonczy gwarancja to wpadnij tutaj na piwo :) i przy okazji Ci chlopak zrobi zegarek .


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wsparcie .

Zacznę wobec tego od ataku mailowego wink.gif. Będę zdawał relacje z rozwoju sytuyacjii.

 

Przy okazji - czy znacie miejsce gdzie można zrobić porządną renowację koperty w przyszłości po zakończeniu gwarancji i jaki jest jej koszt?

Rozumiem, że wyjęcie i szlifowanie koperty poza SG powoduje utratę gwarancji...

Czy ze względu na konieczność wyjęcia mechanizmu (8500) raczej zawsze lepiej to robić w serwisie autoryzowanym?

 

Pozdrawiam

 

Wiem gdzie, ale to Trójmiasto - więc nie wiem czy masz po drodze.


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NIestety nie znam polskich warunkow , ale nie ma najmniejszego powodu zeby wyciagac mechanizm do polerowania koperty . Mam tutaj u nas super zaklad co sie takimi rzeczami zajmuje , jak sie skonczy gwarancja to wpadnij tutaj na piwo :) i przy okazji Ci chlopak zrobi zegarek .

 

Zaproszenie przyjęte :). Czekam wobec tego na koniec gwarancji....

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem gdzie, ale to Trójmiasto - więc nie wiem czy masz po drodze.

 

 

 

 

Widzę, że Twój avatar czyli przebieranie się w odzież roboczą przed serwisowaniem zegarków w Trójmieście mocno zachęca do wybrania się na daleką północ ;)

 

 

 

 

PS.

 

Serwis SGP szybko i uprzejmie odpowiedział na maila - przyślą kuriera po AT. Nic więcej nie piszę, żeby nie zapeszać..

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że Twój avatar czyli przebieranie się w odzież roboczą przed serwisowaniem zegarków w Trójmieście mocno zachęca do wybrania się na daleką północ ;)

 

To jest rozbieranie przed serwisem, żeby rękawem nie zahaczyć :P


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei mam pozytywne doświadczenia z serwisem SGP. Jakiś czas temu zwróciłem się do nich z prośbą o usunięcie drobnego zarysowania na satynowanym boku koperty. Skaza była na tyle mała (niestety, jestem chorobliwym "detalistą"), że Pan z serwisu zadawał mi dodatkowe pytania z racji faktu iż seriws "nie zauważył" tej skazy. Kiedy doszliśmy wspólnie gdzie to jest, usunięto skazę. Efekt - zegarek wygląda jak nowy. Dodatkowo otrzymałem etui Omegi do przewożenia zegarka. I to wszystko bezpłatnie (zegarek jest na gwarancji). Jedyne do czego mógłbym się przyczepić to drobne ryski pod spodem koperty na uszach, po zdjęciu bransolety. Taka jest niestety konstrukcja samego zegarka (chociaż sądzę, że można to zrobić lepiej, ale nie czepiam się). No i może Panie na recepcji trochę zblazowane, ale był piątek, piękna pogoda za oknem więc tak to sobie tłumaczę (zresztą nie ma to wpływu na jakość roboty wykonanej w serwisie).

 

Zastanawiam się skąd biorą się różne opinie o serwisie. Chyba z tego, że pracują tam różni ludzie w odmienny sposób przykładający się do swojej roboty i wszystko zależy od tego na kogo się trafi.

 

rafagm - życzę powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie ze zobowiązaniem informuję o ciągu dalszym oraz zakończeniu mojej przygody.

Jak napisałem serwis przysłał kuriera po zegarek i po 2 tygodniach (ale w środku był długi weekend majowy) otrzymałem go z powrotem w efektownym, firmowym, czerwonym etui podróżnym. Kolejny plus - koronka stała na baczność lepiej niż zaraz po zakupie ;)

Reszta nieco mniej optymistyczna... Oczywiście w informacji o naprawie jest adnotacja że przy przyjęciu "koperta jest porysowana". Nie było to bardzo odkrywcze stwierdzenie bo dotyczyło zegarka odesłanego kolejny raz w celu poprawy szlifowania koperty, ale ucieszyło mnie wspólne stanowisko z serwisem. Niestety jednomyślność dotyczyła tylko rozpoznania, bo żadne leczenie nie zostało podjęte i koperta wróciła do mnie w stanie w jakim ją wysłałem...

 

Poprosiłem wobec tego grzecznie w kolejnym mailu o wyrażenie opinii o tym dysonansie diagnostyczno-terapeutycznym :) przez osoby z kierownictwa,ale raczej nie liczyłem już na pozytywny efekt...

 

I tu pełne zaskoczenie - po bardzo miłym kontakcie mailowym z Panem nadzorującym serwis zegarek jeszcze raz trafił do Warszawy. Wrócił po ok 7 dniach z absolutnie perfekcyjnym (praktycznie "fabrycznym") stanem brzegów koperty, całkiem przyzwoitym wyrównaniem powierzchni uszu i - dodatkowo - idealnym odświeżeniem zapięcia bransolety...

 

Ponieważ moja AT wygląda znowu przepięknie patrząc na nią pozwalam sobie puścić w niepamięć wcześniejsze przejścia.

 

 

Pozdrawiam i dziękuję  wszystkim za wsparcie

 

rafgam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.