Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Morris_J

Ocena 15 producentów - Jakość + Prestiż

Ocena producentów zegarków  

83 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie oraz wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

 

Szykuje się do zakupu zegarka na prezent, ale jestem zegarowym laikiem.

 

Wśród producentów zegarków do 500zł najczęściej występuje 15 z nich.

Prosiłbym Was o ocenę tych 15 firm w załączonej ankiecie. Mam nadzieję, że ułatwi mi to trochę wybór.

 

Z góry dziękuję za poświęcony czas i wiedzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

popraw drugą ankietę bo można zaznaczyć tylko jedno pole


OMEGA SEAMASTER 300M

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do jakości - kieruj się w stronę firm, które produkują tylko zegarki, a nie gacie albo perfumy. Czyli możesz śmiało brać pod uwagę Orienty, Lorusy, Citizeny, Adriatiki, Atlantiki, etc.

 

Co do prestiżu - ciężko mówić o prestiżu, jakkolwiek rozumianym, w kwocie 500 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie....nie ma mowy o żadnym prestiżu w tej kategorii cenowej :) ....w tej cenie to zegarki ogólnodostępne....i co to za prestiż ?? To tak jakby napisać, że posiadanie telewizora samsung to prestiż ?? :) . No i gdzie się podziało Seiko ( Największy producent zegarków w tej kategorii cenowej) ??? Słabo przewertowałeś rynek :)

generalnie zasada jest taka aby kupować zegarki firm które produkują TYLKO zegarki...a nie także damskie torebki. Unikać marek modowych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach