Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

STARUSZEK

Co powinno być dane z serwisu Omegi

Rekomendowane odpowiedzi

Zegarek oddany do Konserwacji i odświeżenie koperty, bransolety (samemu mi się nie chciało - przyznaję - lenistwo)

Ponieważ moje pytanie pozostało bez odpowiedzi ... to może tak naprawdę nikt nie wie co ma otrzymać z serwisu w tym wypadku autoryzowanego - choć z tego co pamiętam kiedyś - moim zdaniem bylo troszkę ;) lepiej w firmie aktualnie Wiesława Zaleska .

Lecimy - przybyłem po odbiór zegarka. Właścicielka miła i stonowana przyniosła zegarek mówiąc cytuję " jak nowy" pomijam oczywiście że do nowego to mu baaaaaaardzo dużo brakuje ale koperta była w kiepskim stanie - dużo rys niektóre dosyć głębokie itd. ale OK . Oglądam bransoletę (samemu nie chciało mi się oklejać i polerować tych malutkich ogniw - bo przy tej bransolecie cały widz własnie na tym polega !!!) W miarę może być - choć oklejenie nie było dosyć dokładne i polerka miejscami wychodzi na ogniwa satynowane - ale dobra to można przełknąć. Ogladam teleskopy - oczywiscie stare nie wymienione , proszę o wymianę na nowe gdyz te są juz lużne i troszkę nieciekawie się prezentują . Chwila zastanowienia Właścicielki , wachanie itd. więc mówię , ze jeśli jest to problem czy może nie ma zegarmistrza - to proszę aby dała/sprzedała mi dwa teleskopy - sam sobie wymienię . Ok idzie na zaplecze i prosi abym chwilkę poczekał - w tym czasie oglądam papierki na ladzie dotyczące mojej omesi i co widzę ??? Test na ciśnienie 3 atm. - troszke się zagotowałem :D ale zachowując zimną krew - czekam aż wroci. Wraca z wymienionymi teleskopami i pytaniem czy te są lepsze - po oględzinach brak luzów - widać że nowe i są ok - mówię że jak najbardziej te są takie o jakie chodziło. Pokazujac wydruk z badania ciśnieniowego - mówię, że jest tutaj badanie na 3 atmosfery i że to stanowczo za mało , informuję, że zegarek ma klasę szczelności 30 atmosfer czyli 10 razy większą i że to tak zostać nie moze, prosze bardzo o test na znamionowe ciśnienie. Troszkę zmieszanie- to moze zbyt duzo powiedziane ale delikatna konsternacja, Pani prosi aby znowu poczekał i odnosi zegarek na zaplecze do zegarmistrza - czekałem około 10-15 minut (wiem doskonale że w tym czasie nie można przeprowadzić odpowiedniego testu ...) Przychodzi tym razem juz Pan - młody Człowiek i podaje mi wydruk na test 10 atmosfer , ja od razu mówię , ze to przeciez za mało ! Pan spokojnie informuje mnie że nie ma/ nie mają maszynki która testuje większe ciśnienia i ze tak testują wszystkie PO :lol: :lol: :lol: . Następnie pyta jakiego testu oczekuję ? Więc tłumaczę - test z narastającym ciśnieniem, wygrzewaniem i kropelką itd. - po czym Pan informuje mnie - ze oczywiscie mogą taki test przeprowadzić ale to potrwa 2 dni i żebym zostawił zegarek jeśli tylko taka jest moja wola. Odpowiedż z mojej strony - nie dziękuję nie che mi się tutaj drugi raz przyjeżdzać. Pytam jak moga testować PO 60 atm. na 10 czy na 3 bo juz nie wiem czy mówił o pierwszym czy o drugim wymuszonym z mojej strony ? Pan oczywiscie pokiwał głową (zrozumiałem - ze tak Go uczono aby przyznawać klientowi rację) i pozostawił to bez komentarza ani odpowiedzi - zrozumialem że mają mnie tutaj gdzieś i raczej jestem negatywnie postrzegany bo się czepiam o pierdoły a najgorsze że jeszcze cos bym chciał... Na pytanie postawione Pani na samym początku - czy zostala wymieniona uszczelka dekla - odpowiedż - chyba tak podczas przeglądu wymieniane są raczej wszystkie uszczelki - zapomnialem zapytać Pana z tego co zrozumiałem to chyba Pana zegarmistrza. Reszta jaką otrzymałem jest na foto - pytanie czy jestem zadowolony :lol: pozostawię bez odpowiedzi , gdzieś czytałem,ze dają serwisowe pudeleczko takie małe czerwone - okazuje się że to chyba na jakimś zagranicznym forum - bo tutaj dostałem gąbkę - na niej zegarek i torebkę plastikową strunową :lol: . na razie większych :D zastrzeżeń nie mam a co będzie czas pokaże B) . Po kilku gdzinach noszenia - wynik 0sek. korony chodzą znakomicie, bezel również . Widoczne ślady na otworach w deklu od klucza - na dwóch otwoerach wyrażnie widoczne - wczesniej Omega nie była otwierana - miała plombę firmową, także ślady są na pewno pozostawione przez serwis. Na razie nic innego niepokojacego nie zauważyłem.

 

Na pytanie Pana czy nie zakładam zegarka - odpowiedziałem że nie gdyż jeszcze go nie nosilem i muszę zmniejszyć bransoletę a nie chcę juz Państwu robić problemu zmniejszeniem bransolety - Pan zegarmistrz pozostał niewzruszony - nic nie odpowiedział. Na koniec życzył "niech się nosi". Bransoletę zmiejszyłem w domu i od teraz jest na nadgarstku.

 

201204181026.jpg

 

201204181027.jpg

 

201204181028.jpg

 

201204181029.jpg

 

201204181030.jpg

 

201204181031.jpg

 

201204181032.jpg

 

201204181033.jpg

 

Na koniec życzę duzo szczescia wlaścicielom PO ... :lol:

 

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam

 

Piotr.


cyt.-Wszystkie Ryśki to porządne chłopy !

Piotr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najważniejszy jest chyba paragon opiewający na kwotę 1100zł

gratuluję stoickiego spokoju kwota vs usługa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zlecalem nigdy takiej uslugi i moje pytanie pewno bedzie glupie ale co to za czesci w tym pojemniczku?

Czy byla tez jakas naprawa? Bo o ile mnie wzrok nie myli to na paragonie jest 1,1k... Troche duzo jak na polerke i potwierdzenie 1/10 szczelnosci;)

A moze zapomniales dopisac ze to byl rodzaj terapii i skutecznie Cie wyleczyli z lenistwa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak to prawda - konserwacja i polerka 1100 zł w końcu to serwis autoryzowany

Na zdjęciu jedno to na pewno wychwyt a dwa kółeczka - nie wiem - moze ktoś bieglejszy podpowie ...Elementy które zostały wymienione podczas konserwacji z tego co zrozumiałem.

Jeszcze może dodam mi tak jest absolutnie wszystko jedno - ale byłem zdziwiony, ze takie standardy obowiązują w serwisie autoryzowanym - musimy byc 1000 lat za przysłowiowymi "Murzynami"

przepraszam za określenie :lol:

Nigdy wczesniej nie korzystałem z serwisu autoryzowanego ... i chyba nigdy po tym juz nie będę korzystał


cyt.-Wszystkie Ryśki to porządne chłopy !

Piotr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości dopytam jeszcze. Jak długo był w serwisie? U Strojnego to trwa z reguły tydzień, ale teraz jeden zegarek byłem zmuszony wysłać do firmy matki i już miesiąc czekam... <_<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oddałem 5 kwietnia - do odbioru był wczoraj - czyli niecałe dwa tygodnie wliczając Wielkanoc.

Podzielcie się proszę swoimi kompletami serwisowymi - ciekawy jestem czy to jest norma w PL ?

Z góry dziekuję i pozdrawiam

 

Piotr.


cyt.-Wszystkie Ryśki to porządne chłopy !

Piotr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przyjemności kosztują tongue.gif

czy oddałeś go na "odpicuj mój zegarek" ?

bo nie rozumiem stwierdzenia odnośnie, nieskróconej bransolety

czy mam się domyślać, że był on z drugiej ręki albo porysował się w szufladzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem porysowany, z papierami, pudłami itd.- komplet wyprodukowany w roku 2007 więc stwierdziłem , ze należy mu się konserwacja a przy okazji niech doprowadzą go do stanu wizualnie poprawnego . Tak też się stało :lol:


cyt.-Wszystkie Ryśki to porządne chłopy !

Piotr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przyjemności kosztują tongue.gif

czy oddałeś go na "odpicuj mój zegarek" ?

bo nie rozumiem stwierdzenia odnośnie, nieskróconej bransolety

czy mam się domyślać, że był on z drugiej ręki albo porysował się w szufladzie?

Mi nie chodzi o koszty - dla mnie niech to kosztuje i więcej ale niech to będzie porządnie zrobione ... i proszę aby nie traktować wszystkich jak niedoinformowanych - to chyba śmieszne abym musiał tłumaczyc w serwisie jak powinno wygladać to czy tamto - a moze ja zbyt wiele oczekuję ? To możliwe - proszę mnie uświadomić - za co z góry bardzo dziękuję :rolleyes:


cyt.-Wszystkie Ryśki to porządne chłopy !

Piotr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To mniejsze srebrne wygląda na koło wychwytowe. A większe to sekundowe będzie ?

Serwis faktycznie w cenie autoryzowanej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie jedno to koło wychwytowe a drugie - tak jak napisałeś - sekundowe albo minutowe ?


cyt.-Wszystkie Ryśki to porządne chłopy !

Piotr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie sekundowe, za drobne uzębienie na minutowe, a porównując ze schematami to jedynie podobne do sekundowego. Sam mam właśnie problem gdzie ew. reperować Omegę ojca, żeby naprawa nie przerosła wartości zegarka :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej to mnie rozbroiły teleskopy. Tzn że wymieniliby z pół zegarka a teleskopy zostałyby zużyte?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oddałem 5 kwietnia - do odbioru był wczoraj - czyli niecałe dwa tygodnie wliczając Wielkanoc.

Podzielcie się proszę swoimi kompletami serwisowymi - ciekawy jestem czy to jest norma w PL ?

Z góry dziekuję i pozdrawiam

 

Piotr.

Moja Omega wrocila z przegladu w Swatch group w serwisowym etui - czerwonym, z logo, cos jak etui do okularow.

Jako, ze po chwili musiala wrocic do serwisu :( mam juz dwa takie etui...

Poza tym dostalem stare wskazowki, sprezyne, koronke i uszczelke.

Oraz rachunek na 1600 z groszami. Ale tego akurat sie spodziewalem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jak masz dwa etui - te o których mówiłem - to juz nie musisz oddawać do SGP - sam miałem dylemat czy tam czy Zalescy ? W końcu decyzja - Zalescy - sam nie wiem teraz co wybrać ... z dwojga złego B)

A może My mamy poważnie zbyt duże wymagania ? Nie zastanwialiście się nad tym ?


cyt.-Wszystkie Ryśki to porządne chłopy !

Piotr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja Omega wrocila z przegladu w Swatch group w serwisowym etui - czerwonym, z logo, cos jak etui do okularow.

Jako, ze po chwili musiala wrocic do serwisu :( mam juz dwa takie etui...

Moja AT pojedzie do serwisu SGP 3 raz:

 

 

http://zegarkiclub.p...__1#entry797800

 

ale jeszcze nie mam żadnego etui, ale może do 3 razy sztuka ;) . Czemu musiałeś odesłać ponownie swoją Omesię? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A bo Ty, Staruszku, upierdliwy jesteś - jak to na starość :lol: A to polerka Ci się nie widzi, a to ciśnienie za małe (a przeciez nie zanurzasz jej na 300m), teleskop luźny, etui nie dali. Ani nawet kawy. Ani Ci hostessa topless zegarka nie podała. Za głupie 1100 PLN-ów oczekujesz Bóg wie czego. Upierdliwiec i tyle :lol:

Nasmarowany? Idzie dokładnie? Szczelny? Świeci się? To czego jeszcze osoba oczekuje i serwis wkurza? :lol:


Czas, to coś, co mówi, jak długo musimy czekać...

a305ed90f05795c0.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja swoją 2254 odwałem do SG w anglii i nie wiele się różniło

niedbalstwo i fuszera .

A po jakiś 11 miesiącach jakiś pozostawiony śmieć zablokował koło sekundowe a

uaktywnił go silny wstrząs.

Oczywiście skasowali mnie konkretnie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój Seamaster wrócił z serwisu w foli bąbelkowej - szczerze mówiąc za dużo to jej na nim nie było. Co ciekawe - nie wróciło oryginalne pudło Omegi, w którym go wysłałem, jednak udało mi się je odzyskać :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja AT pojedzie do serwisu SGP 3 raz:

 

 

http://zegarkiclub.p...__1#entry797800

 

ale jeszcze nie mam żadnego etui, ale może do 3 razy sztuka ;) . Czemu musiałeś odesłać ponownie swoją Omesię? 

 

Przy okazji przeglądu wymienili wskazówki.... na wskazówki od innego modelu!

Zegarek to stara Omega De Ville.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ani Ci hostessa topless zegarka nie podała
Tutaj faktycznie co racja to racja - najgorsze, ze nawet o tym nie pomyślalem :huh:
Nasmarowany? Idzie dokładnie? Szczelny? Świeci się?

Biorąc pod uwagę całokształt - ciężko stwierdzić czy nasmarowany , idzie tak sobie ... po 24god. -6 sek. ale dam mu jeszcze chwilkę B) ,

czy szczelny - a co to za szczelnośc i po co komu w takim razie 300 metrowce nie mówiąc juz o 1000 metrowcach - skoro pozostaje jedynie sam napis na tarczy. Jak się bawimy i za to płacimy - to zachowajmy chociaż pozory sensu całej zabawy.

odnośnie polerki w jednym i drugim przypadku (a Ty @Staruszek wiesz to chyba najlepiej) - fabryki nigdy nie podrobisz

Podrobisz ale tylko przy oku nieuzbrojonym, podrabiałem juz IWC, AP, GO ,OP, TH i wiele innych ale wszystko udawało się zlikwidować/zastąpić bez zdejmowania korony czy bezela o ile był. Tutaj problem polegał na rozebraniu koperty (bezel, obie korony) chciałem nawet aby dali mi kopertę po rozebraniu - ale nie chcieli dać.

Dziękuję za wsparcie w postaci ofert kupna omesi :rolleyes: . Widzę jednak, ze najprawdopodobniej to jest norma w serwisie Omesi autoryzowanym a nawet wychodzi, ze mi nie poszło tak żle a na pewno mogłem trafić znacznie gorzej :lol: .


cyt.-Wszystkie Ryśki to porządne chłopy !

Piotr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe te polskie autoryzowane serwisy. :o

Dla przykładu podam:

Jedno ogniwo do stalowej bransolety do AP RO w PL 1300zł

W DE 150€.

Polerowanie samej koperty w PL 3200zł + wysyłka 600zł .

W DE 434€ .

w tej cenie zrobili-

-wypolerowali cała kopertę ,bransoletę i poprawili trzpień w zamknięciu bransolety.

Paweł / TIK TAK/ i Piotrek /Staruszek/ wiedzą o czym piszę.

Czy tam maja inne koszty prowadzenia biznesu?

Oczywiście pytanie jest retoryczne :P

 

Jeśli ktoś jest zainteresowanym profesjonalnym serwisem z autoryzacją od Patka po Tissota, to zapraszam na PW.


Za wszystkie niezrozumiałe wpisy.Wszystkich przepraszam.

Uśmiechnijmy się :-))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to mnie zmartwiliście. Mam Seamastera PO 45mm (600m) kupionego w 2008 roku i zastanawiałem się czy nie oddać go do serwisu, myślałem właśnie o Zalewskich w Warszawie. Szczególnie chodziło mi o to że podobno (tak gdzieś czytałem na forum) oni mają w Warszawie urządzenie zwane wibrografem (nie wiem czy dobrze piszę) do regulacji mechanizmów z wychwytem współosiowym. Ponadto, zależy mi na teście na ciśnienie - nurkuję w tym zegarku. Fakt, może nie jest to i nurkowanie zbyt głębokie (do 20 metrów), ale jest. Poza tym, planuję zrobić kurs zaawansowany i schodzić niżej - chcę mieć pewność szczelności zegarka.

 

Mam zatem pytanie - gdzie odddać PO żeby mi zrobili porządny przegląd w Warszawie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Classified
Ciekawe te polskie autoryzowane serwisy. :o

Dla przykładu podam:

Jedno ogniwo do stalowej bransolety do AP RO w PL 1300zł

W DE 150€.

Polerowanie samej koperty w PL 3200zł + wysyłka 600zł .

W DE 434€ .

w tej cenie zrobili-

-wypolerowali cała kopertę ,bransoletę i poprawili trzpień w zamknięciu bransolety.

Paweł / TIK TAK/ i Piotrek /Staruszek/ wiedzą o czym piszę.

Czy tam maja inne koszty prowadzenia biznesu?

Oczywiście pytanie jest retoryczne :P

Ja jeszcze żadnej Omegi nie dawałem na serwis w PL, ale powiem Ci tak:

Z tego co przeczytałem to zegarek klasy światowej, ale serwis zaściankowy rodem z PRL.

Autoryzowane serwisy hehe.

To wam Koledzy powiem tyle, że w Polsce wiele autoryzowanych serwisów to największa koncentracja cwaniaków i dyletantów na m2.

Koledze gratuluję wydanych 1100 PLN za przegląd który trzeba było poprawiać (!!!!)

Co do cen, to mój drogi tam jest inny poziom obsługi klienta. Serwis jest DLA klienta, a nie klient DLA serwisu. Ma to swoje głębokie uzasadnienie ekonomiczne, bo klient płacąc grube pieniadze (akurat Omega na Zachodzie nie jest "droga", to średnia półka dobrych zegarków cenowo do nabycia przez klasę średnią z palcem w nosie) chce dobrego serwisu dla dobrego sprzetu. I potem robi reklamę (albo antyreklamę) jak to w serwisie było. A u nas jest tak, że skasują frajera za wszystko co się da, nie ma problemu, przyjdzie inny , my sie nachapiemy i fest. Buractwo po prostu. Ot i cała magiczna tajemnica :D

Szkoda gadać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.