Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

asterix

Zakupy w Orientuhren.de

Rekomendowane odpowiedzi

Zamowilem 25 Czerwca, na stronie poczty niemieckiej jest napisane, ze paczka zostala wyslana 26 czerwca, a mamy 3 lipca. Od informacji o nadaniu paczki nic sie nie aktualizuje (The item was posted on Jun 26, 2015.). Na stronie internetowej nie bardzo moge sprawdzic stanu, bo zamawialem bez zakladania konta :# Jak myslicie, dlugo bedzie jeszcze szla ta przesylka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz jakiś numer tej paczki? często na stronie poczty polskiej można dokładniej sprawdzić gdzie jest paczka. może przypadkiem leży na poczcie bez awizacji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

RA517933155DE - na stronie poczty polskiej nie znajduje przesylki o podanym numerze.

 

ed// Szczesliwie dzisiaj dotarl :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

w orientuhren kupiłem już kilka zegarków, ostatnio czarnego Raya, zawsze bez problemu.

Ale niestety Ray przyszedł z wadą bransolety, zapięcie nie było spasowane i co chwila po zaczepieniu o coś się otwierało.

Napisałem do nich zaraz po zakupie, stwierdzili, że bransoleta nie jest na gwarancji (dziwne), ale kazali przysłać.

Co zrobiłem miesiąc temu.

I cisza.

Pisałem do orientuhren kilka razy, zero odpowiedzi.

Mam nadzieję, że to tylko wakacje, ale jednak obsługa klienta na słabym poziomie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś do mnie przyszła paczka z orientuhren. Orient M-Force SEL03002M plus pasek gumowy.

Wszystko O.K.

Pewnym zaskoczeniem był telefon od  Pana  Kellera, czy nie pomyliłem się w zamówieniu.

Istotnie kliknąłem pasek, który pojawił się w automatycznej podpowiedzi "KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI TAKŻE:" Niestety był to pasek o szerokości 22mm, a do M-Force potrzeba 23mm.Po wyjaśnieniu wysłany został razem z zegarkiem pasek dedykowany, 23mm szerokości. 

Polecam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

w orientuhren kupiłem już kilka zegarków, ostatnio czarnego Raya, zawsze bez problemu.

Ale niestety Ray przyszedł z wadą bransolety, zapięcie nie było spasowane i co chwila po zaczepieniu o coś się otwierało.

Napisałem do nich zaraz po zakupie, stwierdzili, że bransoleta nie jest na gwarancji (dziwne), ale kazali przysłać.

Co zrobiłem miesiąc temu.

I cisza.

Pisałem do orientuhren kilka razy, zero odpowiedzi.

Mam nadzieję, że to tylko wakacje, ale jednak obsługa klienta na słabym poziomie.

I co dalej?

Odesłali, odpisali, oddzwonili? Naprawili, wymienili czy olali?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj, po 2 miesiącach otrzymałem zegarek. Tyle to trwało.

Ostatnie 2 tygodnie opóźnienia, bo sklep błędnie wpisał adres i paczka wróciła do Niemiec.

No niestety olali, tak to podobno jest w tych bransoletach, ale to 3 Ray od nich kupiony i nie jest OK.

Coś tam ponoć docisnęli, ale dalej ta bransoleta jak się o coś zahaczy, to się otwiera.

Ale ogólnie proces reklamacyjny na bardzo słabym poziomie, na maile odpisują po kilku przypomnieniach po kilku dniach, jak dostali zegarek ze wszystkimi wyjaśnieniami, to łaskawie po 2 tygodniach zapytali: Ale o co chodzi? itd. 

Szkoda nerwów ogólnie, ale wiadomo, 99% Orientów przychodzi idealnych.

Tu jeszcze foto bransolety (wystaje i cały czas się rusza): ray01.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś dostałem info od PoljotEuro, że na terenie Niemiec nie ma oficjalnego przedstawiciela tej marki i na zegarki z niewiadomego pochodzenia nie ma gwarancji międzynarodowej. Wiem, że 1300zł to nie majątek, ale jednak 300zł różnicy to dużo. Z drugiej strony gdyby coś było nie tak, to gdzie szukać pomocy przez 2 lata.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezeli dla Ciebie najważniejsza jest kwestia serwisu w PL to kup u autoryzowanego sprzedawcy ( Orient jest ostatnio szeroko dostępny w galeriach handlowych ).


Deus Dona Me Vi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serwis w PL - jest to wg mnie udogodnienie.

Wiemy dobrze, że różne sprzęty (jak i zegarki) się psują.

Zastanawiam się czy warto zakupić zegarek taniej, a bujać się z ewentualną naprawą wysyłając do Niemiec.

Ktoś wcześniej napisał, że zakupy na orientuhern można serwisować w poljot.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś dostałem info od PoljotEuro, że na terenie Niemiec nie ma oficjalnego przedstawiciela tej marki i na zegarki z niewiadomego pochodzenia nie ma gwarancji międzynarodowej. Wiem, że 1300zł to nie majątek, ale jednak 300zł różnicy to dużo. Z drugiej strony gdyby coś było nie tak, to gdzie szukać pomocy przez 2 lata.

Poblem nieuznawania gwarancji zegarków zakupionych poza Polską dość często wraca:

Np. http://zegarkiclub.pl/forum/topic/100939-orient-gwarancja-międzynarodowa/

W razie kłopotów z oddaniem na gwarancję, napisałbym do centrali Orienta.

 

Serwis w PL - jest to wg mnie udogodnienie.

Wiemy dobrze, że różne sprzęty (jak i zegarki) się psują.

Zastanawiam się czy warto zakupić zegarek taniej, a bujać się z ewentualną naprawą wysyłając do Niemiec.

Ktoś wcześniej napisał, że zakupy na orientuhern można serwisować w poljot.

Te zegarki rzadko się psują :).

Ale jeżeli już to się stanie, w razie gdyby nie udało się naprawić w PoljotEuro - wysyłka do Niemiec nie jest problemem (koszt w granicach 20zł).

 

Kwestia wyboru czy dopłacić 30% do zakupu (albo np. w przypadku Orienta Bambino z Azji to już +100% wartości) żeby mieć możliwość bezproblemowego odesłania zegarka na polski adres.

 

Wysłane z mojego MX_Base przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Załatwiłem wszystko bardzo sprawnie - znalazłem w Polsce sklep który dał mi dobry rabat i nie wyszło wiele drożej niż z Niemiec. Może akurat ten model się udało tak załatwić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie negocjacje pomogły oraz szybka obsługa. Akurat mój model się opłacało  :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem Orienta Raya w Schoeneuhren i przyszedł z rysą na szkle i kopercie i paprochami pod szkłem. Czy macie doświadczenie w kwestii takich reklamacji - jak to sprzedawca rozpatruje ?

Napisałem do nich maila, zobaczę co odpiszą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to wielki minus dla tego sklepu, że w ogóle wypuścił coś takiego do klienta. Z tego co piszesz to te wady aż w oczy kłują a mimo to wysłali taki egzemplarz. Dziwna sprawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może nie jest aż tak, że w oczy kłuje, bardziej mnie wkurza fakt, że to na zegarku jest. A wygląda tak:

f5855a8fb9ed5.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

białe paprochy na czarnej tarczy bardzo rzucają się w oczy <_<  o ile szkło można przeboleć i rysą usprawiedliwić sobie wymianę na szafir to paprochów i rysy na kopercie bym nie odpuścił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.