Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo ładny osprzęt.

Miło zobaczyć jakąś mniej oklepaną markę. Ja z moim GT jestem chyba sam :) ty z feltem możliwe, że też :)

 

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

 

Po 2000 roku ścigałem sie na Zaskarze   ;)

 

Ale GT dla mnie ostatnimi latami straciło wiele, zreszta jak Wheller, który stał sie tania marka, Diamond Back czy Schwinn :(

Zabito ducha topowych marek   :(

 

BTW Mam jeszcze mniej oklepany rower  ;)

 

post-31866-0-09881100-1486317308_thumb.jpg

 

post-31866-0-36496400-1486317318_thumb.jpg

 

post-31866-0-53159600-1486317335_thumb.jpg

 

post-31866-0-65444500-1486317344_thumb.jpg

 

post-31866-0-44612100-1486317356_thumb.jpg

 

;)

 

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez SzefSzefow

Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak w wielu markach.

Ja mam samą ramę. Avalanche. Resztę dobierałem sam. Rama też nie przypadkowo, nie jest jakaś zarąbiście lekka, to mi nie potrzebe, ale sztywność boczna i wytrzymałość... Bajka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak w wielu markach.

Ja mam samą ramę. Avalanche. Resztę dobierałem sam. Rama też nie przypadkowo, nie jest jakaś zarąbiście lekka, to mi nie potrzebe, ale sztywność boczna i wytrzymałość... Bajka.

 

Ja narzekałem na aluminiowego Zaskara, ciężki, sztywny, ale bardzo niewygodny i niesamowicie niekomfortowy. Nikt już mnie nie zmusi to jazdy na aluminium  :)


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pokazałeś rowery treningowe. A gdzie te właściwe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mnie na karbonie :)

Alu mi leży, i ta sztywność boczna, a ciężar? Około 12 kg teraz, a na tubelessach i oponach zwijanych trochę zejdę, dla mnie ideał. Pancerny rower na wszstko. Tylko,ja się nie ściągam, a jak już to tylko dla funuw amatorskim maratonie, a tak to lubie poszaleć po lesie i trasy asfaltem też lubię

Gdzieś na tej stronie jest:) zerknij sobie

http://zegarkiclub.pl/forum/topic/89498-jakimi-rowerami-jezdza-czlonkowie-forum/page-290

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pokazałeś rowery treningowe. A gdzie te właściwe?

 

Jeszcze nie kupiony :)

Coś się powinno pojawić marzec-kwiecień, jak dobrze pójdzie   :)

Szosa na 100%, a górski... sam jeszcze nie wiem

 

 

A mnie na karbonie :)

Alu mi leży, i ta sztywność boczna, a ciężar? Około 12 kg teraz, a na tubelessach i oponach zwijanych trochę zejdę, dla mnie ideał. Pancerny rower na wszstko. Tylko,ja się nie ściągam, a jak już to tylko dla funuw amatorskim maratonie, a tak to lubie poszaleć po lesie i trasy asfaltem też lubię

Gdzieś na tej stronie jest:) zerknij sobie

http://zegarkiclub.pl/forum/topic/89498-jakimi-rowerami-jezdza-czlonkowie-forum/page-290

 

 

Dobrze zaprojektowana rama karbonowa będzie sztywniejsza bocznie niż alu, do tego z pewnością bardziej komfortowa   :) oraz bardzo często wytrzymalsza  :)

Mój ostatni start odbył się jakieś 12 lat temu   :lol:

 

No ładnego masz tego GT   :)

Edytowane przez SzefSzefow

Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ja łapałem po 8 kapci w dwa miesiące, to uważam, że warto łatać. :)

Ale teraz już się żegnam z dętkami.

 

 

 

Nic z tych rzeczy, to był pierdzielony pech.., Raz w lesie były celowo wysypane pineski na trasach reszta to miasto, zawsze coś wbite. Raz na mieście wbił mi się kawałek metalu.... Tylko jedna sytuacja z dobiciem. To było na praktycznie nowych smart samach :)

Ja mam pompkę co2.

Dlatego zainwestowałem w opony  z wkładką antyprzebiciową. Intrygujące  było zmienianie  dętek na mrozie, wszystko cacy bo szybko szło i dętki tanie, ale stygnięcie równie przebiegało szybko, no i znów wkręcać się w rytm. Teraz dętki zimą co najwyżej mogą umrzeć śmiercią naturalną, pineski, gwoździe? Raz jechałem dość spory odcinek i coś biło. Było ciemno i nie chciało mnie się zatrzymywać. Pod domem okazało się , że mam kawałek Lecha w tylnym kole, kapcia oczywiście nie złapałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szef, no to trochę dawno. Masz rację co do węgla tu. Ale odporność na uderzenia punktowe, na przykład jak przy glebie w coś rąbniesz, ma większe alu no i scisk. Ale to już inna para kaloszy. :) Rama alu jak moja, czyli nie demon lekkości będzie prawie zawsze mocniejsza niż karbon, a wycieniowana do granic no to wiadomo.

Z tymi pineskami to takie typowe wredne celowe działanie... Jeżdżą po tym lecie xc amatorskie, a także na rowerach enduro gości widać, czasem jakiś pseudo zjazdowiec... I ludzią przeszkadza nie wiadomo co i sypią i deski z gwozdziami zostawiają.. Teraz jak tam jadę, to najpierw spacer po trasie.

 

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie kupiony :)

Coś się powinno pojawić marzec-kwiecień, jak dobrze pójdzie   :)

Szosa na 100%, a górski... sam jeszcze nie wiem

 

 

 

 

Dobrze zaprojektowana rama karbonowa będzie sztywniejsza bocznie niż alu, do tego z pewnością bardziej komfortowa   :) oraz bardzo często wytrzymalsza   :)

Mój ostatni start odbył się jakieś 12 lat temu   :lol:

 

No ładnego masz tego GT   :)

Komfort jazdy  w moim odczuciu to raczej ustawienie roweru pod siebie, nie każda geometria jest przyswajalna. Czy jadę na alu, czy stali jeden ch...j. Karbon? mógłbym, ale przy mojej jeździe  i zresztą po co? Spokojnie na swoich rowerach jeździłem treningi  z zawodnikami.

Z tymi pineskami to takie typowe wredne celowe działanie... Jeżdżą po tym lecie xc amatorskie, a także na rowerach enduro gości widać, czasem jakiś pseudo zjazdowiec... I ludzią przeszkadza nie wiadomo co i sypią i deski z gwozdziami zostawiają.. Teraz jak tam jadę, to najpierw spacer po trasie.

 

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Chopie , te tematy znam na pamięć. Zjeżdżam co prawda asfaltem, ale po szlakach na polskiej stronie chłopaki nieraz omijali linki. Żeby było weselej, ktoś je zakładał zaraz przed zjazdem, bo przy podjeździe  ich nie było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Komfort jazdy  w moim odczuciu to raczej ustawienie roweru pod siebie, nie każda geometria jest przyswajalna. Czy jadę na alu, czy stali jeden ch...j. Karbon? mógłbym, ale przy mojej jeździe  i zresztą po co? Spokojnie na swoich rowerach jeździłem treningi  z zawodnikami.

 

Heh... Poprawne ustawienie roweru, tzw fitting to podstawa bez względu na rodzaj użytego materiału  :)

Oczywiście, na tzw "ukrainie" też pojedziesz z zawodnikami jeśli masz "nogę". 

Różnica w komforcie (zdolnością tłumienia drgań) miedzy alu, a karbonem jest odczuwalny przez każdego, nawet osobę jeżdżącą sporadycznie na rowerze.

A czy jest sens kupować rower z karbonową ramą, szybki samochód, dobry zegarek - każdy sam musi sobie odpowiedzieć na to pytanie ;)


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po 2000 roku ścigałem sie na Zaskarze   ;)

 

Ale GT dla mnie ostatnimi latami straciło wiele, zreszta jak Wheller, który stał sie tania marka, Diamond Back czy Schwinn :(

Zabito ducha topowych marek   :(

 

BTW Mam jeszcze mniej oklepany rower   ;)

 

 

 

attachicon.gif2.jpg

 

Szara eminencja XTR te przerzutki są  w stanie niezawodnie działać przez 20 lat. To się już nie wróci. Fajnie że ktoś jeszcze używa takiego sprzętu.

 

 

 

 

;)

Chyba sztampowo bedzie i nudno   :(

 

Scott Addict SL z eTap, Cannon SuperSix Evo, Trek Emonda SLR, Spec Tarmac eTap... choć myślę o czymś ciekawym na zamówienie typu Festka   ;)

 

 

 

Szybkość działania jest świetna, ale precyzja... pozostawia wiele do życzenia w porównaniu do linkowych odpowiedników   ;)

 

 

 

No rama jest ciekawa, pod względem sztywności, tłumienia drgań i wagi przebija bez problemu starego Addicta. Karbonowe Fulcrumy Quattro też są fajnie(szczególnie kwestia hamowania) choć ciężkie :(

 

Nie zmianiam na nowy, kupuję trzeci. Wszystko z nimi ok ;)

Piękny Ridley.

DI 2 można wyregulować nawet samemu. Plus za wybór moich ulubionych kół Sam posiadam Fulcrumy Speed Racing 20 mm i Campy Bora One już  w wersji  24 mm-szerokość obręczy. Rożnica szerokości zmienia znacznie odczucia przy dużych prędkościach. Usztywnia tez znacznie koła Nie polecam nowych Campagnolo 50 zwolennikom aksamitnej jazdy. Koła oddają każda nierówność za to przyspieszają i chodzą po zakrętach idealnie. Koła bezbłędne rama Ridleya kultowa;-) Z nowych fur wymieniłeś same oczywistości ale nic  w tym złego nie ma sensu silić się na poszukiwanie na silę oryginalnych rozwiązań wymienił bym  w zestawie Emondę na Madone ;-) Fotksa mojego Ridleya parę stron wcześniej.


Road-Racing.pl 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piękny Ridley.

DI 2 można wyregulować nawet samemu. Plus za wybór moich ulubionych kół Sam posiadam Fulcrumy Speed Racing 20 mm i Campy Bora One już  w wersji  24 mm-szerokość obręczy. Rożnica szerokości zmienia znacznie odczucia przy dużych prędkościach. Usztywnia tez znacznie koła Nie polecam nowych Campagnolo 50 zwolennikom aksamitnej jazdy. Koła oddają każda nierówność za to przyspieszają i chodzą po zakrętach idealnie. Koła bezbłędne rama Ridleya kultowa;-) Z nowych fur wymieniłeś same oczywistości ale nic  w tym złego nie ma sensu silić się na poszukiwanie na silę oryginalnych rozwiązań wymienił bym  w zestawie Emondę na Madone ;-) Fotksa mojego Ridleya parę stron wcześniej.

 

Serwisuje rowerki sam ;)

Ale z ta regulacja Di2 to naprawdę kiepska sprawa, jak już później opisywałem, w moim przypadku skoki między ustawieniami są za duże. Jeszcze nie ma tragedii, ale dobrze też nie jest.

Ridley, jak to Ridley, Helium SL jest niesamowicie sztywna bocznie i bardzo komfortowa. 

Co do kół to myślę nad Lightweight-ami   ;)

Madone? Nie... Mieszkam w górzystym terenie, więc stawiam na niską masę :)

 

Podrzucisz nr strony ze swoim bikiem?

 

Edit, znalazłem  :)

To Helium? Koła w tym malowaniu świetnie pasują do całości  :)

Edytowane przez SzefSzefow

Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozmyślam nad ocieplaczami na kolana. Generalnie nie odczuwam jakiś problemów po jeździe w chłodne dni, ale problemy mogą wyjść po latach. Dlatego profilaktycznie chciałbym się zabezpieczyć. Owiniecie ich streczem chyba jest złym pomysłem ;)

Np. takie http://www.bikestacja.pl/pl/odziez/meska/ocieplacze-na-kolana/shimano-thermal-knee-warmer-44921.html.

Doradzicie coś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Suqub, rzebałeś jeszcze coś przy swoim rowerku? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie. I stwierdziłem, że nie ma sensu. Będę go ujezdzal i tyle. Chyba, że jakiś element będzie mnie bardzo wkurzal albo źle wpływał na moje samopoczucie - czytaj. jakieś dokuczliwosci bólowe. Będę jeździł na szosie, w lasach. Zobaczę co mnie bardziej kręci i wtedy zdecyduje czy kupować nowy czy zmieniać ten.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie muszę go przemyć :P Jak będę zmieniał dętkę to będzie miał dzień dobroci i rozbłyśnie na nowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serwisuje rowerki sam ;)

Ale z ta regulacja Di2 to naprawdę kiepska sprawa, jak już później opisywałem, w moim przypadku skoki między ustawieniami są za duże. Jeszcze nie ma tragedii, ale dobrze też nie jest.

Ridley, jak to Ridley, Helium SL jest niesamowicie sztywna bocznie i bardzo komfortowa.

Co do kół to myślę nad Lightweight-ami ;)

Madone? Nie... Mieszkam w górzystym terenie, więc stawiam na niską masę :)

 

Podrzucisz nr strony ze swoim bikiem?

 

Edit, znalazłem :)

To Helium? Koła w tym malowaniu świetnie pasują do całości :)

Lightweight to taki święty Graal kolarstwa nie jeździłem nigdy na nich, czytałem że nie radzą sobie najlepiej z wiatrem. Są za to genialnie zbudowane najdrozsza z możliwych technologii. LW wkleja szprychy i zabezpiecza je już w obręczy. Carbonowe szprychy oczywiście:-)ee73c925e7d9a3db8f435ef4931bcba9.jpg

 

Tu Helium na Fulcrumach

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Road-Racing.pl 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lightweight to taki święty Graal kolarstwa nie jeździłem nigdy na nich, czytałem że nie radzą sobie najlepiej z wiatrem. Są za to genialnie zbudowane najdrozsza z możliwych technologii. LW wkleja szprychy i zabezpiecza je już w obręczy. Carbonowe szprychy oczywiście:-)

 

Tu Helium na Fulcrumach

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Chyba jestes niski? Raczej nie masz więcej niż 173cm?

 

Twoje Helium wygląda ładnie  :) Ale te bidony to wyrzuć   :P

 

Jezdziłem na LW i jestem pod wrażeniem sztywności, której mi brakuje w Fulcrumach oraz Borach. Wcześniej miałem KTMa z DT RC46 i sztywnością biły na głowe to co mam teraz. No ale swoje ważyły...

 

post-31866-0-82035600-1486392939_thumb.jpg

 

post-31866-0-24357500-1486392955_thumb.jpg

 

post-31866-0-81096400-1486392970_thumb.jpg

 

 

I jeszcze fotka Scotta (tak wiem, mostek i kiera są do wyrzucenia):

 

post-31866-0-88041800-1486393015_thumb.jpg

 

post-31866-0-23814800-1486393030_thumb.jpg

 

 

I Heliuma SL

 

post-31866-0-67789900-1486393054_thumb.jpg

 

post-31866-0-93389800-1486393062_thumb.jpg

 

;)


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czemu mają to być Lightweighty? Technologicznie są dalej w połowie lat 2000 i daleko w tyle za konkurencją typu Enve czy Zipp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam trochę laickie pytanie do ekspertów.

 

 

Potrzebuje odświeżyć napęd, szukam i wychodzi że byłą u mnie specyfikacja fabryczna

 

 

Kaseta Shimano HG 20/9, 11-32 zęby Łańcuch KMC Z99/114L lub HG53

 

wykombinowałem

 

coś takiego

 

CN HG53  ok 46zł

 

+

 

CS-HG200 ok 63zł

 

 

znalazłem tez taki zestaw

 

Kaseta CS-HG41 + łańcuch CN-HG40 114 ogniw 8 rz. SHIMANO

 

Czym to się różni w praktyce i czy będzie pasowało aby zastąpić fabryczną specyfikację?

 

aha to 8rzedowy zestaw :D

Edytowane przez ja21184

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie. Z opisu wynika, że masz kasetę 9s ( 9 zębatek) . Musisz założyć kasetę 9s i łańcuch 9s. Polecam coś od deore wzwyż.

Do mtb to ma być?

 

 

 

Na allegro znalazłem.... Chce ktoś Mercedesa? :) :) :) :) :) :)

http://allegro.pl/mtb-26-mercedes-alurama-shimano-alufelgi-2x-tarcza-i5634151997.html?reco_id=56395c0a-eca4-11e6-a22c-56847afe9799&ars_rule_id=201

Popatrzcie na cenę tego cholerstwa, przecież za tyle można kupić normalny rower...

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czemu mają to być Lightweighty? Technologicznie są dalej w połowie lat 2000 i daleko w tyle za konkurencją typu Enve czy Zipp.

 

Tak, tak... dlatego nadal najlepsi jeżdzą na LW, które kupuja i uzywają z naklejkami sponsorów typu Zipp, Enve, Campa, Shimano   :rolleyes:   


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Porządny osprzęt :) Wygląda drogo. Ktoś kupi... Oby był zadowolony.

 

W końcu mogę kupić portki i bluzę na rower. Proszę Was o wsparcie.

@Kaido miałeś fajny pomysł z ciuchami z Decathlon. Tyle, że portki mi wykupili... A jedyny model, który zmieszcze na du... kosztuję ponad 200zł. W tej cenie mogę mieć coś innego, np. to 

http://www.cycleshop.pl/rogelli-manzano-getry-rowerowe,id6517.html

http://www.cycleshop.pl/rogelli-fondo-zimowe-spodnie-rowerowe,id2901.html

 

Pytanie czy te spodnie są dobre/lepsze. 

Z Decathlon mogę wyrwać coś takiego https://www.decathlon.pl/koszulka-dugi-rkaw-900-id_8343628.html. Myślę, że jest do dobry wybór.

 

Na sprzęcie już się jako tako znam. Jednak na ciuchach ni w ząb. Proszę podpowiedzcie czy to co wskazałem warto kupić. Zaproponujcie sami jakieś inne modele.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.