Gość tomaliusz #1 Napisano 3 Kwietnia 2013 Witam. Zwracam sié z prosbá o opinie na temat dodatkowej oplaty za przedluzenie gwarancji. Sprawa dla mnie pilna bo mam na to czas do końca tygodnia. Mój zegarek to GW-2310-1ER ( brak czujników )Przepraszam jeśli się powtarzam (pytanie już kiedyś zadałem) ale czas goni a chcę podjąć sluszná decyzję.Myślę że dla nowych nabywców sprawa zasługuje na odrębny wátek, dlatego nowy temat Pozdrawiam 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diego04 317 #2 Napisano 3 Kwietnia 2013 Zwracam sié z prosbá o opinie na temat dodatkowej oplaty za przedluzenie gwarancji. Na pewno warto - niewielki pieniądz 20 pln dla zegarków do 1000 pln i 40 pln powyżej 1000 pln a masz gwarę przedłużoną o dodatkowe 3 lata czyli na 6 lat łacznie. A to czy kiedykolwiek się przyda (znikoma awaryjnośc zegarków Casio) to już inna rzecz Tak czy siak będziesz spał spokojniej przez 3 lata za 20 zł. 0 "Kiedyś traktowałem ludzi dobrze. Teraz z wzajemnością."Cierpliwość popłaca...jeśli Cię na nią stać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojtek326 1 #3 Napisano 3 Kwietnia 2013 diego04 masz rację +3 lata spokoju ale czy to na pewno jest potrzebne ? Tomek sam pomyśl ,czy będziesz nosił ten zegarek 6 lat ? Gwarancja obejmuje tylko mechanizm . Zibi jakimś znakomitym serwisem nie jest bo nie raz można przeczytać jak spieprzyli robotę mimo gwarancji . Oddając go na gwarancję i tak będą się starali zrobić to tak , żeby ponieść jak najmniejsze koszta więc IMO nie opłaca się przedłużać umowy z takim nieprofesjonalnym gwarantem. Dla mnie sprawa jest bardzo prosta odnośnie zegarków Casio ( z sensorami lub bez ) jeśli wytrzyma pierwszy rok bez parowania etc. to wytrzyma wszystko.Solidne zegarki ( z seri G ), nie psują się nazbyt często. Po 3 latach będzie już nieźle "znoszony" więc wątpię czy będziesz 6 lat się z nim hulać ..Reasumując :Pesymistycznie - przedłuż to na pewno pomoże i w razie czego wymienią Ci baterię po 3 latach .Optymistycznie - nie warto bo jeśli przetrwa rok to przetrwa dużooo . Swoją drogą biorąc pod uwagę ilość osób , które naprawdę skorzystały z tej gwarancji +3 to Zibi robi świetny interes na nich bo +20 od zegarka .. Czy Ty posiadając serwis dawałbyś ludziom możliwość naprawienia zegarka przez 3 lata za śmieszną sumę 20 PLN ? Gdzie normalnie tyle bierzesz za wymianę baterii ? No średnio Ci się widzi bo przecież jak mechanizm padnie to koszta duże .. Jeśli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze jak na te przykładowo 1000 zegarków 1 padnie to i tak żyła złota . Pozdrawiam,Wojtek 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dualbet 0 #4 Napisano 4 Kwietnia 2013 20 złotych to nie dużo, prawdę mówiąc spodziewałem się większej kwoty. W takiej sytuacji nawet bym się nie zastanawiał. Pytanie czy warto można postawić przy każdym ubezpieczeniu :-)Jeśli kupujemy nowy model lub z nowym modułem to tak naprawdę niewiadomo jak się spisuje. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Seven 69 #5 Napisano 4 Kwietnia 2013 Jeśli kupujemy nowy model lub z nowym modułem to tak naprawdę niewiadomo jak się spisuje. Bez przesady, zegarki to nie samochody z "problemami wieku dziecięcego". 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1TomTom1 0 #6 Napisano 4 Kwietnia 2013 Swoją drogą biorąc pod uwagę ilość osób , które naprawdę skorzystały z tej gwarancji +3 to Zibi robi świetny interes na nich bo +20 od zegarka .. Czy Ty posiadając serwis dawałbyś ludziom możliwość naprawienia zegarka przez 3 lata za śmieszną sumę 20 PLN ? Gdzie normalnie tyle bierzesz za wymianę baterii ? No średnio Ci się widzi bo przecież jak mechanizm padnie to koszta duże .. Jeśli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze jak na te przykładowo 1000 zegarków 1 padnie to i tak żyła złota . skąd masz te dane? Tu nie chodzi o kasę a raczej o pokazanie dla klienta że to są dobre zegarki i żadko się psują. Tak na prawdę te 3 lata można wysępić u sprzedawcy;) 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojtek326 1 #7 Napisano 4 Kwietnia 2013 Dane z polskiego instytutu badań naukowo-statystycznych ds. wykresów i analiz w internecie . Wśród osób , które posiadają casio nie spotkałem się jeszcze z jakimś problemem jeśli już zegarek był noszony to nigdy nie zawiódł bo to z reguły proste i solidne zegarki .Miałem kilka i również nie zawiodły.Zibi chce pokazać potencjalnym klientom , że są to dobre zegarki i raczej rzadko się psują . Miejsca do polemiki brak . Zibi narzuca taką marżę na produkty , że lepiej jak nie musisz to w nic z nimi się nie pakować.Zapytam : ile razy oddałeś coś do nich ? Jak serwis - podobało się ? A i naprawdę nie wiem dlaczego sprzedawca miałby dać CI dodatkowe 3 lata gwarancji czyli razem 6 skoro w UE obowiązują 2 lata na nowy produkt ze sklepu w innych wypadkach jest to gwarancja na rok .Jeśli ktoś się zna to wie , że są to dobre a Zibi stawia na zarobek udowadniają to absurdalnymi cenami zegarków z własnej dystrybucji. Kolega widzę wierzy ,że chodzi o coś więcej niż kasa - o idee Niech zgadnę -za dużo oglądania TV ?Sprawa z gwarancją to sprawa indywidualna .Powtarzam jeszcze raz : gwarancja obejmuje tylko mechanizm zegarka , Pozdrawiam. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1TomTom1 0 #8 Napisano 4 Kwietnia 2013 Zapytam : ile razy oddałeś coś do nich ?3-4 razy i nie miałem żadnych problemówa ty ile razy miałeś problemy z serwisem zibi techno? nie wiem dlaczego sprzedawca miałby dać CI dodatkowe 3 lata gwarancji czyli razem 6 skoro w UE obowiązują 2 lata na nowy produkt ze sklepu w innych wypadkach jest to gwarancja na rok .A kiedy ostatnio robiłeś zakupy w zibi detal? Nigdy? To nie dziw się że nie wiesz o takich rzeczach. Kupowałem dla żony Baby-g i chciałem rabat wysępić ale sprzedawca zaproponował mi na miejscu przedłużenie gwarancji do 5 lat żebym się uparł to może jeszcze roczek by dał Nie masz racji co do długości gwarancji bo o niej decyduje sprzedawca może jej nie udzielać. Gwarancja wynikająca z ustawy czyli NTZU wynosi 2 lata .A jeśli chodzi o przedłużenie gwarancji to zastanów się czy chcesz nosić ten zegarek więcej niż 3 lata jak tak to przedłużaj 20zł to nie fortuna a będzierz spał spokojnie. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość xylog #9 Napisano 4 Kwietnia 2013 Jeśli chodzi o serwis Zibi to muszę cie zaskoczyć, ale korzystałem 2 razy, w obu byłem zadowolony. Co prawda korzystałem z serwisu Seiko, ale to pewnie bez znaczenia. A co do zasad działania Zibi i ich cen.Sorry, ale to ich biznes, nie pasuje to wybór innych sposobów zakupu jest znaczny. A tak przy okazji. Ciekawe jak tam z serwisem w tych innych źródłach zaopatrzenia. Masz jakieś doświadczenia? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Seven 69 #10 Napisano 4 Kwietnia 2013 Panowie przedmówcy, a korzystaliście z gwarancji w okresie "standardowym" czy "przedłużonym"? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość xylog #11 Napisano 4 Kwietnia 2013 Raz korzystałem z gwarancji miedzynarodowej, a raz bez gwarancji. W obu przypadkach zegarki kupione za granicą, mimo to zostałem obsłużony OK i jestem zadowolony. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojtek326 1 #12 Napisano 4 Kwietnia 2013 Jacek i Tom to ewenementy czy Zibi naprawdę dba o klienta ot pytanie . Jeśli naprawdę dba to skąd takie 'chore akcje' ,z którymi spotkali się inni konsumenci ? A kiedy ostatnio robiłeś zakupy w zibi detal?Mógłbyś bardziej klarownie nakreślić o czym mówisz ? Tak jak pisałem nie oddawałem z żadnym poważnym kuku bo w Casio wymieniam tylko baterie co jakiś czas . Raz wysłałem ze względu na parowanie(w zegarku ,którego już się pozbyłem ) to stwierdzili , że moja wina - być może dlatego tak sceptycznie do nich podchodzę . Z reguły kupuję w grupie ZIbi bo nie odpowiada mi polityka firmy ,która narzuca haracz niczym apple na swoje produkty Aczkolwiek zdarzają się wyjątki jak jakiś sklep rzuci fajną promocję to czasem się skuszę ostatnio zakupiłem G-1000D , sklep wysłał mi instrukcję wydrukowaną z internetu co jest moim zdaniem śmieszne ( na kartkach a4 ) :lol: W okolicy mojego obecnego miejsca zamieszkania jest salon,który jest partnerem Zibi ceny powalają ale to tak zawsze ..- super promocja specjalnie dla Ciebie bo wchodzisz >oglądasz >od razu rabaciki , sriki >zniży Ci cenę o 100 PLN nawet > płacisz i tak więcej niż u konkurencji z 2 letnią gwarancją . Gratuluję zakupu baby-G , no jak się przepłaca to chociaż gwarancję dadzą Miło , że każdy ma inną opinię i można sobie porozmawiać ale do jednego wniosku doszli zgodnie ,razem wszyscy przedmówcy a mianowicie :Drogi autorze tematu zastanów się czy będziesz zegarek użytkować 6 lat. Peace. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diego04 317 #13 Napisano 4 Kwietnia 2013 Drogi autorze tematu zastanów się czy będziesz zegarek użytkować 6 lat. Faktycznie jest się nad czym zastanawiać - 6,66 zł rocznie Przedłużaj kolego i się nie zastanawiaj. 0 "Kiedyś traktowałem ludzi dobrze. Teraz z wzajemnością."Cierpliwość popłaca...jeśli Cię na nią stać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Oskar_FKP 23 #14 Napisano 5 Kwietnia 2013 >od razu rabaciki , sriki >zniży Ci cenę o 100 PLN nawet > płacisz i tak więcej niż u konkurencji z 2 letnią gwarancją .Gratuluję zakupu baby-G , no jak się przepłaca to chociaż gwarancję dadzą Miło , że każdy ma inną opinię i można sobie porozmawiać ale do jednego wniosku doszli zgodnie ,razem wszyscy przedmówcy a mianowicie :Drogi autorze tematu zastanów się czy będziesz zegarek użytkować 6 lat. Peace. Każdy robi jak uważa ja kupiłem ostatnio zegarek w Zibi i zapłaciłem raptem 25 pln więcej niz za taki sam na allegro z przesyłka więc nie uważam żebym przepłacił ...Gwarancje przedłużyłem pewnie się nie przyda ale nie róbmy scen 20 pln to nie majątek... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomaliusz #15 Napisano 5 Kwietnia 2013 Faktycznie jest się nad czym zastanawiać - 6,66 zł rocznie Przedłużaj kolego i się nie zastanawiaj.Przedluzylem gwarę. Dziekuje wszystkim za udział w dyskusji.Faktycznie uznałem ze 2 dychy to pikuś Jeśli nawet nie skorzystam to napewno nie będe zalowal 2 piw rocznie będę zdrowszy A w przypadku sprzedaży busoli zawsze gwara mile widziana. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1TomTom1 0 #16 Napisano 6 Kwietnia 2013 Jacek i Tom to ewenementy czy Zibi naprawdę dba o klienta ot pytanie . Jeśli naprawdę dba to skąd takie 'chore akcje' ,z którymi spotkali się inni konsumenci ?Zibi jest na rynku ponad 20lat dlatego że nie dba o klienta? Z reguły kupuję w grupie ZIbi bo nie odpowiada mi polityka firmy ,która narzuca haracz niczym apple na swoje produkty Masz dziwne podejście Jak nie odpowiada ci polityka firmy to nie korzystaj z jej usług. Ja tak robie i mam wiele mniej zmartwień i nie narzekam tyle:) PozdrawiamTomek 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomaliusz #17 Napisano 6 Kwietnia 2013 Zibi jest na rynku ponad 20lat dlatego że nie dba o klienta? Masz dziwne podejście Jak nie odpowiada ci polityka firmy to nie korzystaj z jej usług. Ja tak robie i mam wiele mniej zmartwień i nie narzekam tyle:) PozdrawiamTomekTomku chyba Wojtek sié pomylil. Niech mnie poprawi jesli sié mylé ale moze zapomnial przed slowem kupujé dodac "nie" 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1TomTom1 0 #18 Napisano 6 Kwietnia 2013 Tomku chyba Wojtek sié pomylil. Niech mnie poprawi jesli sié mylé ale moze zapomnial przed slowem kupujé dodac "nie" Wiem Ironizowałem 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojtek326 1 #19 Napisano 6 Kwietnia 2013 Każdy ma swoje zdanie Lubię jak "w internecie" każdy bierze wszystko co przeczyta na poważnie i robi najazd Peace. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość xylog #20 Napisano 6 Kwietnia 2013 Może to wynika z tego, że my tu jesteśmy u siebie, a ty "w internecie"? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diego04 317 #21 Napisano 6 Kwietnia 2013 Może to wynika z tego, że my tu jesteśmy u siebie, a ty "w internecie"? Dobrze powiedziane. 0 "Kiedyś traktowałem ludzi dobrze. Teraz z wzajemnością."Cierpliwość popłaca...jeśli Cię na nią stać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomaliusz #22 Napisano 6 Kwietnia 2013 Dobrze powiedziane.Dajcie juz spokòj Wojtkowi. Jego zaangazowanie na forum doceniam. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
860lacov 0 #23 Napisano 12 Października 2013 Kupiłem niedawno GW-9200Jak napisał mi tam tomaliusz ewentualna sprzedaż zegarka może być łatwiejsza z przedłużoną gwarancją. Pesymistycznie - przedłuż to na pewno pomoże i w razie czego wymienią Ci baterię po 3 latach .Nie wiem czy dobrze rozumiem. Z gwarancją trzeba kupić baterię i wymiana jest gratis, a bez gwarancji trzeba zapłacić za zakup i za wymianę? Tak czy inaczej stwierdziłem, że 2 gr dziennie jestem w stanie na czymś zaoszczędzić więc szarpnę się i wydłużę gwarancję 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Seven 69 #24 Napisano 12 Października 2013 Nie wiem czy dobrze rozumiem. Z gwarancją trzeba kupić baterię i wymiana jest gratis, a bez gwarancji trzeba zapłacić za zakup i za wymianę? W przypadku awarii akumulatora w zegarku z solarem, mając gwarancję nie płacisz za nic poza kosztami transportu do serwisu, natomiast bez gwarancji płacisz i za akumulator, i za jego wymianę. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomaliusz #25 Napisano 5 Listopada 2013 Ufff!!! zdążyłem przedłużyć gwarę na Risemana. Jeszcze 2 dni i byłoby po herbacie Mówiłem sobie zdążę a o mały włos ... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach