Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś montowałem nowe pedały mojej żonie
3cadcc53c9328182a75371a1c6c7c731.jpg
125eb7cc56182a83c2d110f15267d1fc.jpg

A taki pomysł nam przyszedł do głowy na przechowywanie naszych rowerów
Muszę jeszcze odrobine dopracować doprowadzenie prądu, niestety przez „lockdown” wszystko zamknięte
07a6e34fb5f42e2051e3dff1be189804.jpg


"Jesteśmy architektami swojego przeznaczenia" Albert Einstein

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[mention]Teufel26 [/mention] fajne pedały. Wieszaki to kierownice szosowe? Lampka z marketu czy sam coś kombinowałeś?

[mention]fidelio [/mention] dopisz markerem -AR. Będziesz jeszcze szybszy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

Jest to jakiś pomysł 👍

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[mention]Teufel26 [/mention] fajne pedały. Wieszaki to kierownice szosowe? Lampka z marketu czy sam coś kombinowałeś?

[mention]fidelio [/mention] dopisz markerem -AR. Będziesz jeszcze szybszy

Wieszaki zrobiłem samemu właśnie na wzór kierownicy, nie są dokładnie takie same, ale coś w tym stylu.
Jeśli chodzi o oświetlenie, to jest to pomysł mojej żony, felga aluminiowa bez szprych, a zamiast opony jest zamontowany LEDowy neon

"Jesteśmy architektami swojego przeznaczenia" Albert Einstein

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie. A co masz w obręczy? Pusto/ściana? Gdzie dałeś zasilacz (prawidłowa nazwa mi uciekła z głowy )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kimnąłem się po robocie z 40 minut, a zaraz idę do piwni i będę montował korbę. No zobaczymy co z tego wyjdzie. Ale najpierw podlecę na myjnię i do sklepu po smar jakiś.


Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie wiem, może będzie to miejsce na kaski rowerowe choć jak znam moja żonę, to zaraz tam coś namaluje ciekawe miejsce na zdjęcia z naszych wycieczek

Z prądem jeszcze mam mały problem, na chwile obecną zakryty jest przez


IMG_20210108_183733-01.thumb.jpeg.839494d9b90e70c96290840e67438d00.jpeg

Fajne te opony, miałeś okazje je już testować?

"Jesteśmy architektami swojego przeznaczenia" Albert Einstein

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

Nie. Dopiero dziś zostały założone. Jak będzie sucho (w miarę), to może w weekend albo pobiedziałem przed robotą. Choć tak po prawdzie, to troszkę na gravela mnie ciągnie, bo do lasu znowu bym chętnie wjechał 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślałem o nich dość intensywnie, mój kolega w zeszłym roku zapragnął je mieć, ale szybko się ich pozbył ze sporym niesmakiem.

Jazda super, mega przyczepność, ale na 4 jazdy 2x kapeć na asfalcie w idealnym stanie to było za dużo i szybko wrócił do Conti 4000.

Może duży niefart, a może one tak mają...


Mniejsza z perfekcją, wystarczy być bardzo dobrym...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

Cóż... Ja już pomijając kwestie wizualne i ten mój ulubiony kolor, przed ich zakupem poczytałem sporo recenzji tych opon, w tym tą Janka Piątkiewicza. I generalnie są to opony bardzo polecane. Przede wszystkim z powodu, o którym piszesz - bardzo dobra przyczepność, w szczególności na nieco mokrym asfalcie. Na tym akurat mi zależało, bo o ile temperatury nie są jakieś masakryczne, to ja jeżdżę rowerem także zimą. A jak to z ich użytkowaniem będzie, także w kintekście kapci, to już sam będę musiał się przekonać 😉 Na gravelu mam opony Schwalbe. Jeździłem 6-7 miesięcy bez żadnych z nimi przygód. Aż przyszły 2 wyjazdy jeden po drugim, kiedy złapałem gumę za każdym razem. Oczysiście na gravelu jest na to zdecydowanie większa szansa. Jak mawiali więc starożytni Rosjanie, pożyjemy, zobaczymy 😁

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Walka trwała do 1 w nocy, bo oczywiście okazało się, że plastikowej śruby od suportu na kwadrat to panie zapomnij, że normalnie odkręcisz. W końcu wpadł mi do głowy taki pomysł

20210108_225027.jpg

20210108_224910.jpg

Tam ten łańcuch ktory widać na zdjęciu to kawałek klucza do filtrów. W końcu po użyciu przedłużki zrobiomej z kawałka zaczepu do holowania auta i rączki do lewarka hydraulicznego... puściło. Ale używając w efekcie prawie metrowej przedłużki prawie musiałem na klucz usiąść. Czyli jakieś 100 kg na 1m, ile to Nm? 1000 ku..wa?

Ponad, bo ja 110 kg ważę.

 

No i pojawił się spodziewany probmem, stara przerzutka niechetnie współpracuje z nową większą tarczą. Idzie wyregulować jedynie skrajne biegi, czyli albo średni i najszybszy alebo zostawić tylko na 1 a to bez sensu. Trzeba będzie poszukać dedykowanej, czy tak Altusa ale koniecznie do tarcz 44, 32, 22.

Nowa VS stara, orwz stół zrobiony z... pdpierdzielonego synowi stojaka do klawiszy...

 

20210108_215548.jpg

20210108_214129.jpg

20210108_215426.jpg

Edytowane przez albiNOS 01

Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Ja podobne demontowałem korbe sram dub na nowym rowerze.

Wd40 i metrowa rura.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
49 minut temu, egzo18 napisał:

 Ja podobne demontowałem korbe sram dub na nowym rowerze.

Wd40 i metrowa rura.

Egzo, a pomożeszmi namierzyć model przerzutki który podejdzie do mojej nowej korby? Nie patrzyłem jeszcze jaki jest kąt ramy i jej średnica, ale ilość zębów mam następującą 44, 32, 22. Trochę nie mogę sie połapać bo w opisach mają czesto hajlabajla. Linka od dołu.


Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma być modne, tylko praktyczne.

A do jazdy wylrawowej 3x takie jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie używam.

W szosie 2x w góralu 1x.

Nadal uważam, że napęd optymalny to 2x.

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, ecipeci napisał:

jak dla mnie jest już niemodne, niepraktyczne, duże, ciężkie i bez sensu

Lżejsze już na oko od systemu na kwadrat który miałem, I czucto niosac rower po schodach. Mijimalnie ale jednak. Walić modę, to producentom zależy byśmy mieli oddzielny rower na teren, oddzielny na lepsze drogi. ( Ale to jak z zegarkami zresztą) Wtedy sprzedają dwa rowery a nie jeden. Kolega ma taki rower jak mój, ale z 2 blatami z przodu, inny kllega zresztą też ma dwie tarcze. Obaj mi zazdroszczą jazdy na równym, zwłaszcza jak dokręce z górki. Lubię jak na moim romecie licznik zbloza się na wyciągniecie reki do 50.

Edytowane przez albiNOS 01

Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra, a teraz dowalę do pieca, wpadłem na chwilę do Decatlona, i na szybkiego kupiłem (zakładam, że na próbę) przerzutkę na max 48 zębów, 3 biegową. Otwieram, oceniam i stwierdzam, że to solidniej wykonane od mojej oryginalnej turnej czy jak jej tam. Ta za 30 zeta ma szeroki pamtograf i co wkurzało mnie w starej, śruba od obejmy jest przykrecana do nakretkj a nie cienkiej blaszki. 

20210109_172900.jpg

20210109_172915.jpg

20210109_173005.jpg


Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i zonk, nie przewidziałem, że między rurą ramy a kołem mam miejsca co kot napłakał. Więc narazie zostaje stara ustawiona na sterowanie 2 i 3 biegiem. 1 nie ruszam.

Zwracam komuś tam honor, jednak system na kwadrat który miałem jest 25 gram lżejszy, ale tu ma ma jednak system dwuczęściowy tą sztywność, jak ustawie przerzutki tak nic nie ociera przy dociśnieciu. No i czuję różnicę przy ruszaniu na średnim blacie, na ostatnim biegu z tyłu. Rower rwie do przodu jak nigdy, ale to jest spowodowane nie sztywnoscią co oczywiste i nie tyle tym, że mam dluższą o 5 mm korbe ale na śresnim blacie jest o ile pamiętam o 2 zęby mniej. Wiec na jednym biegu teoretycznie jestem w stanie całe miasto przejechać nie mecząc się zbytnio. 

Widzę, że mogę zamontować przerzutkę w systemie... jak to tam było. Z linką w kierunku przodu roweru bo mam w ramie do tego otwór, tam mechanizm jest nad pantografem. Ale to już na spokojnie, będzie pretekst by pogrzebać.

20210109_202319.jpg

20210109_192551.jpg

20210109_193757.jpg

20210109_193815.jpg


Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.