Sign in to follow this
Followers
0
-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Similar Content
-
By Takiludek
Zegarek otrzymałem w spadku, niby pochodzę z rodziny zegarmistrzów, ale nie znam się na tym.
Średnica bez korony - 32,6mm.
Średnica z koroną - 48,2 mm.
-
By Kubson320
Cześć
Chciałemkupić sobie jakiegoś smartwacha do 500 zł z okrągłą tarczą. Tak wiem, że za to cenę nie można oczekiwać niczego specjalnego, ale mi wystarczy możliwość personalizacji tarcz, powiadomienia, liczenie kroków i pulsu itp.
Mam na oku Huawei Watch GT oraz Amazfit GTR. Macie może jakieś inne propozycje lub z tych moich coś polecicie?
-
By lucifer455
Dzień dobry chciałbym kupić swojego pierwszego G-shocka i mam pewien dylemat. Będzie to mój pierwszy zegarek a budżet mam w granicach 600zł i chciałbym spytać o opinie na temat tych modeli.
CASIO G-SHOCK GA-2000SU-2AER
GBA-800UC-2AER
GA-100B-4AER
Drugą sprawą jest sklep bądź sprzedawca, którego byście polecali do takiego zakupu. Przeglądałem oferty na stronach aukcyjnych, ale domyślam się, że większość to jakieś podroby.
-
By Topaz
W wakacje kupiłem z ciekawości takie CASIO MRW-220HCM-5BVEF.
Fajny, prosty w obsłudze, z datą i dniem tygodnia, 100m, bezel obrotowy, luma. Wszystkomający superzegarek. Cieszyłem się i szybko mój zachwyt nad tym taniutkim zegarkiem skończył się... oddaniem go "w ludzi". Kolega, który go dostał, do dzisiaj nie może się nachwalić.
Przypomniałem sobie o tym modelu niedawno i zakupiłem jego klony: CASIO MRW-200H i CASIO MRW-200HC.
Modeli tego CASIO jest kilkanaście, można wybierać i zacząć zbierać.
Dekielek stalowy, jak w wiekszości CASIO, a pasek miękki i na każdy nadgarstek.
Wszytko funkcjonuje, trafia w indeksy, przestawia się punktualnie, wygląda dobrze i jest z dobrych materiałów i to za około 80-100 zł.
Luma na wskazówkach, nawet na sekundowej, a w zależności od wersji pokryte są też indeksy.
Na ręku leży wygodnie. A że to plastik, jest lekki i praktycznie się o nim zapomina.